Iltaa,halaus. Toivottavasti helpottaaIltaa.
Voisiko joku ihan oikeesti nyt tulla ja ottaa tän migreenin pois,tää on jatkunu jo monta päivää Mun roppani ja pää ei ole luotu näin lämpimille keleille.On ihan paha olokin sen takia.
Mene pakastimeen ja työnnä sormi pyllyyn. Kyllä se siitä.Iltaa.
Voisiko joku ihan oikeesti nyt tulla ja ottaa tän migreenin pois,tää on jatkunu jo monta päivää Mun roppani ja pää ei ole luotu näin lämpimille keleille.On ihan paha olokin sen takia.
Raakana. Veitsellä tai saksilla paloiksi.Muuten,jos annatte kissoille munuaisia,ni raakana vai kypsänä ? Ja pitkä liotusaika,miten pitkään se oli ?
Eilen illalla laitoin likoamaan kylmään veteen ja vaihdoin välillä vettä ja tänä aamuna annoin kissoille, ei kelvannut raakana eikä kypsänä.
Toisen munuaisen jätin viellä likoamaan jääkaappiin,jos kokeilis viellä illalla.
Eiks ne pidä liottaa virtsan hajun takia? Ainakin useissa ohjeissa oli liotus ensin.Toi ainakin haisi voimmakkaalle. Eikä kyllä kelvannut vielläkään kateille.Raakana. Veitsellä tai saksilla paloiksi.
Muoks. Eikä mitään liotuksia.
vastustan kaikkea uuttatäkäläinen pankinjohtaja ei näemmä ymmärrä mtn hirvenpyynnistä kun laitto mulle viesti että se olis eräpäivä
ei vainen, lähetti mulle uuden kortin jossa on aiempien ominaisuuksien lisäksi lähimaksamisominaisuus
onksse hyvä?
mää vastustan ylipäätään kaikkeavastustan kaikkea uutta
mää vastustan ylipäätään kaikkea
Ihan kätevä jos on pienet ostoksettäkäläinen pankinjohtaja ei näemmä ymmärrä mtn hirvenpyynnistä kun laitto mulle viesti että se olis eräpäivä
ei vainen, lähetti mulle uuden kortin jossa on aiempien ominaisuuksien lisäksi lähimaksamisominaisuus
onksse hyvä?
Eikäkö ruutisMr. Bitch heränny aamulla ja unipöpperössään puhunut DINistä???
Kun kyseessä on muusikonrenttu niin hän on nähnyt unta 70- tai 80 luvusta ja silloin käytössä ollesta DIN- liittimestä (yleisimmin ns. viispiikki) joita tuohon maailmanaikaan näki esim kasettidekkien takapaneelissa.
On vieläkin käytössä digitaali- instrumenttien midi- liittimenä.
Laita jääkaappiin ja tarjoa huomenna uudestaan. Mitään muuta ei välillä tietenkään. Toista tarvittaessa. Viimeistään viiden päivän päästä kelpaa.Eiks ne pidä liottaa virtsan hajun takia? Ainakin useissa ohjeissa oli liotus ensin.Toi ainakin haisi voimmakkaalle. Eikä kyllä kelvannut vielläkään kateille.
Mun Kuningas Arthur kiskoi munuaiset (ja muut) pieneksi pilkottuina liottamatta.Muuten,jos annatte kissoille munuaisia,ni raakana vai kypsänä ? Ja pitkä liotusaika,miten pitkään se oli ?
Eilen illalla laitoin likoamaan kylmään veteen ja vaihdoin välillä vettä ja tänä aamuna annoin kissoille, ei kelvannut raakana eikä kypsänä.
Toisen munuaisen jätin viellä likoamaan jääkaappiin,jos kokeilis viellä illalla.
En varmasti tee, kissat ei saa paastota yli vuorokautta. Jos eivät syö,niin sitten eivät syö,mutta nälässä en niitä pidä.Laita jääkaappiin ja tarjoa huomenna uudestaan. Mitään muuta ei välillä tietenkään. Toista tarvittaessa. Viimeistään viiden päivän päästä kelpaa.
Eipä taida mokomille hienoperseille kelevata. Sydän,possu,kana kelepaa.Mun Kuningas Arthur kiskoi munuaiset (ja muut) pieneksi pilkottuina liottamatta.
Herra Arthurin suosikkiherkkuja olivat juustonaksut ja piimä suoraan mun lasistaniEipä taida mokomille hienoperseille kelevata. Sydän,possu,kana kelepaa.
Noi litkis maitoo lasista jos antas, maitolasit pitää piilottaa jos on tavallista. Juusto on herkkua,jopa jalopenotuorejuusto.Herra Arthurin suosikkiherkkuja olivat juustonaksut ja piimä suoraan mun lasistani
Tarviiko kissat jotain munuaisia syödäkseen...en mä koskaan antanut omalle kissalle.Eipä taida mokomille hienoperseille kelevata. Sydän,possu,kana kelepaa.
Ei kai ne juuri munuaisia tarvitse, mutta jotain tuoretta lihaa kuitenkin edes silloin tällöin ja munuaiset ovat halvemmasta päästä.Tarviiko kissat jotain munuaisia syödäkseen...en mä koskaan antanut omalle kissalle.
No ei välttämättä tarvitse, jos olis kelvannu,ni joskus olisivat saanneet muiden lihojen ohella. Kissoille tekee ihan hyvää syödä välillä muutakin ku teollista ruokaa kuten raakaa lihaa.Tarviiko kissat jotain munuaisia syödäkseen...en mä koskaan antanut omalle kissalle.
Välillä ostetaan kisuille omia lihoja ja välillä annetaan omista jauhelihoista,suikaleista, karjalanpaististaNiino annoin mäkin jotain raakoja suikaleita mut ei koskaan ostettu kyllä erikseen mitään lihoja.Sai kyllä sit muualla kyläillessä kaiken maailman lihoja ja kaloja.
Sun kermapersuskissat vaan ei o tottuneet.No ei välttämättä tarvitse, jos olis kelvannu,ni joskus olisivat saanneet muiden lihojen ohella. Kissoille tekee ihan hyvää syödä välillä muutakin ku teollista ruokaa kuten raakaa lihaa.
Mahtaisivatko ne mennä sekaisin hapansilakasta?Sun kermapersuskissat vaan ei o tottuneet.
Yleensä sisäelimet (sydän, maksa, munuainen, keuhko) on kisujen lemppariherkkua. Ja mitä pahemmalle haisee niin sen herkumpaa.