Onpas meitä vaivaisia nyt tänä aamuna, halaus.Huomenta.
Kipua ja särkyä. Ei ole vanhasta enään pitkiin työpäiviin.
Kahvilla ja pekonilla päivää käyntiin.
Onpas meitä vaivaisia nyt tänä aamuna, halaus.Huomenta.
Kipua ja särkyä. Ei ole vanhasta enään pitkiin työpäiviin.
Kahvilla ja pekonilla päivää käyntiin.
Voi niitä syödäkin, jos haluaa. Viimeksi olen laittanut kasvamaan 90-luvulla. Tulee mukavasti vihreätä partsille.niitäkö ei siis syödä?
no hyvä että eivät ole täysin hyödyttömiäVoi niitä syödäkin, jos haluaa. Viimeksi olen laittanut kasvamaan 90-luvulla. Tulee mukavasti vihreätä partsille.
Kukkaset ei ole ikinä hyödyttömiä, ne on kauniita.no hyvä että eivät ole täysin hyödyttömiä
pöh, eihän kaunis mutta tyhmä nainenkaan ole hyödyllinenKukkaset ei ole ikinä hyödyttömiä, ne on kauniita.
Voi olla hyödyllinenkin, jos tuollaisia arvoja voi laittaa ihmisiin.pöh, eihän kaunis mutta tyhmä nainenkaan ole hyödyllinen
se on vaan kaunis
vapaapäivänä.Alat tekee jotain hyödyllistä
niin, saattaahan naisen hölmöydestä olla joskus hyötyäkinVoi olla hyödyllinenkin, jos tuollaisia arvoja voi laittaa ihmisiin.
Just nii, kirves kouraan ja polttopuita halkomaanvapaapäivänä.
Ja kunto sallii tällaisen puuhastelun?Mun pitäs huomenna käydä ostamasa puutavaraliikkeestä painekyllästettyä terassilautaa 400m ja muita tykötarpeita
Kuntoni ei salli, mutta talkooporukan kunto toivottavasti sallisiJa kun to sallii tällaisen puuhastelun?
Painekyllästetty puu on myrkyllistä. Entäpä lämpökäsitelty puu tai komposiittilaudat?
en mä tollasia ehdotuksia ole nähnykkään.siivousta ja kukkien istutusta. Eikö mikään kelpaa?
No, justhan muut luetteli tän päivän tekemisensäen mä tollasia ehdotuksia ole nähnykkään.
mä olen tollaset turhuudet tehny jo valmiiks, sen takia tässä joutuu nyt miettimäänNo, justhan muut luetteli tän päivän tekemisensä
Luet kirjaa? Menet ulos liikkumaan? Kiikarit mukaan ja bongailet tipuja.mä olen tollaset turhuudet tehny jo valmiiks, sen takia tässä joutuu nyt miettimään
et oo tosissas.Kiikarit mukaan ja bongailet tipuja.
Miksi eiet oo tosissas.
Niitä voi tiirailla hamaan vanhuuteen asti. Eikö se ole miehen geeneissä?onko muuten olemassa joku tietty ikä jonka ylitettyään ukkomies voi laillisesti alkaa tiirailla tipuja
minkälaisista linnuista nyt puhutaan ?Niitä voi tiirailla hamaan vanhuuteen asti. Eikö se ole miehen geeneissä?