Mikäs sen hienompi paikka, jos Pyhäjärven rannalla.Mihkä kaikki menivät?
On muuten hyvä, etten tönötä jossain säkylässä teltassa ja palele yksinäni.
Montakohan Pyhäjärveä muuten tässä maassa on, taitaa olla yleisin järven nimi.
Mikäs sen hienompi paikka, jos Pyhäjärven rannalla.Mihkä kaikki menivät?
On muuten hyvä, etten tönötä jossain säkylässä teltassa ja palele yksinäni.
Mut kelissä on hieman toivomisen varaa. Ja voi olla. Meidän vieressä on mustametsä, se on kanssa yleisimpiä suomalaisia paikannimiä.Mikäs sen hienompi paikka, Pyhäjärven rannalla.
Montakohan Pyhäjärveä muuten Suomesa on, taitaa olla yleisin järven nimi.
Mikä kelissä on vikana.Mut kelissä on hieman toivomisen varaa. Ja voi olla. Meidän vieressä on mustametsä, se on kanssa yleisimpiä suomalaisia paikannimiä.
Tuulee ja on viileä. Yöllä siis jäätyy teltassa.Mikä kelissä on vikana.
Etkö hyvä ihminen osaa arvostaa luonnon kauneutta.
En tiedä yhtäkään mustametsää.
Iltaa! (toivottaa pukki, tai ainakin pässi)Iltaa lortoille ja pukeille
Tää ois ihan mun tyyliä. Mä tulisin, ellei mulla ois liikaa lapsosia ja jo valmiiksi maailman ihaninta puolisoa.Kukas tulis asumaan mun uuteen taloon mun kanssa
Mää sulle nokkahuilut ja xylofonit näytän....jaa, täällä on puhuttu soittimista
Jotain osaan...tai siis en, mähän en soita vaan fiilistelen ...kitaralla, pianolla, huilustakin saattaisin saada nopeasti jälleen huulituntumaa ...
Saksofonia ois hieno oppia soittamaan, se on upea ääninen soitin, ja rummuista oon tosi kiinnostunut...nyt vaan täytyy hiukan maltella kuitenkin, tässä kun on pari muuttujaa siloteltavana mutta - maltilla tsekataan ...
Nokkahuilukin löytyy ja kohta kaksin kappalein , että morjens vaan ja korvatulpat kehiin...!
Huitooko toi muija ilmaa.Mää sulle nokkahuilut ja xylofonit näytän.
Mä en tajua, miten kukaan voi mitenkään osata rumpuja. Mä kun yritin niin hyvä etten paukutellut polviini ja päähäni....jaa, täällä on puhuttu soittimista
Jotain osaan...tai siis en, mähän en soita vaan fiilistelen ...kitaralla, pianolla, huilustakin saattaisin saada nopeasti jälleen huulituntumaa ...
Saksofonia ois hieno oppia soittamaan, se on upea ääninen soitin, ja rummuista oon tosi kiinnostunut...nyt vaan täytyy hiukan maltella kuitenkin, tässä kun on pari muuttujaa siloteltavana mutta - maltilla tsekataan ...
Nokkahuilukin löytyy ja kohta kaksin kappalein , että morjens vaan ja korvatulpat kehiin...!
Mä kyllä osun.Huitooko toi muija ilmaa.
Piti laittaa kunnon läimintää.,
Mää sulle nokkahuilut ja xylofonit näytän.
*kauhistunut*...pah, amatöörejäHuitooko toi muija ilmaa.
Piti laittaa kunnon läimintää.,
Öitä!Jos pistelisi pään tyynyyn. *haukottelee*
Illanjatkoja ja kauniita unia kaikille!
Pehmeitä unikuvia *pus*Jos pistelisi pään tyynyyn. *haukottelee*
Illanjatkoja ja kauniita unia kaikille!
...ööö.....sormillahan sitä kyllä....*varovaisena*Itse halusin teininä bassokitaran, mutta ostin sitten sähkökitaran kun sai halvalla. Into loppui kun kieli katkesi. Siinä meni se rokkarin ura.
Rummutkin ovat joskus kiehtoneet.
...ööö.....sormillahan sitä kyllä....*varovaisena*