The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta :coffee: aamun taas plärännyt myytäviä asuntoja. Ehkä ajatus kannattaisi unohtaa, eilen oli kiva ilta naapurien kanssa, grillailua ja silleen. Eilen oli kolme häppeninkiä ulkotiloissa, joten raitisilmamyrkytys sai otteen illalla. Alkoholilla ei (juurikaan) olkut tekemistä tämän kanssa :cool:

Siis....voi elämä!!!!*hihkuu ja pomppii ja tärisee jajaja kouhottaa*

Eeeeiiih, nyt en pysy pöksyissäni ollenkaan :)*joikaa kovaa ja korkeelta*!

Nyt on tiedossa niin iiiiiihhhhh- juttua, että - nipistä mua, nipistä!

Jos nyt natsaa isosti, niin mie oon niin hörhönä sitten hyvän tovin - varoitan siis tosissani - että sitä vähäistäkään järjensiementä ei jutuistani löydy...

Musiikki <3

Siis....voi elämä!!!!*hihkuu ja pomppii ja tärisee jajaja kouhottaa*

Eeeeiiih, nyt en pysy pöksyissäni ollenkaan :)*joikaa kovaa ja korkeelta*!

Nyt on tiedossa niin iiiiiihhhhh- juttua, että - nipistä mua, nipistä!

Jos nyt natsaa isosti, niin mie oon niin hörhönä sitten hyvän tovin - varoitan siis tosissani - että sitä vähäistäkään järjensiementä ei jutuistani löydy...

Musiikki <3
Nipistän lujaa *

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
Yinksu
Tänään on telkkaripäivä!
TV5 15.40 Columbo
TV1 18.55 Neiti Marple
Sub 21.00 Mafiaveljet

Kaupasta eväitä (ja pari sihijuomaa) ja persumus sohvalle.
Mä kaipaisin seuraa mutta ärsyttää että sitä saa olla aina itse kysymässä . Kukaan tajua kysyä et mikä fiilis ,kaipaatko seuraa tms? Vaikka kukapa tälläsen masentuneen ihmisen seuraa kaipais. Viikonloput on vaan niin vaikeita kun 2 pitkää päivää yksin.

Sitten onkin edessä kunnon työputki, kuusi päivää tai kaksitoista päivää. Jos olen vikkelä, niin selviän ensi viikosta kuudella päivällä :eek:
Kiesus, ei sitä tartte itteänsä työllä tappaa... Mä ite saan viikolla seurata yhden lentämisiä hommasta toiseen jo huolikertoimilla, kun ei ymmärrä ollenkaan asettua ja aivan selvästi menee jo terveysriskille koko mies..oireita kun on.

Joten - kuuntelepa ittees siellä, teet sen minkä kerkiät ja joudat ja jaksat.

Mä kaipaisin seuraa mutta ärsyttää että sitä saa olla aina itse kysymässä . Kukaan tajua kysyä et mikä fiilis ,kaipaatko seuraa tms? Vaikka kukapa tälläsen masentuneen ihmisen seuraa kaipais. Viikonloput on vaan niin vaikeita kun 2 pitkää päivää yksin.
Sua ei tuu kukaan hakemaan sieltä eli pyrstö ylös ja ulos sieltä asunnosta ja liikkeelle. Mene vaikka museoon, ne on sunnuntaisin auki. Tai elokuviin. Tai fillariretkelle.

Kiesus, ei sitä tartte itteänsä työllä tappaa... Mä ite saan viikolla seurata yhden lentämisiä hommasta toiseen jo huolikertoimilla, kun ei ymmärrä ollenkaan asettua ja aivan selvästi menee jo terveysriskille koko mies..oireita kun on.

Joten - kuuntelepa ittees siellä, teet sen minkä kerkiät ja joudat ja jaksat.
Yhden infraprojektin kulminoituma eli nyt just täytyy vain sinkoilla ja joutaa ja ehtia :D Deadline näes :unsure:

Mutta asiahan ei parane siellä neljän seinän sisällä? Usko mua, sun täytyy ottaa itse vastuuta olemisestasi. Menet ulos, kohtaat uusia tilanteita ja ihmisiä ja saat sitä kautta muuta mietittävää. Mene vaikka vanhainnkotiin ulkoiluttamaan vanhuksia ja lukemaan heille lehtiä.
Samaa mieltä olen Toffosen kanssa :).

Mikäli haluat seuraa ja olla kaikkea muuta kuin yksin, niin - ulos sieltä! Ihmiset on ulkona, jos ei ystäväsi hoksaa tai jouda tai what ever sua liikuttamaan ja kanssas olemaan, niin se on tehtävä itse :).

Onko siellä esim. tälle päivälle tarjolla mitään tapahtumaa minne mennä...tai vaikka naapurikuntaan?

• Tykkää
Reactions: Kais
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä