The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä ajattelin selättää sen tyypin joka pitelee nukkumattia loitolla ataraxin voimin. Jos kerran nokkaa kutittaa zyrtecistä huolimatta ei kutinaa hillitsevä, väsyttävä allergialääke voi tehdä pahaa, eihän?
...mä oon jo luovuttanut sen ukon suhteen...ihan selkee savolaistappaus koska juonii mun kohdalla joka kerta. Laittaa väsyksiin väärään aikaan ja pitää ylivöyhöttäjänä väärään aikaan...viime täkin meni toikkaroidessa ja pyöriessä, sitten hiukan ennen kellon soittoa urvahdin...arvaas vaan oliko makoisaa ylösnousemusta*muljauttelee simmujaan*
 
...mä oon jo luovuttanut sen ukon suhteen...ihan selkee savolaistappaus koska juonii mun kohdalla joka kerta. Laittaa väsyksiin väärään aikaan ja pitää ylivöyhöttäjänä väärään aikaan...viime täkin meni toikkaroidessa ja pyöriessä, sitten hiukan ennen kellon soittoa urvahdin...arvaas vaan oliko makoisaa ylösnousemusta*muljauttelee simmujaan*
Mikähän siinäkin tosiaan on, että makein uni tulee just silloin kun kohta pitää jo herätä?
 
Sun kermapersuskissat vaan ei o tottuneet.
Yleensä sisäelimet (sydän, maksa, munuainen, keuhko) on kisujen lemppariherkkua. Ja mitä pahemmalle haisee niin sen herkumpaa.
Sydän kelpaa, maksaa en ole kokeillu. Ei välttämättä kaikki kissat tykkää. Vanhemmille kissoille ei kelvannu mikään sisäelin vaikka miten tyrkytti :D Noikin katit haisto munuaista ja lähti karkuun,lähemmäs ku iski lautasta ni taas kauemmas perääntyvät. Katse oli,että mitä hiivattia haisevaa sä yrität syöttää :LOL: Tyrkytin aamulla ja illalla,ei menny ei.

En tiiä sitten mitä noi on syönnyt ennen ku pelastettiin isosta kissapopulaatiosta.
 
Viimeksi muokattu:
Mikähän siinäkin tosiaan on, että makein uni tulee just silloin kun kohta pitää jo herätä?
Nukku- Ukolla on vissiin just silloin siihen kellonlyömään alkanu kamalat pms- oireet*violettinaamasena varovaisena ellinä*...koko hiien yön roiskinu kassejansa tyhjiksi ja sitten löytyy muutama otos haasteellisempaa tapausta, niin kait se jo ketuttamaan pistää että täytyy laittaa vahinko kiertämään *yläpeukuttaa* :D
 
Mä olen kauhee rohmuamaan salmiakkia.
Mutta vielä kauheempi mä olen rohmuamaan mansikkakakkua.
Vaikka en muutoin just makeaa syö.
...mä ehdin syödä sen makoisan palasen omaan massuuni :)...olikin tosi hyvää, mikä johtuu vain siitä että mä en ollut tehnyt sitä (vaikka - nyt täytyy kehua, mä osaan tehdä hy- vää mansikkakakkua :) )...kaikessa rauhassa, ilman rohmuajia:D
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
vierailija
Eipä sitä kehtaa vuokralla asuessa kovin investoida, sitten kyllä jos laitetaan oma.
No jos sillä saa jonku vuokran kuitattua ja itse asuu pidempään siinä? Vai onko pelkoa, et nousisi vuokra tuollaisesta? Itse ainakin vinkkaisin vuokranantajalle asiasta. Tuossahan on haudutusuuni päällä eikä vie sähköä ollenkaan! Muistaakseni hella vielä siinä ylinnä, jossa voi kuumentaa vettä. keittoa tai mitä nyt ikinä keksiikään:)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä