EiOliko Boobis ovella?
EiOliko Boobis ovella?
No sit sä heräsit ihan turhaan. Paheksun.
Mä en noista sokeriarvoista tiedä mitäänToivotaan,pitää kai taas tarkistaa verensokeri ja paine. Sokerit oli 4.9
On parempi olo,pikkasen alhaalla oli verensokeri ja paine,nyt on nornaalitasolla,siis alle 6. Mulle tulee oireita jos sokerit menee alle 5.Mä en noista sokeriarvoista tiedä mitään
Onko yhtään parempi olo?
Hyvä. Olisko sitten johtunut tuosta.On parempi olo,pikkasen alhaalla oli verensokeri ja paine,nyt on nornaalitasolla,siis alle 6. Mulle tulee oireita jos sokerit menee alle 5.
Varmaankin johtui onneksi on kotona mittausvehkeet.Hyvä. Olisko sitten johtunut tuosta.
Tommoisen kuljetuksen suunnittelu muuten on hemmetin haastavaa hommaa.Mukavan näköinen kuljetus.
Niimpä. Onkohan tuolla reitillä kiertoliittymiä, onnistuisko sellaisesta meneminen.Tommoisen kuljetuksen suunnittelu muuten on hemmetin haastavaa hommaa.
Tiet kun ei toiveiden mukaan levene eikä siltojen korkeus kasva.
Vanha kotokuntani taannoin tilasi urakoitsijalta sillan.Niimpä. Onkohan tuolla reitillä kiertoliittymiä, onnistuisko sellaisesta meneminen.
Kyllähän rekkoja aina silloin tällöin jää jumiin siltojen alle.Vanha kotokuntani taannoin tilasi urakoitsijalta sillan.
Joko kunta tai urakoitsija möhli homman ihan maamperusteellisesti, koska sillasta tuli liian matala.
Mut onneksi ongelmaan löytyi helppo ja halpa ratkaisu eli sillan alle kaivettiin tiehen kuoppa.
v*tun päiväunet. hyvästi yöunet.
Milloin kuljetussuunnittelu on perseellään niin varmasti jääkin.Kyllähän rekkoja aina silloin tällöin jää jumiin siltojen alle.
Niin ja lentokoneita tippuu yms.Kyllähän rekkoja aina silloin tällöin jää jumiin siltojen alle.
nii että heräsin just.
Sekin vielä.Niin ja lentokoneita tippuu yms.