The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Mieluummin kuolen nuorempana kuin eläisin ilman kahvia. :coffee:
Kuka on sanonut, ettei kahvia sais juoda? Huonoa kahvia ei kannata kenekään juoda... Meillä menee paljon Mundoa, sitä luomua ja juo sitä moni muukin, sanoi kauppias, vaikka onhan se vähän kalliimpaa kuin ne muut. Ainoa vika tietenkin, ettei ne muut maistu hyvälle sen jälkeen. Mut täysluomumaitoa sekaan aina, jos ei ole, luomukermaa (sitä laktoositonta saa nyt Valioltakin, ei tarvi enää saksalaista tilata erikseen) eikä mitään makeutuksia, kun se vaan riittää:)
Kahvia täytyy säännöstellä niin, että aamukahvin juo aamulla, mut päiväkahvin klo 13 ja iltakahvin ennen 18. Jos ei siitä pidä kiinni, menee päivärytmi ihan pieleen, herää yöllä kahville yms. Onhan siinä kuitenkin se kofeiini, mitä pääkoppakin tarvii, kun sen sille on opettanut.
Piparminttuteet kasvatan itse ja sitä menee iso pannullinen päivässä, puoleksi.
 
Kuka on sanonut, ettei kahvia sais juoda? Huonoa kahvia ei kannata kenekään juoda... Meillä menee paljon Mundoa, sitä luomua ja juo sitä moni muukin, sanoi kauppias, vaikka onhan se vähän kalliimpaa kuin ne muut. Ainoa vika tietenkin, ettei ne muut maistu hyvälle sen jälkeen. Mut täysluomumaitoa sekaan aina, jos ei ole, luomukermaa (sitä laktoositonta saa nyt Valioltakin, ei tarvi enää saksalaista tilata erikseen) eikä mitään makeutuksia, kun se vaan riittää:)
Kahvia täytyy säännöstellä niin, että aamukahvin juo aamulla, mut päiväkahvin klo 13 ja iltakahvin ennen 18. Jos ei siitä pidä kiinni, menee päivärytmi ihan pieleen, herää yöllä kahville yms. Onhan siinä kuitenkin se kofeiini, mitä pääkoppakin tarvii, kun sen sille on opettanut.
Piparminttuteet kasvatan itse ja sitä menee iso pannullinen päivässä, puoleksi.
Mä oon iltavirkku. Juon aamukahvin klo 12-13. Kuka oikeesti aikatauluttaa kahvinsa :D. Ja käytän ihan tavallista kevytmaitoa. Ja tällä hetkellä pikakahvia, koska ei oo keitintä.

Ihan oikeesti, löysennä sitä hikinauhaa vähän, niin huomaat että elämä on ihan kivaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
vierailija
viisainta on ettei syö eikä juo mitään
Kolmessa viikossa kuolee, kun ihminen kieltäytyy syömästä. On nähty vanhan kohdalla - enkä tiedä, sopiko hänelle laitosruoka, mutta niin vain kunnioitetaan nykyään omaa valintaa, saavat omaisetkin ihmetellä sivusta, kuinka arvokkaasti sitä lähdetään:-(
Onhan tässä aina monenmoisia eturistiriitoja olemassa - ja ollutkin!
 
Mä oon iltavirkku. Juon aamukahvin klo 12-13. Kuka oikeesti aikatauluttaa kahvinsa :D. Ja käytän ihan tavallista kevytmaitoa. Ja tällä hetkellä pikakahvia, koska ei oo keitintä.

Ihan oikeesti, löysennä sitä hikinauhaa vähän, niin huomaat että elämä on ihan kivaa.
ei missään nimessä pidä mennä löysäämään, kirratahan sitä hieman pitäis

ihan hyvä saada tähänkin seurakuntaan edes joku roti
 
ei missään nimessä pidä mennä löysäämään, kirratahan sitä hieman pitäis

ihan hyvä saada tähänkin seurakuntaan edes joku roti
Joo, totta. Pitäis kai aikatauluttaa koko elämänsä. Kellonajat vessakäynteihin, suihkuihin ja seksiin myös. Raskaana jos on sen jälkeen, kun on aikataulutettu raskautuminen, niin synnyttämäänkin mennään tiettynä päivänä tiettyyn kellonaikaan. Sydän saa lyödä kerran sekunnissa lepotilassa. Hengitys rytmitetään siten, että sisään- ja uloshengityksiin kumpiinkin menee aina 2 sekuntia.

Tää vois olla ihan hyvä pohja elämälle. Tietty sit täytyis ruveta vielä vegaaniksi, mutta soijaan päin ei saa katsoakaan!
 
Huomenta!
Missä sen tuoteseloste, kun en osaa etsiä?
Skyrit on kyllä sellaista, et ei maha kestäis yhtään - närästää vähästäkin. En huolis, vaikka ilmaiseksi sais, mut en muista, mitä siinä on:notworthy:
Mut soijarahkaa en missään tapauksessa edes maistaisi - monestakin syystä. Nämä kun ei ole enää makuasioita ollenkaan:sick:
Pari viikkoa henkihieverissä ihan siksi vaan, että joku halusi välttämättä dignoosiksi divertikkelit siksi, että niitä on kuulemma kaikilla. No ei ole, mut varokaa soijaa!
Niin, se soijarahkan tuoteseloste nyt vaan on hukassa:barefoot:
Mulle sopii sekä Skyr että myös soijarahka ja muut soijatuotteet, vaikka sulle ei sovikkaan. Kyllä mä edelleen syön soijatuotteita. Joo, on tutkimuksia soijaa vastaan sekä puolesta. Eiköhän se kohtuus ole avainsana kaikessa. Kaikkihan nykyään on myrkkyä ja vaarallista.:eek::LOL:
 
vierailija
Mä oon iltavirkku. Juon aamukahvin klo 12-13. Kuka oikeesti aikatauluttaa kahvinsa :D. Ja käytän ihan tavallista kevytmaitoa.
Tämän parempaa aikaa saa hakea kyllä -en vaihtais mihinkään, jos ei lasten vauva- ja taaperoaikoja lasketa mukaan:)
Mut en voi käyttää maissiöljyn takia niitä tavallisia maitoja, kun ne vaan turvottaa ihan hirveesti. Kaikki pitää kokeilla - ja aikataulut on kahvitunneilla missä tahansa minne menet;-)
Vanhemmilta ihmisiltä olen aikoinaan oppinut nuo jutut - mikä ei tosiaankaan tarkoita omia vanhempia. Ne kun ei voi/voinu juoda kupillistakaan mitään ilman p u l l a a tai keksejä:-(
 
Meillä hörpitään aamu, päivä sekä iltakahvit. Juodaan sekä moccamastersilla keitettyä kahvia että myös kapselikahvia. Isäntä käytyää kevytmaitoa ja mie soija,kaura,manteli tai muuta kasvimaitoa. Maitotuotteista vatsa ei tykkää oikein.
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
vierailija
Meillä hörpitään aamu, päivä sekä iltakahvit. Juodaan sekä moccamastersilla keitettyä kahvia että myös kapselikahvia. Isäntä käytyää kevytmaitoa ja mie soija,kaura,manteli tai muuta kasvimaitoa. Maitotuotteista vatsa ei tykkää oikein.
Mulla nimenomaan se lisätty D-vitamiinivalmiste haittaa maitotuotteissa, kun siinä on maissiöljyä. Mut luomumaidosta ei tule mitään vaivaa - parasta janojuomaa se onkin:) Lääkkeettömiä ollaan yhä, vaikka ukolta oli jossain ajokortin takia käytävässä lääkärintarkastuksessa tohtori ihmetellyt, et onko ihan tosi, ettei m i t ä ä n lääkityksiä?. Miksei olisi??????
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä