Päivää ja Juhannusta
Uni maistui täälläkin makoisasti. Aamupala pitkän kaavan mukaan ja nyt voisikin tankata vielä lisää .
Uni maistui täälläkin makoisasti. Aamupala pitkän kaavan mukaan ja nyt voisikin tankata vielä lisää .
..tuleekohan tuosta siivouksesta sitten yhtaan niin mitaan..menee pian ajatuksenakin jonnekin tooooosi kauas kun siella yhdessa "siivoatte"...Yhteinen siivous mie rakastan tuota mun ukkoo
Hah, ihan ite rupes imuroimaan,ku mä lakasin keittiötä.Sanoi itse ettei tarvii lakasta,mä imuroin. Mä en pyytänyt,käskenyt tai nalkuttanut isäntää siivoomaan ja mä keitin kahvit valmiiksionkohan ukko yhtä innostunut siivoomisesta?
epäilen
Ei kai sillä niin väliä mitä paikkoja siivoaa..tuleekohan tuosta siivouksesta sitten yhtaan niin mitaan..menee pian ajatuksenakin jonnekin tooooosi kauas kun siella yhdessa "siivoatte"...
Ehtii sita tuonnempanakin, asiat tarkeysjarjestykseen
Juu, pyykkikone laitetaan kohta päälle täällä myös...tanaankin on hyva paiva pesta pyykkia...pesta pyykkia..pesta.....ja toimia hortonomina ...pikkasen on vaiheessa tama plantaasi mutta kesaa on viela reilusti jaljella joten ingen panik
Heinäkuun ekan viikon olen siellä.niin no, kyllahan sita siellakin viihtyy ...jokos sa muuten olet sen Luoston vai...eikakun tonton...Livohkan valloittanut vai siintaako se edessapain ?
...kunhan tulee selvaa jalkea ..tai etta...jaa..Ei kai sillä niin väliä mitä paikkoja siivoaa
Ja tulosta...kunhan tulee selvaa jalkea ..tai etta...jaa..
NamKesäkeitto valmiina. Suurustin liemen kermalla ja kananmunakeltuaisilla. Herkkua!
Meillä grilli pitää ensiksi kasata. No, iltaan on aikaa...kävin laittamassa ison grillin toimintavalmiiks.
PitäsPitäisiköhän tekaista juustokakku mustikoilla ja vadelmilla
mä niin tiesin tuon.Ehkä en jaksa liikkua tästä mihinkään.
Joo pitäisPitäisiköhän tekaista juustokakku mustikoilla ja vadelmilla
mä niin tiesin tuon.
Huomenta KaisHuomenta Tinkuliini