Yinksu
Riippuu kai vastonkäymisestä. Itsekäs ihminen.Turha sun on itsestäsi marttyyriä tehdä jos mies on munaton eikä kestä vastoinkäymisiä.
Riippuu kai vastonkäymisestä. Itsekäs ihminen.Turha sun on itsestäsi marttyyriä tehdä jos mies on munaton eikä kestä vastoinkäymisiä.
Noni, sanoit sen itse! Ei asia riippunut mitenkään sun arvostasi ja toisekseen et menettänyt mitään arvokasta.Riippuu kai vastonkäymisestä. Itsekäs ihminen.
En ole.Ootko sä boobis vielä sen miehen kanssa jonka kans reissailit? Oon vähän pudonnu kärryiltä et mitä kenellekin kuuluu.
Halaan...tosi ikavaa. Mutta silloin han ei vain ollut se, jonka kanssa menna eteenpain. Mutta Joku Toinen onNoin sen pitäisi mennä. Mutta ei. Luovutetaan ja jätetään.
ohhoh, luulin että ootEn ole.
No voi sun perkele. Sinne kans hali.En ole.
..ja itsekas ihminen ei ole kykenevainen parisuhteeseen, koska ei osaa ajatella "me"- muodossa.Riippuu kai vastonkäymisestä. Itsekäs ihminen.
Silti sattuu ihan sikana. Kun oli ne kaikki tulevaisuuden suunnitelmatkin.Noni, sanoit sen itse! Ei asia riippunut mitenkään sun arvostasi ja toisekseen et menettänyt mitään arvokasta.
varmarivolvo, koira ja vauva?Silti sattuu ihan sikana. Kun oli ne kaikki tulevaisuuden suunnitelmatkin.
KiitosNo voi sun perkele. Sinne kans hali.
Paskat mie enää.ohhoh, luulin että oot
pikkusen tarkemmin vois päivitellä noi statukset
Sattuu. Ja kuuluukin sattua. Ja harmittaa. Ja ollla ikävä.Silti sattuu ihan sikana. Kun oli ne kaikki tulevaisuuden suunnitelmatkin.
No monia juttuja oli suunniteltu sanotaan nyt vaikka näin.varmarivolvo, koira ja vauva?
Hitto, mul on iltanappi ottamatta.Kourallisen huitasin nappeja nassuun, nyt juon keltasta jaffaa ja syön ranskanleipää juustolla ja suolakurkulla
Ranskanleipää juustolla ja suolakurkulla?Kourallisen huitasin nappeja nassuun, nyt juon keltasta jaffaa ja syön ranskanleipää juustolla ja suolakurkulla
Jos ei loppua oteta huomioon niin oli mun unelmien prinssi. Kohteli mua paremmin kuin kukaan koskaanikinämilloinkaan, piti kuin kukkaa kämmenellä. Ei voi mitään mutta totta se vaan on.Sattuu. Ja kuuluukin sattua. Ja harmittaa. Ja ollla ikävä.
Mutta älä lisää tuskaa vähättelemällä itseäsi tai tekemällä luovuttaja-ukosta unelmien prinssiä!
Vain nappi?Hitto, mul on iltanappi ottamatta.
Tuon maksamakkaran voi jättää poisRanskanleipää juustolla ja suolakurkulla?
Entäs juustosämpylöitä juustolla, maksamakkaralla ja suolakurkulla? Ne ovat mun ja mun miehen suosikkileivät.
Huomioi vain kokonaisuus.Jos ei loppua oteta huomioon niin oli mun unelmien prinssi. Kohteli mua paremmin kuin kukaan koskaanikinämilloinkaan, piti kuin kukkaa kämmenellä. Ei voi mitään mutta totta se vaan on.
Mul on vain yksi.Vain nappi?
Mulla oli 9 nappia
Mun mielestä tommoinen "kukkakämmenellä"- kohtelu on jotenkin liioittelua. Niinku näytelmää.Jos ei loppua oteta huomioon niin oli mun unelmien prinssi. Kohteli mua paremmin kuin kukaan koskaanikinämilloinkaan, piti kuin kukkaa kämmenellä. Ei voi mitään mutta totta se vaan on.
Ei se nyt sentäs palvonu maata mun jalkojen alla. Tarkotin vain et oikeesti kohteli hyvin ja huolehti ja piti huolta. No ei ehkä lopussa mutta muuten. On mua paskemminkin joskus kohdeltu.Mun mielestä tommoinen "kukkakämmenellä"- kohtelu on jotenkin liioittelua. Niinku näytelmää.
Semmoinen perushyvä on ihan parhautta.
Mä en oikeesti kauaa jaksaisi naista joka palvoo maata jalkojeni alla. Se on ihan varmaa, että Peppi ei sitä taatusti tee.