The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Booty on näköjään käynyt poimimassa kukkasia.

Mistä tuli mieleeni, että mulla on vieläkin parvekekukkaset laittamatta *häpeää*
Ostin tuossa toukokuun alussa Kierrätysekskuksesta kukkakimpun ja se eilen vähän nuupahti. No mentiin pojan kanssa kerämään kukkia ja heitin kaikki nuupahtaneet kukat pois ja laitoin luonnonkukkia tilalle. Tuli aika hauska puska :)

Yinksu
Päivää.
Joka aamu kun herää toivois että olis jo ilta. Kävin työterveydessä ja itkee pillitin siellä. Ihan kun siitä olis jotain apua. Piti mainita tietty määrä asioita joista saa iloa ja mielihyvää ym....en keksiny yhtäkään.

Nythän on niin että.

Joudun surukseni ilmoittamaan teille kaikille että...

...mie oon kuallu.
*ufopääkkönen* *mutruhuuli*

Pidetään hetken hiljaisuus.

No toi jo riittikin :D.

Mutta siis kuulema kuollu oon koskapa kuulema oon ihana enkeli*pyörittelee simmujaan**varovaisena elli
epäileväisenä
* *laskee haamuvarpaitaan*:D

Kyllä varmaan, voi päivää vaan :D.Mutta kovasti nää höpsöt ihmiset niin väittävät eli kun ei mulla ole pää tänään toiminut, niin ei kyllä heilläkään*peukuttaa*

Päivän kova sana ei ole HB vaan se on pesukone.Ja toisena Tolu.Jeeee!! Ihmeisiin en tod. pysty vaikka nyt jos koskaan niin haluaisin, kun raatojani tässä hoivaan ja kattelen. Mutta toi tehokaksikko ainakin toistaiseksi loiventaa kaaosta*peukuttaa*

...elämme siis jännittäviä hetkiä, raatojen joukosta puuttuu enää tää enkuli :D

Hyvä kun kävit siellä :). Ja voithan tuota masentunut ollakin ja sen takia on hyvä, että siihen puututaan :).

Jaksatko olla töissä?
Toivottavsti tinku jaksaa olla duunissa. Kun tuo ei ole työperäistä, niin duunilla ei ole tossa osaa eikä arpaa. Sairasloma olis kauheeta jos sit ei olis muuta tekemistä kuin maata kotosalla märehimässä ja murehtimassa.

Toivottavsti tinku jaksaa olla duunissa. Kun tuo ei ole työperäistä, niin duunilla ei ole tossa osaa eikä arpaa. Sairasloma olis kauheeta jos sit ei olis muuta tekemistä kuin maata kotosalla märehimässä ja murehtimassa.
Niin...en mä nyt saikkua ollutkaan toivomassa.

Mieluummin todellakin töissä, jotta arkea kantavat rutiinit säilyvät ihmisineen.

Senpä takia en haluiskaan mitään saikkea,ainakaan pitkää.Tuskin sellasta edes annetaan.ja jos annettais niin menisin veljen luo.Siellä kyl metelii mut eipä ois betoniviidakko.

pomolla ei ole mitään asiaa alkaa arvailemaan saikun syytä eikä puuttua siihen. täytyy tyytyä lääkärin päätökseen ja jos ei kelpaa niin liittoon yhteyttä.
No sehän nyt puuttuu ihan kaikkeen.Kyllähän jos sille lapun antaa niin se siihen tyytyy mutta sitten sen näkee ja tuntee jälkikäteen.Se katos riippuu ihan siitä kuka sitä saikkua saa.Siksipä onkin aina huono omatunto jos on töistä pois,pätevälläkin syyllä.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä