The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No se on sitte vaan se unijuttu mut ei se mun sydänsuruja saa pois...niitä ei saa kukaan pois.
...kylla se toi unettomuus vaan vaikuttaa sydansurujenkin kasittelemiseen*halaan*...voimia ja jaksamista sa sen tyostamiseen tarvitset.

Siina oot oikeessa. Kukaan muu niita sydansuruja ei saa pois kuin sa. Ja ei niita ihan kokonaan edes saakaan, mutta se kipuilu haviaa aikaa myoten. Ja siita ikavasta ja kaipauksesta tulee semmoinen lamminkaihoinen :)..kunnes koittaa se paiva, jolloin yllattaen huomaatkin etta elama maistuu ja tuntuu hyvalta ja tunnet jalleen lampimia ihania ihastumisen tunteita :)

(...tosin lapimatapjaiskon tyypin ollessa kyseessa se pjaiskonmaku vain sailyy mutta siihen rinnalle tulee loistavaa kiitollisuutta siita, etta asioille onneksi kavi kuten kavi(y))

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Yinksu
Ei tänään. Ei ehkä juhannuksenakaan.

Mutta voin luvata, että parin vuoden sisällä nykyinen sydänsurusi on historiaa. Menossa tai tulossa on jotain ihan uutta.
Parin vuoden... Juurihan mä toivuin edellisestä monta vuotta ja nyt vasta uskalsin antaa sydämeni kokonaan toiselle ja olemaan ihan täysin oma itseni ja taas pitää surra monta vuotta. Vaikka mitäpä väliä kun en mä enää uskalla kyllä kaks isoa pettymystä riittää.En ehkä luota kehenkään enää.

Yinksu
En mä kyllä ymmärrä mikä siinä on että mun suhteet ei kestä ennemmin tai myöhemmin ne kaatuu. Silti, niinkuin tääkin sano että olen ihana ja hän on onnellinen et tapasi mut ja kaikkea muuta mukavaa niin en ymmärrä miksi sitten tässä kävi näin.

Aijaijaijai :D....sita on sitten parempi varautua siihen, etta appiukko on visiteeraamassa teilla vaikka ja miten erikoisemmilla verukkeilla, jotta vain paasis potkiskelemaan teijen auton renkaita ja kulkemaan sen ymparilla asiaa tehden...

Hiljaksiin laittelette sita pihaa ja yhdessa tuumailette etta mimmosta haluatte. Helppohoitoisuus ja viihtyvyys, siina ne mihin kannattaa panostaa :). Vaan kylla te kahteelleen osaatte <3!
No ei haittaa, vaikka käykin :) Kyllä me kerta viikkoon yleensä sitä muutenkin nähdään, onneks se ei ainakaa töiltään sentään sen useempaa kerkee käymää :D

Juu pikkuhiljaa. Enkä mä vielä ainakaa hirveitä aatellu laittaa, ku keikenlaista suunnitelmaa olis kyllä terassin laajennuksesta lähtien, jos tän joskus tästä vaikka ostais pois :)

En mä kyllä ymmärrä mikä siinä on että mun suhteet ei kestä ennemmin tai myöhemmin ne kaatuu. Silti, niinkuin tääkin sano että olen ihana ja hän on onnellinen et tapasi mut ja kaikkea muuta mukavaa niin en ymmärrä miksi sitten tässä kävi näin.
Ala nyt ainakaan mene ittees mollaamaan asian suhteen! Koskapa esim. tamakaan ero ei ollut susta lahtoisin vaan tama mies halusi lahtea suhteesta pois....vai oonko ymmartanyt vaarin kuitenkin?

Te ette vain yksinkertaisesti kuitenkaan olleet Se Pari, joka kattelee ja suunnittelee yhdessa keittiorempat ja kay hakemassa aikanaan kiikkustuolia. Ootko sa saanut selville, etta minka takia teille tuli ero? Sa taisit mainita etta miehen selitys oli jotain tyyliin ymparipyoreeta huttua...?

Joskus se ei vain kulje. Ei tunnukaan sen alkuhuuman jalkeen enaa mukavalta, ei klikkaa. Ja minka sille teet. Kun ei voi toista vakisinkaan pitaa... Syitahan moiselle voi tietty ettia pilvin pimein - mutta kannattaako se? Ei.

Parempi kun ajattelee, etta se oli hyvaa siihen asti ja toi matka tuli tehtya, koska - se valmistelee johonkin aivan muuhun :)

• Tykkää
No ei haittaa, vaikka käykin :) Kyllä me kerta viikkoon yleensä sitä muutenkin nähdään, onneks se ei ainakaa töiltään sentään sen useempaa kerkee käymää :D

Juu pikkuhiljaa. Enkä mä vielä ainakaa hirveitä aatellu laittaa, ku keikenlaista suunnitelmaa olis kyllä terassin laajennuksesta lähtien, jos tän joskus tästä vaikka ostais pois :)
Se on vain hyvasta etta on valit kunnossa appiukkoon :).

Ja tosiaan omaan tahtiin ja huolella suunnitellen ja miettien,niin hyva tulee :)

Mä olen kokenut monta pettymystä parisuhteiden (ta jopa polysuhteiden) tiimoilta että lopulta jätetyksi tuleminenkaan ei tuntunut oikeastaan miltään.

Tosin, mun elämänkatsomus, siis se, että jokainen on oman onnensa seppä, määrittää jo paljon. Onneaan ei voi milloinkaan laskea kenenkään muun varaan. Toki, jos löytyy sopiva pari rinnalle, on onni mukava jakaa.

Ellen pelkäisi nukkua yksin ja kaipaisi seksiseuraa, olisin kai varsin tyytyväinen sinkkunakin.

Boobabe
Parin vuoden... Juurihan mä toivuin edellisestä monta vuotta ja nyt vasta uskalsin antaa sydämeni kokonaan toiselle ja olemaan ihan täysin oma itseni ja taas pitää surra monta vuotta. Vaikka mitäpä väliä kun en mä enää uskalla kyllä kaks isoa pettymystä riittää.En ehkä luota kehenkään enää.
Olispa vain kaksi. Mulla on useampi paskaks mennyttä suhdetta.

Toivon että "aurinko paistaa risukasaasi". Että siihen ei mene vuosia.

Yinksu
Ala nyt ainakaan mene ittees mollaamaan asian suhteen! Koskapa esim. tamakaan ero ei ollut susta lahtoisin vaan tama mies halusi lahtea suhteesta pois....vai oonko ymmartanyt vaarin kuitenkin?

Te ette vain yksinkertaisesti kuitenkaan olleet Se Pari, joka kattelee ja suunnittelee yhdessa keittiorempat ja kay hakemassa aikanaan kiikkustuolia. Ootko sa saanut selville, etta minka takia teille tuli ero? Sa taisit mainita etta miehen selitys oli jotain tyyliin ymparipyoreeta huttua...?

Joskus se ei vain kulje. Ei tunnukaan sen alkuhuuman jalkeen enaa mukavalta, ei klikkaa. Ja minka sille teet. Kun ei voi toista vakisinkaan pitaa... Syitahan moiselle voi tietty ettia pilvin pimein - mutta kannattaako se? Ei.

Parempi kun ajattelee, etta se oli hyvaa siihen asti ja toi matka tuli tehtya, koska - se valmistelee johonkin aivan muuhun :)
No siis kyllä mä tiedän syyn erolle tai sen mitä sano syyksi eri asia sitten oliko se syy oikeasti se mitä sano. Tossa kun nähtiin niin vähän sitä vielä puhuttiin mutta mistä sitä sitten voi varmaks tietää. Kyllä mä tiesin et meillä oli vähän tiukat paikat kun asiat muuttu mut en mä uskonu et ero siitä tulee.

No siis kyllä mä tiedän syyn erolle tai sen mitä sano syyksi eri asia sitten oliko se syy oikeasti se mitä sano. Tossa kun nähtiin niin vähän sitä vielä puhuttiin mutta mistä sitä sitten voi varmaks tietää. Kyllä mä tiesin et meillä oli vähän tiukat paikat kun asiat muuttu mut en mä uskonu et ero siitä tulee.
...jahka sa saat etaisyytta tahan eroasiaan, niin ehka sa huomaat, etta...olihan hyva kun erositte nyt, kerran ei kestanyt muutoksia ja kriiseja saati sitten lahtenyt yhdessa sun kanssa tyostamaan niita voitettaviksi!

Kun. Tiukkojen paikkojen suhteenhan sita vallankin pitaa tehda kaikkensa, etta yhdessa selviatte. Siinahan se parisuhde ja sen voima punnitaan, lahentaako se vai erottaako. Jos on sita tahtomisen meininkia, niin silloin ne mutkat ja kriisit vain laittavat hehkumaan, yllapitamaan siita mika siina tilanteessa on tarkeinta - etta kaikesta huolimatta me kaksi pysymme yhdessa voimakaksikkona <3

• Tykkää
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä