The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
tsuferaffi
Toivottavasti,mitäs kisu on touhunut ku hermot menee ?
En tiedä osoittaako se mieltään vai stressaako hoidossa ollessaan, mutta tähän mennessä täysin sisäsiisti elukka on kussu ja paskonu ympäri kämppää koko viikon mitä on täällä ollut. Lattiat nyt on aika helppo pestä, mut viimeiset rusinat rasahti, kun se paskansi poikasen parvisänkyyn ja pissi turvaistuimeen.
 
En tiedä osoittaako se mieltään vai stressaako hoidossa ollessaan, mutta tähän mennessä täysin sisäsiisti elukka on kussu ja paskonu ympäri kämppää koko viikon mitä on täällä ollut. Lattiat nyt on aika helppo pestä, mut viimeiset rusinat rasahti, kun se paskansi poikasen parvisänkyyn ja pissi turvaistuimeen.
Voi harmi,halaus. Ei ihme että meinaa hermot mennä. Saattaa tosiaan kisu tressata niin paljon että tekee minne sattuu. Onko ollu ennen teillä hoidossa tai muutoksia tullu ? Feliway ehkä lievittäisi tressiä,ellei oo jo teillä.
 
Yinksu
Huomenta.
Rapula....paitsi etti oo oikee eli ei juomisesta vaan valvomisesta. Valvoin 4 asti:oops: Samat 6h tuntia kyllä nukuin kun muutenkin mutta silti on jotenkin ihan tööt.
Tälle päivälle ei niin mitään tekemistä, aurinko paistaa että jos tossa pihalla törröttäis...enneku talonväki palaa jolloin otan kimpsuni ja kampasuni ja siirryn takasin nukkumaluukkuun.
 
Aivan ihana kauppareissu vaikka pjärsiilteen se meni kuiteskin :D

Väkeä mahdottomasti, joka paikka turvoksissa. Ja en tiiä, oliko ihmiset jo valmiiksi niin nälkäsiä vai ketuttiko sää- se rupes nääs satamaan- mutta ärtyneen oloisia.

Paitsi tää yksi ihanan hurmaava ilmestys. Aivan herttainen papparainen uudenkarhealla joystikin avulla ohjattavalla pärräystuolillansa - mikä ihme ja kumma sen nimi onkaan...

Ainoa ihminen siinä hässäkässä jolla oli kasvoillaan lempeät naururypyt ja leveä hymy :)

Ohimennessä hihittelimme yhdessä muutaman sanan verran ruuhkatunnelmaa ja totesimme ettei tässä mitään kiirusta ole :)..." ..ja minäkin eläkelläishuru- ukko, ei ole tarvetta hötkyilyyn.."...


Äääh, tommosia kivoja kohtaamisia sais olla enempikin...tai ei oikeestaan, koskapa multa jäi hankintoja tekemättä, argh:D!

Kotiin kun pääsin, niin muistin, että maustehyllyllä tuli mieleen yks asia mikä sitten sujuvasti näemmä unohtuikin :D...ja pari kolme muutakin :D

Mutta - kukkakaalit tulivat kotiin :p
 
Aivan ihana kauppareissu vaikka pjärsiilteen se meni kuiteskin :D

Väkeä mahdottomasti, joka paikka turvoksissa. Ja en tiiä, oliko ihmiset jo valmiiksi niin nälkäsiä vai ketuttiko sää- se rupes nääs satamaan- mutta ärtyneen oloisia.

Paitsi tää yksi ihanan hurmaava ilmestys. Aivan herttainen papparainen uudenkarhealla joystikin avulla ohjattavalla pärräystuolillansa - mikä ihme ja kumma sen nimi onkaan...

Ainoa ihminen siinä hässäkässä jolla oli kasvoillaan lempeät naururypyt ja leveä hymy :)

Ohimennessä hihittelimme yhdessä muutaman sanan verran ruuhkatunnelmaa ja totesimme ettei tässä mitään kiirusta ole :)..." ..ja minäkin eläkelläishuru- ukko, ei ole tarvetta hötkyilyyn.."...


Äääh, tommosia kivoja kohtaamisia sais olla enempikin...tai ei oikeestaan, koskapa multa jäi hankintoja tekemättä, argh:D!

Kotiin kun pääsin, niin muistin, että maustehyllyllä tuli mieleen yks asia mikä sitten sujuvasti näemmä unohtuikin :D...ja pari kolme muutakin :D

Mutta - kukkakaalit tulivat kotiin :p
Mulla on kaupan kassajonossa kiire vain jos röökit on loppu. Ja olen sitä mieltä, että tommoisisa yhden ostoksen hätätapauksissa pitäis päästä jonon kärkeen.
Muut ostokset ehtii hoitamaan ajan kanssa kaikessa rauhassa.
 
Mulla on kaupan kassajonossa kiire vain jos röökit on loppu. Ja olen sitä mieltä, että tommoisisa yhden ostoksen hätätapauksissa pitäis päästä jonon kärkeen.
Muut ostokset ehtii hoitamaan ajan kanssa kaikessa rauhassa.
Mä yleensä ruukaan kattella, että jos mulla on kärryissäni...no, että hankinnoissa piisaa ja sillä joka mun takana on pienen korinsa kanssa muutaman ostoksensa kera, niin päästän hänet mieluusti edelleni :).

Mutta ihmiset on ihania :). Ne mukamas kärttyisät örmyilijätkin :)
 
Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä