• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Joskus tekee hyviä löytöjä.
Silloin tällöin tulee kirppareilla käytyä.
Mä tossa joulun alla löysin sukkia. Joo, trokarin pöydältä jotka mä yleensä kierrän kaukaa. Mut mä tarttin sukkia, joten ostin viiden parin paketin.
Kun vedin jalkaani, niin totesin, että näähän on ihan hemmetin hyvät. Siistit mustat perussukat jotka pysyy jalassa, mutta ei kiristä nilkkaa. Kun hinta ei päätä huimannut niin kävin seuraavana päivänä ostamassa useamman paketin lisää. Sillai, että niistä riitti pojillekin joululahjoiksi.

Tuorein kirppislöytöni on Wurthin goretex- työtakki, ihan iskemätön. Josta pyydettiin ruhtinaallinen vitonen. Mut en ostanut ittelleni, vaan siinä oli surkeiden sattumusten summa joiden seurauksena kaverilta oli takki rikki ja vettä tuli tuulen kera kuin aisaa. Eikä kaverilla ollut penniäkään rahaa.
Joten mentiin kirpparille kattomaan josko jotain säänsuojaa löytyisi. Ja löytyi.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala ja Boobabe
Mä ostan lähes kaikki vaatteet kirpparilta tai saan kavereilta tai perheenjäseniltä. Poikkeuksena tietenkin alusvaatteet. Joskus harvoin ostan uutena kaupasta. Mut kirpparilta saa yleensä laadukkaampaa, halvempaa ja persoonallisempaa. Ja onhan se ekologista :) Just kuukausi sitten löysin vitosella juuri jalkaan sopivat uuden veroiset suomalaiset nahkakengät.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala ja Boobabe
Kirpparit on mahtavia aarreaittoja :)! Mie oon monesti tehny reissuillani hiien upeita hankintoja muutamalla hassulla eurolla. Ipanat ovat kiitelleet - ja samalla myos sivussa oppineet etta kaiken ei tarvii olla ns. pakasta repaistya. Ja etta omastaankin voi luopua, laittaa kiertoon toisen hyvaksi.

Ja jos on taitoja hyppysissa, niin niista kirppiskamoista voi itse viela tehda enemman itsensa nakoiset, olipa sitten kyseessa vaate tai muu kayttoesine :).

Viimeksi muuten hankin parit lautaset kirppikselta eteenpain tuunattavaksi..ja tarttui mukaan myos yksi pirtsakka hupparikin.

Ja paivaa kaikille :)
 
Harvoin löydän vaatetta kirpparilta. Pitäs olla hoikka että löytyy.
Toi on kylla niin tuurista kiinni, toisinaan ei loyda mitaan ja sitten kun aattelee, etta "kayn vaan kattelemassa"...niin johan ois vaikka ja mita!

Ite yritan valveutua tana kesana kylalla jarjestettaviin ulkokirppistapahtumiin, etta saisin tata tavaraa kierratetyksi ulko-oven toisellekin puolelle...tekis meinaa todella teraa.
 
Boobabe
Toi on kylla niin tuurista kiinni, toisinaan ei loyda mitaan ja sitten kun aattelee, etta "kayn vaan kattelemassa"...niin johan ois vaikka ja mita!

Ite yritan valveutua tana kesana kylalla jarjestettaviin ulkokirppistapahtumiin, etta saisin tata tavaraa kierratetyksi ulko-oven toisellekin puolelle...tekis meinaa todella teraa.
Mulla on sit aina huono tuuri. Kahdesti löytänyt 1 paidan kirpparikierrokselta.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä