The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
...oukkei :), ihan ei tärpännyt hihkumiseni eikä valuvien pöksyjeni kanssa kompuroimiset - sori, tuli tmi:tä ja kamalaa mielikuvaa*noloilee*- mutta metsästys jatkuu, se on varmaa :)

Eikä nää mun jutut kyllä muutu miksikään eli otapa näistä selvää :D

Mutta oonpa innoissani kuitenkin, tää on niiiiin hjuva päivä:)<3

Tinkuliinille halaus, hyvää tekee itekkin lähtee ulos ihmisten ilmoille,jos ei kaverit ja sukulaiset tajua kiskoo sua ulos.

Yks on riekkumassa ja heilumassa, toinen tuli yöjuoksultansa puheripulin kera- en jummartaa tommosta puheen määrää...:D- söi kotona ja nyt kaahas taas omillensa...tosin*pyörittelee silmiään* mulla on omat epäilykseni *vihelteleekin vielä*, taitaa pojalla olla joku tyttö, kun silmät tuikkien ja pehmeesti hymyillen huikkas lähtevänsä tarjoamaan jädeä *huokailee*...oi voi...ja sitten on tää yksi prinsessa <3

Kahvia pikkusesti kehiin, mä oon hintsusti tötteröisenä ja meinaa väsyttää, oisko ukkosta ilmassa kun painostaa...

Ja ens viikon ohjelmaa piti vakoilla sen verta että...taijan olla puolikuollutta kattia...ja saan ottaa villasukat käyttöön kun menee viileeksi :)

• Tykkää
Reactions: Kais
Yinksu
Ulkona tuulee ihan sikana, palelluin. Yritin kysyy seuraa mut en saanu. Sit meinasin soittaa kälyl kun on paha olla mut en soittanu. Tuolla pihalla yritin miettii miks tää on näin vaikeeta mut en keksinyt syytä. Mut syvällä olen. Nyt väsyttää mut ei oikein voi ottaa päikkäreitäkään.

Ulkona tuulee ihan sikana, palelluin. Yritin kysyy seuraa mut en saanu. Sit meinasin soittaa kälyl kun on paha olla mut en soittanu. Tuolla pihalla yritin miettii miks tää on näin vaikeeta mut en keksinyt syytä. Mut syvällä olen. Nyt väsyttää mut ei oikein voi ottaa päikkäreitäkään.
Heiii, miksi et soittanut kalyllesi? Ihan hyvin varmaan oisit voinut soittaa, ala ite ainakaan lahde ollenkaan ajattelmaan etta et voisi. Jos juttelu ei juuri silla hetkella kavisi, niin varmasti kalysi osaisi sen sanoa.

Jos mahdollista, niin tsekkaapa onko paikkakunnallasi tai sitten likella tarjolla Fischerin eroseminaaria. Osallistu siihen. Ja - hae keskusteluapua itsellesi. Ulkopuolinen nakee tilanteesi aivan eri tavalla, antaa sulle uusia nakokulmia seka herattaa sut huomaamaan asioita, jotka sulla on hyvin mutta joita et nyt huomaa etka arvosta. Ei suinkaan ole heikkoutta myontaa ja sanoa aaneen, etta on nyt heikko eika selvia yksin vaan se on suurinta viisautta omaa itseaan kohtaan :).

Alaka anna kenellekaan sita riemua, etta surussasi menetat elostasi monta hienoa paivaa ja hetkea ja kenties ihmista.

• Tykkää
Keli jaahtyy eli nyt voi vaikka asua sen nyrk...noup, ei enaa tuon kans vaan nalkaisen hyeenalauman ja hellan valissa :)...lahden vasaamaan lettukesteja eli tiedossa on suolaista ja makeaa herkkua hyyyvin rennolla fiiliksella :)

Hah, ja ma urvahdin viela paikkareillekin :D...hyva etta NukkuMasa nakyilee edes paivalla(y)

Ajeltiin lapsoset sukulaisille kyläilemään ja päätettiin poiketa Tammisaaressa syömässä. Suuri osa ruokapaikoista sunnntaisin kiinni. Kesäaikaankin! :eek: Eikä lähemmäs neljnkympin noutopöytäkään oikein kuulostanut sopivalta...

...siispä kebab/pitseria Istanbul pelasti nälkäkuolemalta. Oli hiivain hyvää smetanapizzaa. :p

• Tykkää
Alaka anna kenellekaan sita riemua, etta surussasi menetat elostasi monta hienoa paivaa ja hetkea ja kenties ihmista.
Tämä on upeasti sanottu.

Se oma pieni sirpaleinen sydän kannattaa harsia mahdollisimman nopeasti kasaan.
Koska kahden ihmisen kohtaamisessa oleellista on kohtaaminen oikealla hetkellä. En voi tietää vaikka olisin jo tavannut Pepin. Jos olen niin se tapaaminen on mennyt täysin hukkaan jos olen ollut juoneena ja Peppi on todennut, että tommoinen kännikala ei ole kiinnostava. Se tilaisuus ja hetki on sitten mennyt siinä eikä tule takaisin.

Ihan sama pätee sinuun tinku. Niin kauan kun olet siinä mielentilassa, että sitä ihkaoikeaa mr. tinkua ei voi olla olemassa niin sinä et häntä huomaa vaikka hän pyrkisi nostolavalla parvekkeeltasi sisään.

Ja se on ihan pomminvarmaa, että tälläkin hetkellä just sillä theihkaoikealla mr.tinkulla on kova kaipuu löytä theoneandonly tinkuliini.

Yinksu
Harsia mahdollisemman nopeesti kokoon.... No ei kyllä tuu tapahtumaan ihan hetkessä. Aakoo ei nyt ymmärrä että ei tämä ollu ihan kuka tahansa kadulta revitty mies.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä