vierailija
On nykymaailma vähän erilainen kuin ennen. Ennen oli todennäköisempää että riitti kun selvisi oman pään keksimistä tolloiluista. Nyt saa vähän enemmän pohtia muidenkin päiden keksimiä aivotuksia.
On nykymaailma vähän erilainen kuin ennen. Ennen oli todennäköisempää että riitti kun selvisi oman pään keksimistä tolloiluista. Nyt saa vähän enemmän pohtia muidenkin päiden keksimiä aivotuksia.
Huomenta!Mä löysin Skyrin rinnalle uuden herkun, Alpron Go On soijarahkan, varsinkin passion on herkkua  mustaherukka ok.
miten olis maauimalaÄrf Keravan peseytymismahdollisuuksille.
Uima-halli on kiinni. Joku järvi tuolla jossain Helsingin suunnassa on mutta se kuulemma on ihan piukassa ihmisiä. Eiks täältä muka löydy minkäänlaista lätäkköä mihin voisi pulahtaa ihan vaan pikaisesti?
Enpä olis tuota tiennyt!
No, on täällä muitakin, joten heille sitten tämä:En keskustele ruokavaliostani ja en availe sun linkkejä, kiitos vaan. Juttele jostain muusta joskus.
Uimarannat on merkattu karttaan, mutta ei sinne voi ajaa aina rantaan saakka (pikaisesti..) mut veneenlaskupaikalta voi.Ärf Keravan peseytymismahdollisuuksille.
Uima-halli on kiinni. Joku järvi tuolla jossain Helsingin suunnassa on mutta se kuulemma on ihan piukassa ihmisiä. Eiks täältä muka löydy minkäänlaista lätäkköä mihin voisi pulahtaa ihan vaan pikaisesti?
Älkää eksykö sittenÄrf Keravan peseytymismahdollisuuksille.
Löysin sen luontoon-sivun, mitä tarkoitin ja siellä sivussa on erilaisia vaihtoehtoja valittavana, hotellit ym.Kuntosaleilla on saunoja kans
Hotellit ei aina peri paljon, kun saunaosastot on vajaakäytöllä - respaan vaan selittämään
Leirintäalueilla voi käydä päiväkäynnillä, eikä sekään paljoa maksa, mut vaihtelee paljon. Ota esille luontoon-nettisivu ja sieltä kartta, valitse hotellit ja soittele
Ohjaamossa täytyy olla paksu nippu vauvojen hoitoliinoja, niin saa kädet pyyhittyä - voi niiltä toki muuhunkin käyttää.
Kuusijärvi tai tuusulanmeri ja onhan tuusulan tai jävenpään uimahallitkin lähelläÄrf Keravan peseytymismahdollisuuksille.
Siirsit unet mulle. Yleensä olen hereillä tuohon aikaan.Katsokaa ja ihmetelkää, raffinen on herreillä tähän aikaan!
Paheksun nukuskeluaSiirsit unet mulle. Yleensä olen hereillä tuohon aikaan.
Hienoa, että olet saanut nukutuksiSiirsit unet mulle. Yleensä olen hereillä tuohon aikaan.
Skyrissä on makeutusaineita. Ne vetää minulla ainakin vastan ihan kuralle. En ymmärrä, miten ihmiset kykenee syömään makeutusaineita.Tai miksi terveystuotteeksi tituleeratussa valmisteessa on moisia myrkkyjä.Huomenta!
Missä sen tuoteseloste, kun en osaa etsiä?
Skyrit on kyllä sellaista, et ei maha kestäis yhtään - närästää vähästäkin. En huolis, vaikka ilmaiseksi sais, mut en muista, mitä siinä on
Mut soijarahkaa en missään tapauksessa edes maistaisi - monestakin syystä. Nämä kun ei ole enää makuasioita ollenkaan
Pari viikkoa henkihieverissä ihan siksi vaan, että joku halusi välttämättä dignoosiksi divertikkelit siksi, että niitä on kuulemma kaikilla. No ei ole, mut varokaa soijaa!
Niin, se soijarahkan tuoteseloste nyt vaan on hukassa
Se oli vitsi.Hienoa, että olet saanut nukutuksi
Hyvää huomenta!
Se kurkuma ei muuten ole hullumpi juttu, selvis, kun lukee uutisia aamulta... Mullahan sillä lähti vasta selkäjumi, eikä vaivaa enää yhtään
Toki tuo on ollut tiedossa monella muullakin jo pitkän aikaa, mutta eihän ne kerro, ennen kuin patenttisuoja-aika on lopussa - kun niiden tarvii saada uudet nappulat markkinoille
Novartis ja Syngenta ovat saamaa firmaa, siksi ainakin, mutta olen tiennyt sen niin kauan, etten voi luottaa ihan kaikkeen... Yhdestä keinomakeutuksesta tiesin jo:Skyrissä on makeutusaineita. Ne vetää minulla ainakin vastan ihan kuralle. En ymmärrä, miten ihmiset kykenee syömään makeutusaineita.Tai miksi terveystuotteeksi tituleeratussa valmisteessa on moisia myrkkyjä.
mitäköhän sitä hoksais pohdiskellaSe oli vitsi.
Yö meni hurjasti paneskellen. Mulla on parantumaton tykytys pottuvarpaiden välissä. Pelkkä kurkuma ei auta.
Mutta se siitä. Haluan ajatella jotakin muuta.
Huomenta sullekinmitäköhän sitä hoksais pohdiskella
kerrankin joku työ mitä saa tehdä alakuulla, yleensä lähes kaikki pitäs tehdä yläkuullaHuomenta sullekin
PäiväMundot tippumassa eikä tuonne ulos voi mennä (yöllä olin pari tuntia taas, kuten kesäisin aina alakuun aikaan, rikkaruohoja nykkimässä - muulloinhan ne ei lähde helposti irti maasta...)
En muista, olitko mukana silloin, kun oli puhetta sinupretista.... ja sen apuaineet teki kamalan punan naamalle - eikä siihen tarvinnu muuta kuin aurinkoa.
Päivän uutisissa tämäkin, melkein vuoden myöhässä. Tiesin kyllä, et on "valotoksinen" se, mut otin riskin ja pääsin eroon poskiontelontulehduksesta
On muuten niin ihanaa silloin yöllä alle 10 asteen lämmössä, usva nousee ja kaikki villiruusut ja vangitutkin kasvit tuoksuvat ihanalle, linnut heräilevät - a ne itikatkin heti, kun asteita on yli 9. Tosin ei mulla mittari mukana ole, mutta tarkkaan tietävät ne ainakinkerrankin joku työ mitä saa tehdä alakuulla, yleensä lähes kaikki pitäs tehdä yläkuulla
ei sulle kukaan naapuri ole avautunut sun tavasta pyllistellä kukkapenkissä keskellä yötä?On muuten niin ihanaa silloin yöllä alle 10 asteen lämmössä, usva nousee ja kaikki villiruusut ja vangitutkin kasvit tuoksuvat ihanalle, linnut heräilevät - a ne itikatkin heti, kun asteita on yli 9. Tosin ei mulla mittari mukana ole, mutta tarkkaan tietävät ne ainakin
http://www.ylakuu.com/suomi/img/kalenteri_iso.jpg
---katso tuolta isompana tämä kuukausi.
Jos tuolla viittii harmaita collegehousuja töllätä, on ihmetapaus kyllä:ei sulle kukaan naapuri ole avautunut sun tavasta pyllistellä kukkapenkissä keskellä yötä?