The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ulkona tuulee ihan sikana, palelluin. Yritin kysyy seuraa mut en saanu. Sit meinasin soittaa kälyl kun on paha olla mut en soittanu. Tuolla pihalla yritin miettii miks tää on näin vaikeeta mut en keksinyt syytä. Mut syvällä olen. Nyt väsyttää mut ei oikein voi ottaa päikkäreitäkään.
Halaus,on tosiaan kylmä ilma,mä kävin cittarissa.
Mikset soittanu kälylle?

Meinaatko koko loppuikäs mennä noin, vapaehtoisesti? Mulle käy varmaan niin mut se ei ole kyllä vapaaehtoista vaan joutumista siihen tilaan.
Ja paskanmarjat nyt tinku!

On hyva, etta osaa olla itsekseen :). Senhan ei sitten tarvitse todellakaan tarkoittaa sitten puhdasta yksinolemista, kylla siihen mahtuu niita kavereitakin mukaan ja hyva niin. Mutta on hyva olla sinut itsensa kanssa, etta tietaa parjaavansa itsekseenkin.

Rikkautta sitten on se, etta vierelleen loytaa kumppanin. Ja niitahan voi matkan varrella olla monta, aika harva on niin onnekas kuin esimes meijen Bitch, joka tallustaa Misterinsa kanssa sujuvasti kohti yhteista rollaattorikisailua <3

Toistan itseani mutta...rakkaus on arvaamaton. Se yllattaa aina. Silla ei valttamatta ole ollenkaan tilannetajua mutta ne kohtaamiset mitka se jarjestaa ovat yleensa unohtumattomia tavalla tai toisella :). Kunhan - ja taa on sitten se isoin pointti! - uskaltaa itse olla sydan avoimena ja vastaanottaa rakkautta ja onnea :). Siitakin huolimatta etta sen kestavyydesta ei ole ikinakoskaanmilloinkaan mitaan takuita.

Kai tohon yksinolemiseenkin tai sen haluamiseen vaikuttaa edeltävä tilanne myös. Jos oli aiemmin huono suhde, saattaa haluta olla yksin pitkäänkin. Jos taas suhde tuntui hyvältä ja halusi jatkaa sitä mutta tuli jätetyksi niinko Tinkuliini, on ihan loogistakin että haluaisi elää jonkun kanssa. Kun se kerran tuntui hyvältä ja sitä tunnetta on ikävä.

Jaiks, mä alan kuulostaa siltä ällöterapeutti-Kalliolta. :confused:

Kai tohon yksinolemiseenkin tai sen haluamiseen vaikuttaa edeltävä tilanne myös. Jos oli aiemmin huono suhde, saattaa haluta olla yksin pitkäänkin. Jos taas suhde tuntui hyvältä ja halusi jatkaa sitä mutta tuli jätetyksi niinko Tinkuliini, on ihan loogistakin että haluaisi elää jonkun kanssa. Kun se kerran tuntui hyvältä ja sitä tunnetta on ikävä.

Jaiks, mä alan kuulostaa siltä ällöterapeutti-Kalliolta. :confused:
Siis kukamikahan?! Mika Kallio?!ja pisteet tonne...

Mie kuulostan muuten vaan ihan allolta:notworthy:...

Harsia mahdollisemman nopeesti kokoon.... No ei kyllä tuu tapahtumaan ihan hetkessä. Aakoo ei nyt ymmärrä että ei tämä ollu ihan kuka tahansa kadulta revitty mies.
Kyllä mä kuule ymmärrän. Ymmärrän hyvinkin.

Mullehan ero oli katastrofi. Yritin tappaa itteni juomalla. Sinä taas turrutat itseäsi murehtimalla ja märehtimällä. Loppujen lopuksi sama asia- seurauksena vain haaskattuja päiviä, pahaa oloa eikä yhtään mitään hyvää.

Älä tee kuin minä tein vaan usko mitä minä sanon. Meillä kummallakin on elämää edessä eikä siitä päivääkään parane tuhlata. Meistä kahdesta etenkin minulla noita tuhlattuja päiviä on jo aivan liikaa. Koita sinä olla tuhlaamatta omiasi.

Ei oikeastaan minunkaan mutta kaksi kuuntelukertaa kyseistä tätiä jätti pysyvän muiston. :D Asiassa ei sinällään oo mitään vikaa mutta sen esitystapa on niin tappavan tylsä että tuo voisi tienat sievoisen summan tekemällä unettomille kuunnelma-levyjä.
Ela ihmeessa*kiinnostuu kovasti*...nainkohan tuossa ihmisaanessa ois sitten mulle jeesausta silloin, kun se Masanen on kasseineen pyorimassa jossain muualla:geek:

• Tykkää
Reactions: -tibis
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä