![/QUOTE]
Sullaon vaihtoehtoja.
On monia jotka haluaa Tinkun.Mut mä haluan ton mr.tinkun
Sullaon vaihtoehtoja.
On monia jotka haluaa Tinkun.Mut mä haluan ton mr.tinkun
On monia jotka haluaa Tinkun.
Niin minäki halusin misterin mutta toisin kävi. Tai siis haluan vieläkin.Mut mä haluan ton mr.tinkun
Jaa on vai?! No kumma kun ne aina karkaa jotka on joskus luullu haluavan.[/QUOTE]On monia jotka haluaa Tinkun.
Sullaon vaihtoehtoja.
No eikö teillä ole mahista palata yhteen?Niin minäki halusin misterin mutta toisin kävi. Tai siis haluan vieläkin.
Eipa naihin asioihin ja ylitsepaasemisiin ole aina sita oikotieta saati edes samanlaista "parannuskeinoa ja aikataulua"...oman aikansa se ottaa ja se on hyvaksyttava. Ja jokainen suree tavallansaJa oonhan mä mä ollu ulkona ja käyny kyläilee ja kävelee mut en oikeen vie jaksa sen ihmeemmin. Töissäkin pakko yrittää olla.
Mä nyt vaan oon huono näis erojutuis... Otan ne tosi raskaasti. Ja sitte muutki saa kärsiä tästä... vinkuvonkuilusta.
Ei ole. Hän päätti että ei halua olla mun kanssa. Jos muuttaa mielensä niin ottakoon itse yhteyttä. Minä en ala perään ruikuttaa.No eikö teillä ole mahista palata yhteen?
Buuaahhahhaa - antenni nyt mutta salli mun nauraa. Sa - vanha?! Jepjep, vaarikerhoon joutaisit...Sie oot nuori vielä. elä koveta sydäntäsi- jätä se meille vanhoille.
..etka oo . Kovettanut pumppuosastoas. Tunnet kylla ja isostikin. Ja sille sa et mahda yhtaan mitaan. Onneksi - koskapa, lallaspyy, sullekin on olemassa se ihan oma kainaloisesi <3Minä olen tehnyt sen virheen. Kovettanut sydämeni.
En kaipaa enään ketään. Pärjään ihan mainiosti yksinkin.
En minäkään ole ikinä ruikuttanu perään mutta nyt melkeinpä voisin...Ei ole. Hän päätti että ei halua olla mun kanssa. Jos muuttaa mielensä niin ottakoon itse yhteyttä. Minä en ala perään ruikuttaa.
Se on yksi defenssi mekanismi.Kyllä se munki sydän kylmettyy ja kovettuu...jos sinne oli tuon vaikee päästä niin tuskin sinne kovin helposti enää pääsee kukaan.
EiBuuaahhahhaa - antenni nyt mutta salli mun nauraa. Sa - vanha?! Jepjep, vaarikerhoon joutaisit...
..etka oo . Kovettanut pumppuosastoas. Tunnet kylla ja isostikin. Ja sille sa et mahda yhtaan mitaan. Onneksi - koskapa, lallaspyy, sullekin on olemassa se ihan oma kainaloisesi <3
Yksin varmasti parjaat ja tulet toimeen. Ja se on hyvakin juttu. Mutta. Kylla sakin rakkautta kaipaat ja tarvitset. Jokainen meista sita tarvitsee ja sita janoaa ja - vaikka puisteletkin paatas ja tuhahtelet - osin elaakin sita rakkaudennalkaansa varten. Sekin on hyva juttu, koska jossain vaiheessa jossain paikassa johonkin aikaan on vain hyva havahtua huomaamaan sen lasnaolo ja paikalle saapuminen
Haista kukkanen. Jossakin on joku sulle.Minä olen tehnyt sen virheen. Kovettanut sydämeni.
En kaipaa enään ketään. Pärjään ihan mainiosti yksinkin.
Toki saat olla tuota mielta kaikessa rauhassa
Toki saat olla tuota mielta kaikessa rauhassa
...mutta ei rakkaudelle ja rakastumiselle ja rakastamiselle voi sanoa ei. Se on aivan turhaa. Koska sille ei voi mitaan.
En uskoHaista kukkanen. Jossakin on joku sulle.