The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Muuten,jos annatte kissoille munuaisia,ni raakana vai kypsänä ? Ja pitkä liotusaika,miten pitkään se oli ?
Eilen illalla laitoin likoamaan kylmään veteen ja vaihdoin välillä vettä ja tänä aamuna annoin kissoille, ei kelvannut raakana eikä kypsänä.

Toisen munuaisen jätin viellä likoamaan jääkaappiin,jos kokeilis viellä illalla.
 
täkäläinen pankinjohtaja ei näemmä ymmärrä mtn hirvenpyynnistä kun laitto mulle viesti että se olis eräpäivä

ei vainen, lähetti mulle uuden kortin jossa on aiempien ominaisuuksien lisäksi lähimaksamisominaisuus

onksse hyvä?
 
Muuten,jos annatte kissoille munuaisia,ni raakana vai kypsänä ? Ja pitkä liotusaika,miten pitkään se oli ?
Eilen illalla laitoin likoamaan kylmään veteen ja vaihdoin välillä vettä ja tänä aamuna annoin kissoille, ei kelvannut raakana eikä kypsänä.

Toisen munuaisen jätin viellä likoamaan jääkaappiin,jos kokeilis viellä illalla.
Raakana. Veitsellä tai saksilla paloiksi.
Muoks. Eikä mitään liotuksia.
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
Mr. Bitch heränny aamulla ja unipöpperössään puhunut DINistä???
Kun kyseessä on muusikonrenttu niin hän on nähnyt unta 70- tai 80 luvusta ja silloin käytössä ollesta DIN- liittimestä (yleisimmin ns. viispiikki) joita tuohon maailmanaikaan näki esim kasettidekkien takapaneelissa.
On vieläkin käytössä digitaali- instrumenttien midi- liittimenä.
Eikäkö ruutis
 
Muuten,jos annatte kissoille munuaisia,ni raakana vai kypsänä ? Ja pitkä liotusaika,miten pitkään se oli ?
Eilen illalla laitoin likoamaan kylmään veteen ja vaihdoin välillä vettä ja tänä aamuna annoin kissoille, ei kelvannut raakana eikä kypsänä.

Toisen munuaisen jätin viellä likoamaan jääkaappiin,jos kokeilis viellä illalla.
Mun Kuningas Arthur kiskoi munuaiset (ja muut) pieneksi pilkottuina liottamatta.
 
No ei välttämättä tarvitse, jos olis kelvannu,ni joskus olisivat saanneet muiden lihojen ohella. Kissoille tekee ihan hyvää syödä välillä muutakin ku teollista ruokaa kuten raakaa lihaa.
Sun kermapersuskissat vaan ei o tottuneet.
Yleensä sisäelimet (sydän, maksa, munuainen, keuhko) on kisujen lemppariherkkua. Ja mitä pahemmalle haisee niin sen herkumpaa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä