Jos mä hunpansoittoajoiltani mitään muistan niin Sprintterillä hurauttaa Äänekoskelle hetkessä ongelmitta.Niin ja lentokoneita tippuu yms.
Muistiongelmat on kataliaEksyin terassille ihan vaan yhdelle töiden jälkeen.
*hik*
olit joko ristuksen pitkään röissä tai ristuksen hidas juomariEksyin terassille ihan vaan yhdelle töiden jälkeen.
*hik*
Lähdin puoli neljältä töistä. Olen siis hidasolit joko ristuksen pitkään röissä tai ristuksen hidas juomari
ens kerralla ryhdistäydyt ja vedät ainaski 5Lähdin puoli neljältä töistä. Olen siis hidas
Tai tosi piiiiiiiitkä lasiLähdin puoli neljältä töistä. Olen siis hidas
Paparazzi sattui paikalle parahultaisestiEksyin terassille ihan vaan yhdelle töiden jälkeen.
*hik*
normisuomessa semmosia ei saa myydäTai tosi piiiiiiiitkä lasi
eiks noita laulunlurituksia vois laittaa vasittuun diskoketjuun?Huomenna on helatorstai, hela päivän, hela joku.. sentään
Kuka sprintteri mahto olla. Eikö ne ole jotain juoksijoita tai cockerspanieleita.Jos mä hunpansoittoajoiltani mitään muistan niin Sprintterillä hurauttaa Äänekoskelle hetkessä ongelmitta.
Mut muistaakseni 12m leveä väylä on matkalla hirveen harvinaista herkkua? Tossa joutuu sahaamaan poikki sähkötolpan jos toisenkin ja se tekee kuljetuksesta paitsi hitaan myös kalliin.
Onneksi oli vain paparatsi.Paparazzi sattui paikalle parahultaisesti
Sprintteri on toiselta nimeltään humppakuutio.Kuka sprintteri mahto olla. Eikö ne ole jotain juoksijoita tai cockerspanieleita.
Nyt tuli mieleen vain karvanopat.Sprintteri on toiselta nimeltään humppakuutio.
Sillä ei ole mitään tekemistä urheilun tai koirien kanssa.
ihan sama kun oon vapaalla, mutta olis kiva olla välillä päiväihmisenä.päätön, koska sun pitäs nukkua ja herätä?
Iltaminät on parempia tyyppejäihan sama kun oon vapaalla, mutta olis kiva olla välillä päiväihmisenä.
mä olen kyllä tasasen tylsä ihan millon vaan.Iltaminät on parempia tyyppejä
Mun autossani ei ole koskaan ollut eikä tule olemaan mitään karvanoppien kaltaistakaan. Jokainen näkökenttää häiritsevä asia lentää erittäin nopeasti paikkaan jonka nimi on "hevonvittu".Nyt tuli mieleen vain karvanopat.