Mielikuvaharjoitus: millainen aikuinen haluaisit olla.Enhän mä siellä ulkona mee ventovieraille juttelee. En mä ole sellanen, ei luonnistu multa.
Alat käyttäytymään sen mukaisesti ja pikkuhiljaa saavutat asettamasi tavoitteen.
Mielikuvaharjoitus: millainen aikuinen haluaisit olla.Enhän mä siellä ulkona mee ventovieraille juttelee. En mä ole sellanen, ei luonnistu multa.
Onks toi nyt ihan reilua
Kävin poimimassa itsekasvaneita nokkosia ja piilotan ne patonkitaikinaan oreganon, basilikan ja timjamin sekaan
On. Joutuvat ressukat tietämättään syömään terveellistäOnks toi nyt ihan reilua
Maistuis varmaan mullekinAffenfileet marinadissa odottamassa grillausta. Sitruunaa, oliiviöljyä, tilliä ja soijaa. Kun itte tekee saa semmosen ku sattuu tulemaan
Joka pierunsa pidättää, sillä on muutakin salattavaa.Pierettää
Heiii, miksi et soittanut kalyllesi? Ihan hyvin varmaan oisit voinut soittaa, ala ite ainakaan lahde ollenkaan ajattelmaan etta et voisi. Jos juttelu ei juuri silla hetkella kavisi, niin varmasti kalysi osaisi sen sanoa.Ulkona tuulee ihan sikana, palelluin. Yritin kysyy seuraa mut en saanu. Sit meinasin soittaa kälyl kun on paha olla mut en soittanu. Tuolla pihalla yritin miettii miks tää on näin vaikeeta mut en keksinyt syytä. Mut syvällä olen. Nyt väsyttää mut ei oikein voi ottaa päikkäreitäkään.
aina saa/ joutuu olemaan yksin.
Tämä on upeasti sanottu.Alaka anna kenellekaan sita riemua, etta surussasi menetat elostasi monta hienoa paivaa ja hetkea ja kenties ihmista.
kait siellä oli sitten hintansa edestä kalliita ruokia?Eikä lähemmäs neljnkympin noutopöytäkään oikein kuulostanut sopivalta...
Mää en ymmärrä miks joku haluaa ihan vapaaehtoisesti olla yksin....enkä meinaa nyt sitä kumppania vaan kavereita ja ystävii.
mutta ihan on omavalintainen asia
ensin joutuu olemaan yksin, siihen tottuu ja sitten se on jo sitä että saa olla yksin. olotilasta tulee normaalia niin ei osaa muuta enää halutakkaan.Mää en ymmärrä miks joku haluaa ihan vapaaehtoisesti olla yksin.