Boobabe
Aijaahameeppä tiiä, on teessäki pirusti kaikenlaisia myrkkyjä
Aijaahameeppä tiiä, on teessäki pirusti kaikenlaisia myrkkyjä
Kuka on sanonut, ettei kahvia sais juoda? Huonoa kahvia ei kannata kenekään juoda... Meillä menee paljon Mundoa, sitä luomua ja juo sitä moni muukin, sanoi kauppias, vaikka onhan se vähän kalliimpaa kuin ne muut. Ainoa vika tietenkin, ettei ne muut maistu hyvälle sen jälkeen. Mut täysluomumaitoa sekaan aina, jos ei ole, luomukermaa (sitä laktoositonta saa nyt Valioltakin, ei tarvi enää saksalaista tilata erikseen) eikä mitään makeutuksia, kun se vaan riittääMieluummin kuolen nuorempana kuin eläisin ilman kahvia.
MOIIIIIIII!!!!!Heiiiiiii! *vilkuttaa vimmatusti*
Mitä bööna?
Mä oon iltavirkku. Juon aamukahvin klo 12-13. Kuka oikeesti aikatauluttaa kahvinsa . Ja käytän ihan tavallista kevytmaitoa. Ja tällä hetkellä pikakahvia, koska ei oo keitintä.Kuka on sanonut, ettei kahvia sais juoda? Huonoa kahvia ei kannata kenekään juoda... Meillä menee paljon Mundoa, sitä luomua ja juo sitä moni muukin, sanoi kauppias, vaikka onhan se vähän kalliimpaa kuin ne muut. Ainoa vika tietenkin, ettei ne muut maistu hyvälle sen jälkeen. Mut täysluomumaitoa sekaan aina, jos ei ole, luomukermaa (sitä laktoositonta saa nyt Valioltakin, ei tarvi enää saksalaista tilata erikseen) eikä mitään makeutuksia, kun se vaan riittää
Kahvia täytyy säännöstellä niin, että aamukahvin juo aamulla, mut päiväkahvin klo 13 ja iltakahvin ennen 18. Jos ei siitä pidä kiinni, menee päivärytmi ihan pieleen, herää yöllä kahville yms. Onhan siinä kuitenkin se kofeiini, mitä pääkoppakin tarvii, kun sen sille on opettanut.
Piparminttuteet kasvatan itse ja sitä menee iso pannullinen päivässä, puoleksi.
Kolmessa viikossa kuolee, kun ihminen kieltäytyy syömästä. On nähty vanhan kohdalla - enkä tiedä, sopiko hänelle laitosruoka, mutta niin vain kunnioitetaan nykyään omaa valintaa, saavat omaisetkin ihmetellä sivusta, kuinka arvokkaasti sitä lähdetään:-(viisainta on ettei syö eikä juo mitään
ei missään nimessä pidä mennä löysäämään, kirratahan sitä hieman pitäisMä oon iltavirkku. Juon aamukahvin klo 12-13. Kuka oikeesti aikatauluttaa kahvinsa . Ja käytän ihan tavallista kevytmaitoa. Ja tällä hetkellä pikakahvia, koska ei oo keitintä.
Ihan oikeesti, löysennä sitä hikinauhaa vähän, niin huomaat että elämä on ihan kivaa.
Uimahallit ovat kiinni kesällä. Ja toi järvi kuulemma (mittamies oli piipahtanut) täynnä jengiä. Ei oikein kehtaa siellä shampoota päähänsä vaahdottaa.Kuusijärvi tai tuusulanmeri ja onhan tuusulan tai jävenpään uimahallitkin lähellä
Suihkut ulkona ja pitää peseytyä uimapuvussa, luki oppaassa.
Joo, totta. Pitäis kai aikatauluttaa koko elämänsä. Kellonajat vessakäynteihin, suihkuihin ja seksiin myös. Raskaana jos on sen jälkeen, kun on aikataulutettu raskautuminen, niin synnyttämäänkin mennään tiettynä päivänä tiettyyn kellonaikaan. Sydän saa lyödä kerran sekunnissa lepotilassa. Hengitys rytmitetään siten, että sisään- ja uloshengityksiin kumpiinkin menee aina 2 sekuntia.ei missään nimessä pidä mennä löysäämään, kirratahan sitä hieman pitäis
ihan hyvä saada tähänkin seurakuntaan edes joku roti
Mulle sopii sekä Skyr että myös soijarahka ja muut soijatuotteet, vaikka sulle ei sovikkaan. Kyllä mä edelleen syön soijatuotteita. Joo, on tutkimuksia soijaa vastaan sekä puolesta. Eiköhän se kohtuus ole avainsana kaikessa. Kaikkihan nykyään on myrkkyä ja vaarallista.Huomenta!
Missä sen tuoteseloste, kun en osaa etsiä?
Skyrit on kyllä sellaista, et ei maha kestäis yhtään - närästää vähästäkin. En huolis, vaikka ilmaiseksi sais, mut en muista, mitä siinä on
Mut soijarahkaa en missään tapauksessa edes maistaisi - monestakin syystä. Nämä kun ei ole enää makuasioita ollenkaan
Pari viikkoa henkihieverissä ihan siksi vaan, että joku halusi välttämättä dignoosiksi divertikkelit siksi, että niitä on kuulemma kaikilla. No ei ole, mut varokaa soijaa!
Niin, se soijarahkan tuoteseloste nyt vaan on hukassa
Se uusi proteiini-soija"rahka" on herkkua. Mikähän sen nimi oli. Se missä on passionhedelmähilloa.Mulle sopii sekä Skyr että myös soijarahka ja muut soijatuotteet, vaikka sulle ei sovikkaan. Kyllä mä edelleen syön soijatuotteita. Joo, on tutkimuksia soijaa vastaan sekä puolesta. Eiköhän se kohtuus ole avainsana kaikessa.
Mitäs täs...vähän heikos hapes. Yritän koota elämäni sirpaleita kokoon. Tapasin viime vuonna ihanan miehen ja tos joku aika sit erottiin, piti täs muuttaa yhteen jne.mut tässä sitä taas ollaanMOIIIIIIII!!!!!
Mitäs tässä, irliin uppoutuneena . Tai no joo, huijasin. Ei mulla mitään elämää ole. Mitäs hutsu?
Oliko alpron go on passion ? En ainakaan oo törmänny muihin.Se uusi proteiini-soija"rahka" on herkkua. Mikähän sen nimi oli. Se missä on passionhedelmähilloa.
Just se. Tuumin, että siitä saisi ihan kelvon päällysteen vege-porkkanakakkuun.Oliko alpron go on passion ?
Nam,tosi hyvää. Varnasti tulee ihana päällysteJust se. Tuumin, että siitä saisi ihan kelvon päällysteen vege-porkkanakakkuun.
Tämän parempaa aikaa saa hakea kyllä -en vaihtais mihinkään, jos ei lasten vauva- ja taaperoaikoja lasketa mukaanMä oon iltavirkku. Juon aamukahvin klo 12-13. Kuka oikeesti aikatauluttaa kahvinsa . Ja käytän ihan tavallista kevytmaitoa.
Ei tosiaankaan! Menee hyvät ainekset pilalle sellaisella... Katsos!Just se. Tuumin, että siitä saisi ihan kelvon päällysteen vege-porkkanakakkuun.
Mitä se sitten lienee, mutta kai te osaatte tämän verran englantia?ihan hyvä saada tähänkin seurakuntaan edes joku roti
Voi paska, ei sulla ihan putkeen meeMitäs täs...vähän heikos hapes. Yritän koota elämäni sirpaleita kokoon. Tapasin viime vuonna ihanan miehen ja tos joku aika sit erottiin, piti täs muuttaa yhteen jne.mut tässä sitä taas ollaan
Mulla nimenomaan se lisätty D-vitamiinivalmiste haittaa maitotuotteissa, kun siinä on maissiöljyä. Mut luomumaidosta ei tule mitään vaivaa - parasta janojuomaa se onkin Lääkkeettömiä ollaan yhä, vaikka ukolta oli jossain ajokortin takia käytävässä lääkärintarkastuksessa tohtori ihmetellyt, et onko ihan tosi, ettei m i t ä ä n lääkityksiä?. Miksei olisi??????Meillä hörpitään aamu, päivä sekä iltakahvit. Juodaan sekä moccamastersilla keitettyä kahvia että myös kapselikahvia. Isäntä käytyää kevytmaitoa ja mie soija,kaura,manteli tai muuta kasvimaitoa. Maitotuotteista vatsa ei tykkää oikein.