The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Asiasta viinapulloon.
Tänään oli jo ihan hemmetin hyvä päivä. Oireet jokseenkin poissa ja kahvikuppikin pysyy jo yhdessä kädessä.

Näin tänään kaveria jonka näin viimeksi kuukausi sitten. Hän oli silloin tulossa viikonloppureissulta mökiltä ja reissulla oli varustuksena kaljalaatikkö/päivä/mies. + viinat
Sen kyllä huomasi

Nyt kertoi viettäneensä hyvin rauhallisen kuukauden ja käynnistäneensä ryhtiliikkeen. Oli juuri tullut samaiselta mökiltä puunkaatohommista ja tällä kertaa varustuksena oli ollut yksi olutlaatikko kolmelle miehelle koko viikonlopuksi, eli saunakaljat.
Sen kyllä huomasi myös. Ryhti, olemus ja ihonväri olivat ihan toista kuin viimeksi nähdessämme.

Kyllä tämä tästä.
 
Jos ei loppua oteta huomioon niin oli mun unelmien prinssi. Kohteli mua paremmin kuin kukaan koskaanikinämilloinkaan, piti kuin kukkaa kämmenellä. Ei voi mitään mutta totta se vaan on.
Mun mielestä tommoinen "kukkakämmenellä"- kohtelu on jotenkin liioittelua. Niinku näytelmää.
Semmoinen perushyvä on ihan parhautta.

Mä en oikeesti kauaa jaksaisi naista joka palvoo maata jalkojeni alla. Se on ihan varmaa, että Peppi ei sitä taatusti tee.
 
  • Tykkää
Reactions: -tibis
vierailija
Mun mielestä tommoinen "kukkakämmenellä"- kohtelu on jotenkin liioittelua. Niinku näytelmää.
Semmoinen perushyvä on ihan parhautta.

Mä en oikeesti kauaa jaksaisi naista joka palvoo maata jalkojeni alla. Se on ihan varmaa, että Peppi ei sitä taatusti tee.
Ei se nyt sentäs palvonu maata mun jalkojen alla. Tarkotin vain et oikeesti kohteli hyvin ja huolehti ja piti huolta. No ei ehkä lopussa mutta muuten. On mua paskemminkin joskus kohdeltu.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä