ai miten ihanaa...mulle vittuillaan....
Unohit sen tänne
Kuka vei mun ruoskan?
Kuka vei mun ruoskan?
sekö alko ihan tosissaan vittuilemaan?
Olis pitänyt arvata.
*örp* mie tulin just myös maaliin. *kellottaa maha killillään kinkkukiusausta, salaattia, punajuurisalaattia ja piimää*En.*örp, anteeksi* Syöenääikinä.
Rankka laji tää syöminen.
Ihanalta näyttää ...vaikka oikeesti pelkkä ruokajuttujen lukeminenkin nyt ahdistaa *äksäilee masunsa kanssa*Karjalanpiirakkaa ja sihiä. Grillikylkeä uunissa.
Olis pitänyt arvata.
Tarviin sitä tänään kun menen baariin. Raahaan sieltä miehen kotiin.
Laitat patteriin kiinni ja pistelet menemään piiskallaTarviin sitä tänään kun menen baariin. Raahaan sieltä miehen kotiin.
Meillä on kans kastemekko joka on kiertänyt suvussa,rusetin väri vain vaihtuu tilanteen mukaan.se on kiertänyt mulla ja veljellä,meijän serkuilla,veljen lapsilla,serkkujen lapsilla ja toivttavasti jatkossakin.Ainoa että mulla ei tule sille käyttöä niin se vähän surettaa.Nyt on Ruttunaamalla ihan virallisestikin myös toinen kutsumanimi
Ensimmäisen kerran tarvittiin nenäliinaa kun näin neitosen kastemekossa, jonka mun mummo on virkannut ja jossa minut, sisarukset ja meidän kaikkien lapset on kastettu. Oli vaan tuunattu vähän uutta nauhaa ja rusettia.
Pikkasen läväytän.Laitat patteriin kiinni ja pistelet menemään piiskalla
Ei kannata raahata.Tarviin sitä tänään kun menen baariin. Raahaan sieltä miehen kotiin.
Eikö?Ei kannata raahata.
Ei kannata raahata.
Ei ko nehän tullee ihan omin jaloin sinneEikö?
No tulee.Ei ko nehän tullee ihan omin jaloin sinne
Vähänpä tietävät