no tuo on vielä ihan tavallisen ja normaalin rajoissa.
Pariin kolmeen tuntiin ainakaan...
no tuo on vielä ihan tavallisen ja normaalin rajoissa.
Pariin kolmeen tuntiin ainakaan...
Kato ku ei oo vielä tarpeeks levänny...no tuo on vielä ihan tavallisen ja normaalin rajoissa.
Ei kai sillä niin väliä mitä paikkoja siivoaa
Toivottavasti helpottaa, ota toinen pilleri jos ei helpota.Tän pääsäryn ku sais vaan pois,oon jo pillerii napsinu aamuyöstä mut ei oo vaikuttanu mitään,hartiajumi.
roiku ovissa ja laula mikkihiiri merihädässä.hartiajumi.
Ovet hajooroiku ovissa ja laula mikkihiiri merihädässä.
Sauvakävely tai saunominen auttaa,mä tiedän!Ovet hajoo
Kuka sä ootSauvakävely tai saunominen auttaa,mä tiedän!
ei varmaan hajoa sun roikkumisesta.Ovet hajoo
Juu niin tihiää puskaa ei ole vielä vastaan tullu että ei käsikopelolla pärijäisnim. ei todellakaan mikaan hortonomi ja puska on puska vaikka satais tai paistais aurinko
Kaikki aikanaan! "uusi"!Kuka sä oot
Otapa kurkumaa - kirjoitin siitä tuonne isolle puolelle, kun tepsi mulla selkäjumiin.Tän pääsäryn ku sais vaan pois,oon jo pillerii napsinu aamuyöstä mut ei oo vaikuttanu mitään,hartiajumi.
Ei uskalla ottaa riskiä jos kuitenkinei varmaan hajoa sun roikkumisesta.
Eikä ees oo kurkumaa joten pitää mennä pihallekurkuma on mauste eikä lääke. ihan yhtä tehokasta kun pihakivien nuoleminen.
No älä kerro.Kaikki aikanaan! "uusi"!
Sitähän se on. Moi vaan.Päivää
Pihakivistä en tiedä, mutta nepalinmatkalla 825v sitten) huomasin aikoinaan, että sitä oli monessa kukkakaali-linssiruoassa. Ostin kotiinkin ja kun sitä kerran oli yhdessä -epäilyttävässä- Fortodolissa, kokeilin pelkkää kurkumaa kermaviilissä (Juustoportin luomu). Siinä kapselivalmisteessahan oli tuhoton hinta ja toisena vaikuttavana aineena fenyylialaniini, jota en periaatteesta ikinä sisuksiini laita. No, pidempi kaplakka syntyi silloin aiheesta sairaiden palstalla - heillehän se kurkuma auttoi moneenkin vaivaan, mutta ei sitä tosiaan moni uskonut - eikä silloin saanut luomukurkumaa ostaa muuta kuin harvoista kaupoista.kurkuma on mauste eikä lääke. ihan yhtä tehokasta kun pihakivien nuoleminen.
uskotaan vähemmälläkin että oot kuutamolla koko tyyppi.mutta nepalinmatkalla 825v sitten)