The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ärf Keravan peseytymismahdollisuuksille.

Uima-halli on kiinni. Joku järvi tuolla jossain Helsingin suunnassa on mutta se kuulemma on ihan piukassa ihmisiä. Eiks täältä muka löydy minkäänlaista lätäkköä mihin voisi pulahtaa ihan vaan pikaisesti?
 
vierailija
Mä löysin Skyrin rinnalle uuden herkun, Alpron Go On soijarahkan, varsinkin passion on herkkua  :pmustaherukka ok.
Huomenta!
Missä sen tuoteseloste, kun en osaa etsiä?
Skyrit on kyllä sellaista, et ei maha kestäis yhtään - närästää vähästäkin. En huolis, vaikka ilmaiseksi sais, mut en muista, mitä siinä on:notworthy:
Mut soijarahkaa en missään tapauksessa edes maistaisi - monestakin syystä. Nämä kun ei ole enää makuasioita ollenkaan:sick:
Pari viikkoa henkihieverissä ihan siksi vaan, että joku halusi välttämättä dignoosiksi divertikkelit siksi, että niitä on kuulemma kaikilla. No ei ole, mut varokaa soijaa!
Niin, se soijarahkan tuoteseloste nyt vaan on hukassa:barefoot:
 
vierailija
Enpä olis tuota tiennyt!
Kuntosaleilla on saunoja kans, sinne voi mennä kai ilman kausikorttiakin?
Hotellit ei aina peri paljon, kun niillä saunaosatot on vajaakäytöllä - ihan huippuja monet ja pilkkahintaan - respaan vaan selittämään tilanne...

Leirintäalueilla voi käydä päiväkäynnillä, eikäsekään paljoa maksa, mut vaihtelee paljon. Ota esille luontoon-nettisivu ja sieltä kartta, valitse hotellit ja soittele:)
Ohjaamossa täytyy olla paksu nippu vauvojen hoitoliinoja, niin saa kädet pyyhittyä - voi niiltä toki muuhunkin käyttää.
 
vierailija
Ärf Keravan peseytymismahdollisuuksille.

Uima-halli on kiinni. Joku järvi tuolla jossain Helsingin suunnassa on mutta se kuulemma on ihan piukassa ihmisiä. Eiks täältä muka löydy minkäänlaista lätäkköä mihin voisi pulahtaa ihan vaan pikaisesti?
Uimarannat on merkattu karttaan, mutta ei sinne voi ajaa aina rantaan saakka (pikaisesti..) mut veneenlaskupaikalta voi.
Onpa mielenkiintoinen vesikartta sieltä:)
 
vierailija
Kuntosaleilla on saunoja kans
Hotellit ei aina peri paljon, kun saunaosastot on vajaakäytöllä - respaan vaan selittämään
Leirintäalueilla voi käydä päiväkäynnillä, eikä sekään paljoa maksa, mut vaihtelee paljon. Ota esille luontoon-nettisivu ja sieltä kartta, valitse hotellit ja soittele:)
Ohjaamossa täytyy olla paksu nippu vauvojen hoitoliinoja, niin saa kädet pyyhittyä - voi niiltä toki muuhunkin käyttää
.
Löysin sen luontoon-sivun, mitä tarkoitin ja siellä sivussa on erilaisia vaihtoehtoja valittavana, hotellit ym.
 
Ärf Keravan peseytymismahdollisuuksille.

Uima-halli on kiinni. Joku järvi tuolla jossain Helsingin suunnassa on mutta se kuulemma on ihan piukassa ihmisiä. Eiks täältä muka löydy minkäänlaista lätäkköä mihin voisi pulahtaa ihan vaan pikaisesti?
Kuusijärvi tai tuusulanmeri ja onhan tuusulan tai jävenpään uimahallitkin lähellä
 
vierailija
Siirsit unet mulle. Yleensä olen hereillä tuohon aikaan. :cautious:
Hienoa, että olet saanut nukutuksi:)
Hyvää huomenta!
Se kurkuma ei muuten ole hullumpi juttu, selvis, kun lukee uutisia aamulta... Mullahan sillä lähti vasta selkäjumi, eikä vaivaa enää yhtään:)

Toki tuo on ollut tiedossa monella muullakin jo pitkän aikaa, mutta eihän ne kerro, ennen kuin patenttisuoja-aika on lopussa - kun niiden tarvii saada uudet nappulat markkinoille:censored:
 
vierailija
Huomenta!
Missä sen tuoteseloste, kun en osaa etsiä?
Skyrit on kyllä sellaista, et ei maha kestäis yhtään - närästää vähästäkin. En huolis, vaikka ilmaiseksi sais, mut en muista, mitä siinä on:notworthy:
Mut soijarahkaa en missään tapauksessa edes maistaisi - monestakin syystä. Nämä kun ei ole enää makuasioita ollenkaan:sick:
Pari viikkoa henkihieverissä ihan siksi vaan, että joku halusi välttämättä dignoosiksi divertikkelit siksi, että niitä on kuulemma kaikilla. No ei ole, mut varokaa soijaa!
Niin, se soijarahkan tuoteseloste nyt vaan on hukassa:barefoot:
Skyrissä on makeutusaineita. Ne vetää minulla ainakin vastan ihan kuralle. En ymmärrä, miten ihmiset kykenee syömään makeutusaineita.Tai miksi terveystuotteeksi tituleeratussa valmisteessa on moisia myrkkyjä.
 
