???!!!
Siunaa ja varjele, eikun sa lahdet ite liikkeelle hakemaan sita apua. Jos siella on patevaa hoitajaa paikalla niin tasan tarkkaan nakee, etta asialle on puututtava heti. Jestas - ma oon aina ollut siina kuvitelmassa ja tiedossa, etta meidan perakyla on oikeesti terveydenhuollollisesti aikapommi ja retuperalla mutta nyt vedan sanojani pois ja taidan lahtea ettimaan sita mun karvareuhkahattua ja laitan sen lihoiksi! Meillahan naemma hoituu ihan helkutin hyvin tallaiset asiat
...
Sulla on oikeesti menossa akuutti stressihairio, missa vaikuttaa isosti olemiseesi ja jaksamiseesi ja sita kautta elamanlaatuusi tuo unettomuus, mika juurikin pitaa saada loppumaan.
...viela kerran sanon etta miedoissa unilaakkeissa ei ole mitaan vaaraa, oikeasti, ja joskus se laakityksen paikka vain on olemassa ja sille se oma tarpeensa. Ainahan sen kuurin voi lopettaa aikaisemminkin, jos paasee kiinni siihen omaan unirytmiinsa ja se uni on laadukasta eli heraat aamulla levanneena
. Entas sitten melatoniini? Sita saa apteekista ilman reseptia? Ootko kokeillu, sopisko se sulle sitten? Mulla itellani on huonoja kokemuksia melatoniinista, ma rupesin niilla tikittamaan ihan hassuna eli en tod. nukkunut silmallistakaan ja sitten kokeilin jotain mita lie luonnonlaaketieteen unirohdosta...ei toiminu. Mutta sun kannattaa kans kokeilla, mika tuo sen avun. Pysatyttamisen paikka on kuitenkin nyt.
Ootko sa jaksanut olla toissa vai ootko saikulla?