Yinksu
Mitä sitä sitte tälle päivää keksii kun kaikilla on jotain. Aina saa( joutuu) olee yksin Nyt on sit aikaa taas ajatella juttui vaikka ei haluiskaan.
Tänään pidetään nautinnollinen ja pitkä siivoussessioMitä sitä sitte tälle päivää keksii kun kaikilla on jotain. Aina saa( joutuu) olee yksin Nyt on sit aikaa taas ajatella juttui vaikka ei haluiskaan.
Tänään on telkkaripäivä!Mitä sitä sitte tälle päivää keksii kun kaikilla on jotain. Aina saa( joutuu) olee yksin Nyt on sit aikaa taas ajatella juttui vaikka ei haluiskaan.
Kaksitoista työpäivää ensi viikolle kuulostaa aikas paljolta?Sitten onkin edessä kunnon työputki, kuusi päivää tai kaksitoista päivää. Jos olen vikkelä, niin selviän ensi viikosta kuudella päivällä
AhaKaksitoista työpäivää ensi viikolle kuulostaa aikas paljolta?
Jos omasta kämpästäsi pölykoirat loppuvat kesken niin tervetuloa tänne jatkamaan. Täällä toi siivousnautinto ei ihan heti lopu.Tänään pidetään nautinnollinen ja pitkä siivoussessio
Jos omasta kämpästäsi pölykoirat loppuvat kesken niin tervetuloa tänne jatkamaan. Täällä toi siivousnautinto ei ihan heti lopu.
Nipistän lujaa *Siis....voi elämä!!!!*hihkuu ja pomppii ja tärisee jajaja kouhottaa*
Eeeeiiih, nyt en pysy pöksyissäni ollenkaan *joikaa kovaa ja korkeelta*!
Nyt on tiedossa niin iiiiiihhhhh- juttua, että - nipistä mua, nipistä!
Jos nyt natsaa isosti, niin mie oon niin hörhönä sitten hyvän tovin - varoitan siis tosissani - että sitä vähäistäkään järjensiementä ei jutuistani löydy...
Musiikki <3
Mä kaipaisin seuraa mutta ärsyttää että sitä saa olla aina itse kysymässä . Kukaan tajua kysyä et mikä fiilis ,kaipaatko seuraa tms? Vaikka kukapa tälläsen masentuneen ihmisen seuraa kaipais. Viikonloput on vaan niin vaikeita kun 2 pitkää päivää yksin.Tänään on telkkaripäivä!
TV5 15.40 Columbo
TV1 18.55 Neiti Marple
Sub 21.00 Mafiaveljet
Kaupasta eväitä (ja pari sihijuomaa) ja persumus sohvalle.
Kuva tai ei uskota.Eeeeiiih, nyt en pysy pöksyissäni ollenkaan
Kiesus, ei sitä tartte itteänsä työllä tappaa... Mä ite saan viikolla seurata yhden lentämisiä hommasta toiseen jo huolikertoimilla, kun ei ymmärrä ollenkaan asettua ja aivan selvästi menee jo terveysriskille koko mies..oireita kun on.Sitten onkin edessä kunnon työputki, kuusi päivää tai kaksitoista päivää. Jos olen vikkelä, niin selviän ensi viikosta kuudella päivällä
Sua ei tuu kukaan hakemaan sieltä eli pyrstö ylös ja ulos sieltä asunnosta ja liikkeelle. Mene vaikka museoon, ne on sunnuntaisin auki. Tai elokuviin. Tai fillariretkelle.Mä kaipaisin seuraa mutta ärsyttää että sitä saa olla aina itse kysymässä . Kukaan tajua kysyä et mikä fiilis ,kaipaatko seuraa tms? Vaikka kukapa tälläsen masentuneen ihmisen seuraa kaipais. Viikonloput on vaan niin vaikeita kun 2 pitkää päivää yksin.
Yhden infraprojektin kulminoituma eli nyt just täytyy vain sinkoilla ja joutaa ja ehtia Deadline näesKiesus, ei sitä tartte itteänsä työllä tappaa... Mä ite saan viikolla seurata yhden lentämisiä hommasta toiseen jo huolikertoimilla, kun ei ymmärrä ollenkaan asettua ja aivan selvästi menee jo terveysriskille koko mies..oireita kun on.
Joten - kuuntelepa ittees siellä, teet sen minkä kerkiät ja joudat ja jaksat.
....no eipä ole minun ongelmaaaaa*hihkuu ja pomppii pitkin torppaaa*Kuva tai ei uskota.
Pointti oli että en haluu olla yksin, aina saa/ joutuu olemaan yksin.Sua ei tuu kukaan hakemaan sieltä eli pyrstö ylös ja ulos sieltä asunnosta ja liikkeelle. Mene vaikka museoon, ne on sunnuntaisin auki. Tai elokuviin. Tai fillariretkelle.
Ai simpura...no, viimehetken paniikit ovat ennenkin saaneet hyvää aikaiseksi, joten *peukuttaa* - hyvin sä klaaraatYhden infraprojektin kulminoituma eli nyt just täytyy vain sinkoilla ja joutaa ja ehtia Deadline näes
Mutta asiahan ei parane siellä neljän seinän sisällä? Usko mua, sun täytyy ottaa itse vastuuta olemisestasi. Menet ulos, kohtaat uusia tilanteita ja ihmisiä ja saat sitä kautta muuta mietittävää. Mene vaikka vanhainnkotiin ulkoiluttamaan vanhuksia ja lukemaan heille lehtiä.Pointti oli että en haluu olla yksin, aina saa/ joutuu olemaan yksin.
Samaa mieltä olen Toffosen kanssa .Mutta asiahan ei parane siellä neljän seinän sisällä? Usko mua, sun täytyy ottaa itse vastuuta olemisestasi. Menet ulos, kohtaat uusia tilanteita ja ihmisiä ja saat sitä kautta muuta mietittävää. Mene vaikka vanhainnkotiin ulkoiluttamaan vanhuksia ja lukemaan heille lehtiä.