Rohkenen epäillämä olen kyllä tasasen tylsä ihan millon vaan.
Rohkenen epäillämä olen kyllä tasasen tylsä ihan millon vaan.
Toi pätee minuun.Iltaminät on parempia tyyppejä
no nukkuessa ihan mukava tyyppi.Rohkenen epäillä
Ja noita ilmanraikastajia pitää roikkuaMun autossani ei ole koskaan ollut eikä tule olemaan mitään karvanoppien kaltaistakaan. Jokainen näkökenttää häiritsevä asia lentää erittäin nopeasti paikkaan jonka nimi on "hevonvittu".
Ämpärino nukkuessa ihan mukava tyyppi.
tai ämpäri päässä, puukko selässä ja suossa.
Mie en kestä edes itse itseäni aamuisinToi pätee minuun.
Illalla saatan olla siedettävä.
Aamulla herätessä minua kestää vain Peppi.
Päivissä ei ole mitään nähtävää, liikaa ihmisiä vaan joka paikassa..ihan sama kun oon vapaalla, mutta olis kiva olla välillä päiväihmisenä.
kyllä joku päivi voi olla ihan kateltavan näkönen.Päivissä ei ole mitään nähtävää
On varmaan.kyllä joku päivi voi olla ihan kateltavan näkönen.
Päivissä ei ole mitään nähtävää, liikaa ihmisiä vaan joka paikassa..
Räsänen on erittäin kaunis nainen.On varmaan.
Olen tiennyt (en tuntenut) vaan sellasen Päivin jota kuunnellessa teki mieli tumpata jonkun pää seinään. Mieluummin sen Päivin, mutta omakin olis kelvannut.
Joku kosla siis on kyseessä. Tuli kuutiosta mieleen noppa.,Mun autossani ei ole koskaan ollut eikä tule olemaan mitään karvanoppien kaltaistakaan. Jokainen näkökenttää häiritsevä asia lentää erittäin nopeasti paikkaan jonka nimi on "hevonvittu".
On kyllä.Räsänen on erittäin kaunis nainen.
Surku vaan että korviensa välissä ei ole muuta kuin kaiku.
tuo on totta, en aatellukkaan jutella päiville jos semmonen joskus vastaan tulee.Siinä ei ulkonäkö paljon auta jos turpavärkki suoltaa mitä sattuu.
Ei kannatakaan, kokemukseni perusteella (1kpl) kaikki päivit on idiootteja.tuo on totta, en aatellukkaan jutella päiville jos semmonen joskus vastaan tulee.
Mä kun en ole komea enkä rikas niin turpavärkkini on ainoa millä voin jallittaa pimuja.tuo on totta, en aatellukkaan jutella päiville jos semmonen joskus vastaan tulee.
Tuleva suomen presidenttiRäsänen on erittäin kaunis nainen.
Surku vaan että korviensa välissä ei ole muuta kuin kaiku.
en mitään, kuha kattelen jos hyvältä näyttää.Niin juu muuten, mitäs meinasit sitten Päiville tehdä?
Päivi NergJoku kosla siis on kyseessä. Tuli kuutiosta mieleen noppa.,
On kyllä.
Ei mua Räsäsen puhe ole koskaan saanut raivostumaan. Vaikken enää nykyään mitään "sellasia ohjelmia" (hehheh) oikein katsokaan. Mutta nyt oli paljon ärsyttävämmästä päivistä kyse.
no mites on sujunu toimivilla jutuilla.Mä kun en ole komea enkä rikas niin turpavärkkini on ainoa millä voin jallittaa pimuja.
Ja sen turpavärkin on parempi toimia jos ei tahdo nukkua kaikkia öitä yksin.
Kaikenlaisia huvituksia sitä onkin ihmisillä.en mitään, kuha kattelen jos hyvältä näyttää.
Ei mua kiinnosta kuin Peppi.no mites on sujunu toimivilla jutuilla.