Boobabe
Hienoa, että olet saanut nukutuksi:)
Hyvää huomenta!
Se kurkuma ei muuten ole hullumpi juttu, selvis, kun lukee uutisia aamulta... Mullahan sillä lähti vasta selkäjumi, eikä vaivaa enää yhtään:)

Toki tuo on ollut tiedossa monella muullakin jo pitkän aikaa, mutta eihän ne kerro, ennen kuin patenttisuoja-aika on lopussa - kun niiden tarvii saada uudet nappulat markkinoille:censored:
Se oli vitsi.
Yö meni hunonosti nukkuen. Mulla on parantumaton sairaus selkärangassa. Mutta lihasjumia löytyy koko selästä. On tosi huonossa kunnossa. Pelkkä kurkuma ei auta.
Mutta se siitä. Haluan ajatella jotakin muuta. :D
 
vierailija
Skyrissä on makeutusaineita. Ne vetää minulla ainakin vastan ihan kuralle. En ymmärrä, miten ihmiset kykenee syömään makeutusaineita.Tai miksi terveystuotteeksi tituleeratussa valmisteessa on moisia myrkkyjä.
Novartis ja Syngenta ovat saamaa firmaa, siksi ainakin, mutta olen tiennyt sen niin kauan, etten voi luottaa ihan kaikkeen... Yhdestä keinomakeutuksesta tiesin jo:
"Ensin tutkin aspartaattia, joka ei ole aspartaamia. Aspartaami on kahden aminohapon yhdiste, aspartaatin ja fenylalaniinin. Olin osoittanut, että aspartaattikomponenetti tuhoaa aivosoluja samalla tavoin kuin monosodiumglutamat (eli natriumglutamaatti E621). Pyysin Searlea lähettämään minulle näytteen aspartaamista, minkä he tekivätkin, syötin sitä hiirenpoikasille ja se aiheutti samanlaisia aivovaurioita, kuin aspartaatti ja glutamaatti".
Kiitos Marie-Monique Robinille ohjelmasta!
Lainalauseen sanoi John Olney Ykkösdokumentissa, Terveys lautasella -
linkki vie suoraan areenan ohjelmaan
 
vierailija
mitäköhän sitä hoksais pohdiskella
Huomenta sullekin:)
PäiväMundot tippumassa eikä tuonne ulos voi mennä (yöllä olin pari tuntia taas, kuten kesäisin aina alakuun aikaan, rikkaruohoja nykkimässä - muulloinhan ne ei lähde helposti irti maasta...)
En muista, olitko mukana silloin, kun oli puhetta sinupretista.... ja sen apuaineet teki kamalan punan naamalle - eikä siihen tarvinnu muuta kuin aurinkoa.
Päivän uutisissa tämäkin, melkein vuoden myöhässä. Tiesin kyllä, et on "valotoksinen" se, mut otin riskin ja pääsin eroon poskiontelontulehduksesta:)
 
Huomenta sullekin:)
PäiväMundot tippumassa eikä tuonne ulos voi mennä (yöllä olin pari tuntia taas, kuten kesäisin aina alakuun aikaan, rikkaruohoja nykkimässä - muulloinhan ne ei lähde helposti irti maasta...)
En muista, olitko mukana silloin, kun oli puhetta sinupretista.... ja sen apuaineet teki kamalan punan naamalle - eikä siihen tarvinnu muuta kuin aurinkoa.
Päivän uutisissa tämäkin, melkein vuoden myöhässä. Tiesin kyllä, et on "valotoksinen" se, mut otin riskin ja pääsin eroon poskiontelontulehduksesta:)
kerrankin joku työ mitä saa tehdä alakuulla, yleensä lähes kaikki pitäs tehdä yläkuulla
 
vierailija
kerrankin joku työ mitä saa tehdä alakuulla, yleensä lähes kaikki pitäs tehdä yläkuulla
On muuten niin ihanaa silloin yöllä alle 10 asteen lämmössä, usva nousee ja kaikki villiruusut ja vangitutkin kasvit tuoksuvat ihanalle, linnut heräilevät - a ne itikatkin heti, kun asteita on yli 9. Tosin ei mulla mittari mukana ole, mutta tarkkaan tietävät ne ainakin:)
http://www.ylakuu.com/suomi/img/kalenteri_iso.jpg
---katso tuolta isompana tämä kuukausi.
 
On muuten niin ihanaa silloin yöllä alle 10 asteen lämmössä, usva nousee ja kaikki villiruusut ja vangitutkin kasvit tuoksuvat ihanalle, linnut heräilevät - a ne itikatkin heti, kun asteita on yli 9. Tosin ei mulla mittari mukana ole, mutta tarkkaan tietävät ne ainakin:)
http://www.ylakuu.com/suomi/img/kalenteri_iso.jpg
---katso tuolta isompana tämä kuukausi.
ei sulle kukaan naapuri ole avautunut sun tavasta pyllistellä kukkapenkissä keskellä yötä?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä