VarmastiMahtaisivatko ne mennä sekaisin hapansilakasta?
VarmastiMahtaisivatko ne mennä sekaisin hapansilakasta?
Mä ajattelin selättää sen tyypin joka pitelee nukkumattia loitolla ataraxin voimin. Jos kerran nokkaa kutittaa zyrtecistä huolimatta ei kutinaa hillitsevä, väsyttävä allergialääke voi tehdä pahaa, eihän?Taas on vedetty yöppi päälle että kohtahan sitä voi lähtee nukkumaankin
Älä vielä mee.Taas on vedetty yöppi päälle että kohtahan sitä voi lähtee nukkumaankin
Yöppäri on ihan jees kotivaate.Taas on vedetty yöppi päälle että kohtahan sitä voi lähtee nukkumaankin
...mä oon jo luovuttanut sen ukon suhteen...ihan selkee savolaistappaus koska juonii mun kohdalla joka kerta. Laittaa väsyksiin väärään aikaan ja pitää ylivöyhöttäjänä väärään aikaan...viime täkin meni toikkaroidessa ja pyöriessä, sitten hiukan ennen kellon soittoa urvahdin...arvaas vaan oliko makoisaa ylösnousemusta*muljauttelee simmujaan*Mä ajattelin selättää sen tyypin joka pitelee nukkumattia loitolla ataraxin voimin. Jos kerran nokkaa kutittaa zyrtecistä huolimatta ei kutinaa hillitsevä, väsyttävä allergialääke voi tehdä pahaa, eihän?
Mulla on sellanen fiilis että viikonloppu menee yöpissä,en ulostaudu mihinkään.Yöppäri on ihan jees kotivaate.
Mut ei sen nukkumista tartte tarkoittaa.
Mikähän siinäkin tosiaan on, että makein uni tulee just silloin kun kohta pitää jo herätä?...mä oon jo luovuttanut sen ukon suhteen...ihan selkee savolaistappaus koska juonii mun kohdalla joka kerta. Laittaa väsyksiin väärään aikaan ja pitää ylivöyhöttäjänä väärään aikaan...viime täkin meni toikkaroidessa ja pyöriessä, sitten hiukan ennen kellon soittoa urvahdin...arvaas vaan oliko makoisaa ylösnousemusta*muljauttelee simmujaan*
Sydän kelpaa, maksaa en ole kokeillu. Ei välttämättä kaikki kissat tykkää. Vanhemmille kissoille ei kelvannu mikään sisäelin vaikka miten tyrkytti Noikin katit haisto munuaista ja lähti karkuun,lähemmäs ku iski lautasta ni taas kauemmas perääntyvät. Katse oli,että mitä hiivattia haisevaa sä yrität syöttää Tyrkytin aamulla ja illalla,ei menny ei.Sun kermapersuskissat vaan ei o tottuneet.
Yleensä sisäelimet (sydän, maksa, munuainen, keuhko) on kisujen lemppariherkkua. Ja mitä pahemmalle haisee niin sen herkumpaa.
Mä olen kauhee rohmuamaan salmiakkia.Nyt on ihan oikeesti kesä
Löytyy kärpäsiä ja itikoita, pääskysiä ja kukkasia, pilvetöntä aurinkoista taivasta, ilusia ihmisiä....
....ja kaiken kruunaa palanen mansikkakakkua
Kesä ja mansikat <3
Nukku- Ukolla on vissiin just silloin siihen kellonlyömään alkanu kamalat pms- oireet*violettinaamasena varovaisena ellinä*...koko hiien yön roiskinu kassejansa tyhjiksi ja sitten löytyy muutama otos haasteellisempaa tapausta, niin kait se jo ketuttamaan pistää että täytyy laittaa vahinko kiertämään *yläpeukuttaa*Mikähän siinäkin tosiaan on, että makein uni tulee just silloin kun kohta pitää jo herätä?
...mä ehdin syödä sen makoisan palasen omaan massuuni ...olikin tosi hyvää, mikä johtuu vain siitä että mä en ollut tehnyt sitä (vaikka - nyt täytyy kehua, mä osaan tehdä hy- vää mansikkakakkua )...kaikessa rauhassa, ilman rohmuajiaMä olen kauhee rohmuamaan salmiakkia.
Mutta vielä kauheempi mä olen rohmuamaan mansikkakakkua.
Vaikka en muutoin just makeaa syö.
mulla olis tumman puvun lauantaiMulla on sellanen fiilis että viikonloppu menee yöpissä,en ulostaudu mihinkään.
Nukkumasa on vaan alakanut vetään ite niitä aineita mitä diilaa muillekkin, nukkuu tai pöllyssä koko ajanNukku- Ukolla on vissiin just silloin siihen kellonlyömään alkanu kamalat pms- oireet/QUOTE]
niin on. itikoita ei ole ja urhea haukku syö ampparit ja paarmat. hain haukulle jätskin ja itelle pari kylmää olutta. huomenna koulupäivä.Nyt on ihan oikeesti kesä
Löytyy kärpäsiä ja itikoita, pääskysiä ja kukkasia, pilvetöntä aurinkoista taivasta, ilusia ihmisiä....
....ja kaiken kruunaa palanen mansikkakakkua
Kesä ja mansikat <3
Onneks ei ole mitään tollasii minne tarvis mennä ja jos jotain kesälle tulee niin jätän väliin mutta tuskin tulee. Parin vuoden päästä taitaa olla sitten pippalot jonne kai sukuakin tulee ja sinne mun on mentävä.mulla olis tumman puvun lauantai
sukulaispojan lakkiaiset
musta taas on kiva tavata sukulaisia, erityisen mielenkiintosta olis jos isän velipoika sattuu paikalleOnneks ei ole mitään tollasii minne tarvis mennä ja jos jotain kesälle tulee niin jätän väliin mutta tuskin tulee. Parin vuoden päästä taitaa olla sitten pippalot jonne kai sukuakin tulee ja sinne mun on mentävä.
luin että maksanpalan, jotenki mietin niitä kissalle tarjottuja sisäelimiä.mä ehdin syödä sen makoisan palasen omaan massuuni
Mää en jaksa mun sukulaisii.Kerran 10v näkee niin on ihan riittäävästi.musta taas on kiva tavata sukulaisia, erityisen mielenkiintosta olis jos isän velipoika sattuu paikalle
sillä on hyvät jutut
No jos sillä saa jonku vuokran kuitattua ja itse asuu pidempään siinä? Vai onko pelkoa, et nousisi vuokra tuollaisesta? Itse ainakin vinkkaisin vuokranantajalle asiasta. Tuossahan on haudutusuuni päällä eikä vie sähköä ollenkaan! Muistaakseni hella vielä siinä ylinnä, jossa voi kuumentaa vettä. keittoa tai mitä nyt ikinä keksiikäänEipä sitä kehtaa vuokralla asuessa kovin investoida, sitten kyllä jos laitetaan oma.
sun syy, että mun alkoi tehdä mieli kevyesti grillattua, runsaasti pippuroitua maksaa.luin että maksanpalan, jotenki mietin niitä kissalle tarjottuja sisäelimiä.