The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
...jaa, täällä on puhuttu soittimista :)

Jotain osaan...tai siis en, mähän en soita vaan fiilistelen :D...kitaralla, pianolla, huilustakin saattaisin saada nopeasti jälleen huulituntumaa :)...

Saksofonia ois hieno oppia soittamaan, se on upea ääninen soitin, ja rummuista oon tosi kiinnostunut...nyt vaan täytyy hiukan maltella kuitenkin, tässä kun on pari muuttujaa siloteltavana mutta - maltilla tsekataan :)...

Nokkahuilukin löytyy :D ja kohta kaksin kappalein :D, että morjens vaan ja korvatulpat kehiin...!
 
...jaa, täällä on puhuttu soittimista :)

Jotain osaan...tai siis en, mähän en soita vaan fiilistelen :D...kitaralla, pianolla, huilustakin saattaisin saada nopeasti jälleen huulituntumaa :)...

Saksofonia ois hieno oppia soittamaan, se on upea ääninen soitin, ja rummuista oon tosi kiinnostunut...nyt vaan täytyy hiukan maltella kuitenkin, tässä kun on pari muuttujaa siloteltavana mutta - maltilla tsekataan :)...

Nokkahuilukin löytyy :D ja kohta kaksin kappalein :D, että morjens vaan ja korvatulpat kehiin...!
Mää sulle nokkahuilut ja xylofonit näytän.
 
...jaa, täällä on puhuttu soittimista :)

Jotain osaan...tai siis en, mähän en soita vaan fiilistelen :D...kitaralla, pianolla, huilustakin saattaisin saada nopeasti jälleen huulituntumaa :)...

Saksofonia ois hieno oppia soittamaan, se on upea ääninen soitin, ja rummuista oon tosi kiinnostunut...nyt vaan täytyy hiukan maltella kuitenkin, tässä kun on pari muuttujaa siloteltavana mutta - maltilla tsekataan :)...

Nokkahuilukin löytyy :D ja kohta kaksin kappalein :D, että morjens vaan ja korvatulpat kehiin...!
Mä en tajua, miten kukaan voi mitenkään osata rumpuja. :LOL: Mä kun yritin niin hyvä etten paukutellut polviini ja päähäni. :oops:

Jos mä saisin päättää, mitä osaan soittaa, ois se poikkihuilu. Musta tulis Ian Ianin paikalle.


 
Itse halusin teininä bassokitaran, mutta ostin sitten sähkökitaran kun sai halvalla. Into loppui kun kieli katkesi. Siinä meni se rokkarin ura. :(
Rummutkin ovat joskus kiehtoneet.
 
Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä