Ostin tuossa toukokuun alussa Kierrätysekskuksesta kukkakimpun ja se eilen vähän nuupahti. No mentiin pojan kanssa kerämään kukkia ja heitin kaikki nuupahtaneet kukat pois ja laitoin luonnonkukkia tilalle. Tuli aika hauska puskaBooty on näköjään käynyt poimimassa kukkasia.
Mistä tuli mieleeni, että mulla on vieläkin parvekekukkaset laittamatta *häpeää*
BÖJÖJÖJÖBÖÖÖPööö
No, mut ne tuumasivat työterveydessä?Päivää.
Joka aamu kun herää toivois että olis jo ilta. Kävin työterveydessä ja itkee pillitin siellä. Ihan kun siitä olis jotain apua. Piti mainita tietty määrä asioita joista saa iloa ja mielihyvää ym....en keksiny yhtäkään.
Hyvänen aika sentään!! Että tarjolla on vielä musiikkiakin ilmaiseksi!Kaffit tulilla.
Päivän ilmaiskirjasaaliina Härkösen Ei kiitos ja Simenonin Sairaalan kellot. Ja joku kiltti oli jättänyt noukittavaksi myös Johanna Kurkelan Marmoritaivas CD- levyn.
Laitto uuden ajan, enempi aikaa itkeä. Kaipa mää sit masentunut oon...ainakin jollain tasolla.No, mut ne tuumasivat työterveydessä?
Voimia kovasti sulle, tinkunen...
Hyvä kun kävit siellä . Ja voithan tuota masentunut ollakin ja sen takia on hyvä, että siihen puututaan .Laitto uuden ajan, enempi aikaa itkeä. Kaipa mää sit masentunut oon...ainakin jollain tasolla.
Toivottavsti tinku jaksaa olla duunissa. Kun tuo ei ole työperäistä, niin duunilla ei ole tossa osaa eikä arpaa. Sairasloma olis kauheeta jos sit ei olis muuta tekemistä kuin maata kotosalla märehimässä ja murehtimassa.Hyvä kun kävit siellä . Ja voithan tuota masentunut ollakin ja sen takia on hyvä, että siihen puututaan .
Jaksatko olla töissä?
No välillä joo ja välillä en. Mut eipä ne saikkea anna pienestä masennuksesta. Minähän en oo lääkäri niin en tiedä mikä taso tää sitte on. Ja jos olen saikella niin mitä mä sitte tekisin kaiket ajat...?Hyvä kun kävit siellä . Ja voithan tuota masentunut ollakin ja sen takia on hyvä, että siihen puututaan .
Jaksatko olla töissä?
Ei se o pomon tykkämisistä kiinni.Eikä meijä pomo tykkäis jos jää töistä pois.
ihan sama tykkääkö vai ei jos on saikkulappu esittää.Eikä meijä pomo tykkäis jos jää töistä pois.
Niin...en mä nyt saikkua ollutkaan toivomassa.Toivottavsti tinku jaksaa olla duunissa. Kun tuo ei ole työperäistä, niin duunilla ei ole tossa osaa eikä arpaa. Sairasloma olis kauheeta jos sit ei olis muuta tekemistä kuin maata kotosalla märehimässä ja murehtimassa.
Senpä takia en haluiskaan mitään saikkea,ainakaan pitkää.Tuskin sellasta edes annetaan.ja jos annettais niin menisin veljen luo.Siellä kyl metelii mut eipä ois betoniviidakko.Toivottavsti tinku jaksaa olla duunissa. Kun tuo ei ole työperäistä, niin duunilla ei ole tossa osaa eikä arpaa. Sairasloma olis kauheeta jos sit ei olis muuta tekemistä kuin maata kotosalla märehimässä ja murehtimassa.
En mä mitään pillereitä suostu ottamaan.Ei se o pomon tykkämisistä kiinni.
Mut lääkäreiden keinovalikoima on kovin rajallinen. Saikkua ja pillereitä.
Vaik tehokkain lääke vois olla vaikkapa kuukauden mittainen korpivaellus. Mut semmoista ei lääkkeeksi määrätä.
No ei se oikeen tykänny aiemminkaan kun sain 2pv sillon kun se nukkuminen oli mitä oli.Syyksi laitettiin vaan joku äkillinen stressireaktio.Ja kun pomo omin nokkineen päätteli mistä se johtuu niin ei oikeen tainnu tykätä.ihan sama tykkääkö vai ei jos on saikkulappu esittää.
Äkillinen stressireaktio on ihan pätevä syy saikulle.No ei se oikeen tykänny aiemminkaan kun sain 2pv sillon kun se nukkuminen oli mitä oli.Syyksi laitettiin vaan joku äkillinen stressireaktio.Ja kun pomo omin nokkineen päätteli mistä se johtuu niin ei oikeen tainnu tykätä.
No sehän nyt puuttuu ihan kaikkeen.Kyllähän jos sille lapun antaa niin se siihen tyytyy mutta sitten sen näkee ja tuntee jälkikäteen.Se katos riippuu ihan siitä kuka sitä saikkua saa.Siksipä onkin aina huono omatunto jos on töistä pois,pätevälläkin syyllä.pomolla ei ole mitään asiaa alkaa arvailemaan saikun syytä eikä puuttua siihen. täytyy tyytyä lääkärin päätökseen ja jos ei kelpaa niin liittoon yhteyttä.