The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No sehän nyt puuttuu ihan kaikkeen.Kyllähän jos sille lapun antaa niin se siihen tyytyy mutta sitten sen näkee ja tuntee jälkikäteen.Se katos riippuu ihan siitä kuka sitä saikkua saa.Siksipä onkin aina huono omatunto jos on töistä pois,pätevälläkin syyllä.
Tossa tapauksessa se huono omatunto kuuluu sille pomolle.
Sairas ihminen ei kuulu töihin oli tauti mikä tahansa.

Vaikkapa masiksessa tai stressireaktiossa käypi sillai, et ihmisen keskittymiskyky on olematon, tekee virheitä ja aikaansaannokset on jokseenkin nollassa. Parempi reilusti sairastaa ittensä työkuntoon kuin käydä leikkimässä työpaikalla olemista. Siis milloin siihen ei tosiaan pysty.

Pitsin kuukkelit on sit oma rotunsa, se ei kuulu tähän.

Jessus mikä päivä vaihteeksi.

Selkään sattuu, polviin sattuu. sormet ovat riekaleina ja käsivarret naarmuilla.

Enpä oo ennen sanonut mutta nyt sanon. Onneksi huomenna pääsee hammaslääkäriin ja kuskaamaan mutsia ruokakaupoilla. :D

Nonni. Ymmärrän kyllä. Pitäs mennä ohi aikanaan.
Monta viikkoa jo kestäny tää oksetus olo,kurkku ja korva vasta pari kolme päivää. En mä jaksa tehdä mitään eikä oikeen maistukaan.Viikot menee tosi vähällä syömisellä ja jos viikonloppuna käy jossain niin sit ehkä syö siellä.Nyt viikonloppuna käytiin vetäsemässä mätöt,ei mikään terveysruoka ja sit oli se kepsu mut eipä toikaan ole joka viikonloppusta,useesti en syö viikonloppunakaan. En jaksa,ei huvita,ei maistu.

Boobabe
Monta viikkoa jo kestäny tää oksetus olo,kurkku ja korva vasta pari kolme päivää. En mä jaksa tehdä mitään eikä oikeen maistukaan.Viikot menee tosi vähällä syömisellä ja jos viikonloppuna käy jossain niin sit ehkä syö siellä.Nyt viikonloppuna käytiin vetäsemässä mätöt,ei mikään terveysruoka ja sit oli se kepsu mut eipä toikaan ole joka viikonloppusta,useesti en syö viikonloppunakaan. En jaksa,ei huvita,ei maistu.
Oksetus tulee varmaan vähäisestä syömisestä. Mulla meni kuukausia että olo jotenki helpottui. Laihduin silloin. Vieläkin on ikävä.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä