NiinpäTällä hetkellä ihan kaikki mut varsinkin kaikki rakkaus ja ero/ suru biisit. En halua kuunnella mitään.
Viskasin äsken kourallisen mömmöjä nassuun
Mä jätän tän illan napin ottamatta. Sitä ei voi ottaa kun juo alkoa.Viskasin äsken kourallisen mömmöjä nassuun
Mä en uskalla olla ottamati mömmökourallista, tosin tohtorit on kieltäneet toistaiseksi kaiken alkoholipitoisen nautiskelunMä jätän tän illan napin ottamatta. Sitä ei voi ottaa kun juo alkoa.
Mömmöt nassuun vaan niin paranee, turha niitä on jättää ottamatta. On se nyt tärkeempää kun alkomahooli.Mä en uskalla olla ottamati mömmökourallista, tosin tohtorit on kieltäneet toistaiseksi kaiken alkoholipitoisen nautiskelun
Just noin, viime talvi oli elämäni rankin talvi ja nyt tuntuu jo siltä, että elämä alkaa taas voittamaan, voimistun päivä päivältä, sekä kunto kasvaa kohisten. Siitä on ainakin 1,5 vuotta, kun viimeksi olen tuntenut oloni näinkin hyväksi, kuin se nyt on, ajoittaisista kivuista huolimatiMömmöt nassuun vaan niin paranee, turha niitä on jättää ottamatta. On se nyt tärkeempää kun alkomahooli.
No juuei, et todellakaan ole riskeeraamassa yhtaan mitaan vaan kiltisti otat mommot oikeeseen ajankohtaanMä en uskalla olla ottamati mömmökourallista, tosin tohtorit on kieltäneet toistaiseksi kaiken alkoholipitoisen nautiskelun
Mä luotan vain yhteen kaluun.Rakkaudessa ei myöskään pidä luottaa taikakaluihin:
Mun mömmö on sellainen että voi jättää väliin.Mä en uskalla olla ottamati mömmökourallista, tosin tohtorit on kieltäneet toistaiseksi kaiken alkoholipitoisen nautiskelun
Siis vasaraanMä luotan vain yhteen kaluun.
Saaks tulla sinne dippailee?Tässä sekoittelen sipsidippejä iltaleffaa varten. Se olis Mission Impossible III. Tosin Penelope Cruzkin olis tulossa kylään, mutta hän oli eilen, niin kyllä tänään on Tompan vuoro.
Minäpäs tiiän mikä se on!Mä luotan vain yhteen kaluun.