vierailija
Ei saa tykätä matalaa.
Minä tykkään siitä, että tinku on tinku.
Moni mies olis maailman onnellisin jos joskus kohtaisi hänet.
Jos en ole väärässä niin routamisu taannoin hautasi miehensä.
Voi jessus. Mää en kestä tätä. Helvetin sytytysneste pullo ja kaikki muu.
Yllättävän hyviä! Suolaa vois kyllä olla ripaus enemmän.Hunaja-voi sipsei... Yäk?
pianko sitä ripistelee lisääYllättävän hyviä! Suolaa vois kyllä olla ripaus enemmän.
Hanskalokerossa on vain hesburgerin grillimaustepusseja.pianko sitä ripistelee lisää
eikö nuo lie valtaosiltaan suolaaHanskalokerossa on vain hesburgerin grillimaustepusseja.
No juu, mutta kieleni kertoo jo valmiiksi, ettei grillimauste sovi näihin sipseihin.eikö nuo lie valtaosiltaan suolaa
hitsi te muikkendaalit ootte vaikeitaNo juu, mutta kieleni kertoo jo valmiiksi, ettei grillimauste sovi näihin sipseihin.
Toinen pussillinen on salmiakilla maustettua. Tai siis lakritsijuurella kai. en tiä, en oo vielä maistanut.
Höps. Helppohan olen, kun en tuhlaa hyvää grillimaustetta saati tuhoa loppua sipsipussia maustamalla sen pahanmakuiseksi.hitsi te muikkendaalit ootte vaikeita
Seuraavan kerran kun sulla on ongelmia työmaan kanssa niin palkkaa minut.Mulla on tylsää. Mies vielä jakaa kiviä valmiiksi huomista varten ja oon ihan viraton. Työmaalla ei kuitenkaan kehtaa oluttakaan aukaista. *mussuttaa liidelin uusia hunaja-voi-sipsejä*
Tuliko märkä pieru?Kakkakepponen