The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Yinksu
No niillä nyt on omatkin menot. Olinhan mä nyt tänää sit useamman tunnin kylässä mutta siltikin, niillä on ne omat elämät ja ei sinne yks eronnu niin vaan voi aina tunkea. Eikä mulla ole koskaa ollu mitään kauheeta liutaa kavereita että siinäki mielessä on pieni piiri.
 
Yinksu
Ja oonhan mä mä ollu ulkona ja käyny kyläilee ja kävelee mut en oikeen vie jaksa sen ihmeemmin. Töissäkin pakko yrittää olla.

Mä nyt vaan oon huono näis erojutuis... Otan ne tosi raskaasti. Ja sitte muutki saa kärsiä tästä... vinkuvonkuilusta.
 
Ja oonhan mä mä ollu ulkona ja käyny kyläilee ja kävelee mut en oikeen vie jaksa sen ihmeemmin. Töissäkin pakko yrittää olla.

Mä nyt vaan oon huono näis erojutuis... Otan ne tosi raskaasti. Ja sitte muutki saa kärsiä tästä... vinkuvonkuilusta.
Eipa naihin asioihin ja ylitsepaasemisiin ole aina sita oikotieta saati edes samanlaista "parannuskeinoa ja aikataulua"...oman aikansa se ottaa ja se on hyvaksyttava. Ja jokainen suree tavallansa :)

Mutta - ketaan ei vain voi pakottaa rakastamaan ja yhdessa olemaan. Vaikka itse niin kovasti tahtoishaluais. Rakkaus kun on arvaamaton, sita ei voi kaskyttaa vaan se vapaasta tahdostaan tulee luoksesi :). Ja usko pois - sulle on olemassa viela paljon rakkautta :)
 
Sie oot nuori vielä. elä koveta sydäntäsi- jätä se meille vanhoille.
Buuaahhahhaa :D - antenni nyt mutta salli mun nauraa. Sa - vanha?! Jepjep, vaarikerhoon joutaisit...:alien:

Minä olen tehnyt sen virheen. Kovettanut sydämeni.
En kaipaa enään ketään. Pärjään ihan mainiosti yksinkin.
..etka oo :). Kovettanut pumppuosastoas. Tunnet kylla ja isostikin. Ja sille sa et mahda yhtaan mitaan. Onneksi :) - koskapa, lallaspyy, sullekin on olemassa se ihan oma kainaloisesi <3

Yksin varmasti parjaat ja tulet toimeen. Ja se on hyvakin juttu. Mutta. Kylla sakin rakkautta kaipaat ja tarvitset. Jokainen meista sita tarvitsee ja sita janoaa ja - vaikka puisteletkin paatas ja tuhahtelet - osin elaakin sita rakkaudennalkaansa varten. Sekin on hyva juttu, koska jossain vaiheessa jossain paikassa johonkin aikaan on vain hyva havahtua huomaamaan sen lasnaolo ja paikalle saapuminen :)
 
Buuaahhahhaa :D - antenni nyt mutta salli mun nauraa. Sa - vanha?! Jepjep, vaarikerhoon joutaisit...:alien:



..etka oo :). Kovettanut pumppuosastoas. Tunnet kylla ja isostikin. Ja sille sa et mahda yhtaan mitaan. Onneksi :) - koskapa, lallaspyy, sullekin on olemassa se ihan oma kainaloisesi <3

Yksin varmasti parjaat ja tulet toimeen. Ja se on hyvakin juttu. Mutta. Kylla sakin rakkautta kaipaat ja tarvitset. Jokainen meista sita tarvitsee ja sita janoaa ja - vaikka puisteletkin paatas ja tuhahtelet - osin elaakin sita rakkaudennalkaansa varten. Sekin on hyva juttu, koska jossain vaiheessa jossain paikassa johonkin aikaan on vain hyva havahtua huomaamaan sen lasnaolo ja paikalle saapuminen :)
Ei
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä