tuostahan joutuu nykyään työtuomioistuimeen.sitten sen näkee ja tuntee jälkikäteen.
tuostahan joutuu nykyään työtuomioistuimeen.sitten sen näkee ja tuntee jälkikäteen.
Tossa tapauksessa se huono omatunto kuuluu sille pomolle.No sehän nyt puuttuu ihan kaikkeen.Kyllähän jos sille lapun antaa niin se siihen tyytyy mutta sitten sen näkee ja tuntee jälkikäteen.Se katos riippuu ihan siitä kuka sitä saikkua saa.Siksipä onkin aina huono omatunto jos on töistä pois,pätevälläkin syyllä.
Meijä pomo on minusta pelottava aina välillä,en paljon uskalla väitellä vastaan.kerran olen sille meuhkannu.tuostahan joutuu nykyään työtuomioistuimeen.
no työterveyslääkärin lapuista ei tarvii kinastella yhtään.Meijä pomo on minusta pelottava aina välillä,en paljon uskalla väitellä vastaan.kerran olen sille meuhkannu.
Et kai tuu pipiksi?Mikähän on kun kurkussa tuntuu ja korvaki sattuu
Toivottavasti en.Ollu muutaman päivän tällänen olo.Et kai tuu pipiksi?
Eli työkyvyttömänä pitäis tulla töihin tekemään virheitä ja sairastuttamaan muutkin työntekijät?osalla porukasta tuntuu olevan ns. julkisen sektorin käsitys saikkulapuista
Toivotaan että et tule kipeäksi.Toivottavasti en.Ollu muutaman päivän tällänen olo.
Toivotaan etten.Muutenki outoja oloja,ehkä stressistä johtuvaa.Oksettaa aamusin parin tunnin ajan heräämisen jälkeen.Samalla kun yskii niin oksettaa mut mitään ei tuu,sellanen yököttävä oloToivotaan että et tule kipeäksi.
Oletko miten syönyt? Mulla oli tuota ja nukuin huonosti eron jälkeen.Toivotaan etten.Muutenki outoja oloja,ehkä stressistä johtuvaa.Oksettaa aamusin parin tunnin ajan heräämisen jälkeen.Samalla kun yskii niin oksettaa mut mitään ei tuu,sellanen yököttävä olo
En syö oikeen mitäänOletko miten syönyt? Mulla oli tuota ja nukuin huonosti eron jälkeen.
Nonni. Ymmärrän kyllä. Pitäs mennä ohi aikanaan.En syö oikeen mitään
Monta viikkoa jo kestäny tää oksetus olo,kurkku ja korva vasta pari kolme päivää. En mä jaksa tehdä mitään eikä oikeen maistukaan.Viikot menee tosi vähällä syömisellä ja jos viikonloppuna käy jossain niin sit ehkä syö siellä.Nyt viikonloppuna käytiin vetäsemässä mätöt,ei mikään terveysruoka ja sit oli se kepsu mut eipä toikaan ole joka viikonloppusta,useesti en syö viikonloppunakaan. En jaksa,ei huvita,ei maistu.Nonni. Ymmärrän kyllä. Pitäs mennä ohi aikanaan.
Oksetus tulee varmaan vähäisestä syömisestä. Mulla meni kuukausia että olo jotenki helpottui. Laihduin silloin. Vieläkin on ikävä.Monta viikkoa jo kestäny tää oksetus olo,kurkku ja korva vasta pari kolme päivää. En mä jaksa tehdä mitään eikä oikeen maistukaan.Viikot menee tosi vähällä syömisellä ja jos viikonloppuna käy jossain niin sit ehkä syö siellä.Nyt viikonloppuna käytiin vetäsemässä mätöt,ei mikään terveysruoka ja sit oli se kepsu mut eipä toikaan ole joka viikonloppusta,useesti en syö viikonloppunakaan. En jaksa,ei huvita,ei maistu.
Oksetus tulee varmaan vähäisestä syömisestä. Mulla meni kuukausia että olo jotenki helpottui. Laihduin silloin. Vieläkin on ikävä.