The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Nyt on muuten huippuhyviä dokumentteja muutaman päivän ajan arenalla ja telkkarissakin:
http://areena.yle.fi/1-2212148
Vaikuttaa siltä, että kaikki täällä palvelee vain tuota yhtä asiaa: toimii houkuttimena. En olis vähän aikaa sitten uskonut, mutta pakkohan tuo on, kun itse näkee ja on nähnyt. Syvää myötähäpeää tunnen niiden puolesta, jotka eivät tiedä, missä roollssa ovat tai mitä siitä tosiaan tällaisessa maailmassa voi seurata.

Katsokaa se dokumentti pakolaisbusines: orjatyövoimaa euroopan hedelmätiloilla. mutta lähtevät etsimään paikkaa, kun sato on korjattu. Suuri unelma täällä odottaa:censored:
 
Huomenta :)

Kukas se teistä oikein oli joka rohmus mun yöunet?

Kerropa, mitä kuvia mä oisin nähny :)

Täällä ei sada - o_O -ainakaan vielä*peukuttaa*....onkin omituinen ilmiö aamusta :)

Otetaanpa iisiä lauantain avausta :)...
 
...pah*luimistelee*...hehkuttakaapas nyt sitten kaikki oikein kuinka nättiä ja ihanan kesäistä ja a u r i n k o i s t a teillä kaikilla muilla onkaan...*varovaisena*...

:D


...joku vois kuitenki jollain loitsullansa siivota noi pilvenroikaleet meidän
taivaalta pois *peukuttaa*
 
Joskin mitä ilmeisimmin pitäisi todellakin hehkutella tuota aurinkoa. Seuraava kymmenen päivän ennuste ei moista toista kertaa lupaa. Pelkkää vettä ja harmautta tiedossa o_O.
..eli ainakin sieniä kasvaa runsaasti :)

Mulle kelpaa tää sateeton aamu hyvin :)

Tosin...tännekin on luvassa ens viikkolle sateita... Mustikkamettään ei sateessa viiti mennä, harmitusmaksimus. Tosin sille retkelle meneminen sisältää nykyiseltään runsaasti muitakin varotoimenpiteiden harkitsemis- ja eittämättä hankintaoperaatioita.



*kirjoittaa ylös....hommaa mustikkamettään savusukelluspuku*
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä