Pöh, ei mulla moisia oo aikaa keitellä. tölkkihernei olivat! Seuraavan satsin aion taiteilla härkäpavuista.Swedish Chef haluaa heti tarkistaa olihan hummus itse tehty ja ihan kuivatuista kikherneistä alkaen? Muut meni läpi seulan ilman tarvetta tarkentaville lausunnoille.
Suomessa täysin tarpeeton. Täällä ei ole koskaan niin lämmintä etteikö pisooshooffeni jäähtyis ulkona.
Saman asian ajaa, kun laskee juomat muovikassissa salaojakaivoon
Taitaa olla kauppareissu eessä,ei kai muuta pakollista ohjelmaaJotain pitäis keksiä tälle päivälle. Mitäs teillä on ohjelmassa?
Keksin juuri. Tyhjennän makkarissa komerot ja käyn kaikki vaatteet läpi. Kaapit siisteiksi ja kulahtaneet vaatteet poisTaitaa olla kauppareissu eessä,ei kai muuta pakollista ohjelmaa
Toi pitäis munkin tehä, no yks hyllyllinen tehty,mut loput myös.Keksin juuri. Tyhjennän makkarissa komerot ja käyn kaikki vaatteet läpi. Kaapit siisteiksi ja kulahtaneet vaatteet pois
Tää on yks niistä pahimmista raivauksista. En tykkää yhtään. Nyt olen jo oppinut laittamaan pois vaatteita esim kierrätykseen. Ennne säästin kaiken ehjän viidentoista, kahdenkymmenen vuoden takaa.Toi pitäis munkin tehä, no yks hyllyllinen tehty,mut loput myös.
Mulla tulee selkä kipeeksi imuroidessa,joten mies hoitaa aina sen hyvää syy olla imuroimattaKuntosali, hyvä syy skipata viikkosiivous Kädet ja koko yläkroppa eilen niin kipeet ettei viitsinyt tehdä mitään ja muutenkin oli pää kipee. Mies imuroi
Mie siivoilen ja tsekkaan vaatteet ehkä kerran,pari vuodessa samalla ku katon leffaa.Tää on yks niistä pahimmista raivauksista. En tykkää yhtään. Nyt olen jo oppinut laittamaan pois vaatteita esim kierrätykseen. Ennne säästin kaiken ehjän viidentoista, kahdenkymmenen vuoden takaa.
Teillä voisi olla kiva sellainen robotti-imuri.Mulla tulee selkä kipeeksi imuroidessa,joten mies hoitaa aina sen hyvää syy olla imuroimatta
Toi on aika hyvä tapa. Pitäis kehittää itsellekin joku rutiini. Pääsen vauhtiin, kun käyn ensin miehen vaatteet läpi ja hävitän reikäset sukat, kalsarit ja puserot.Mie siivoilen ja tsekkaan vaatteet ehkä kerran,pari vuodessa samalla ku katon leffaa.
Aika harvoin käyn enää,tuntuu ettei löydä mitään sopivaaKäyttekö paljon kirpputoreilla? Löysin äskettäin kahdet Gaborin avokkaat. Pohjat olivat pölyssä eli niitä oli kokeiltu, mutta selvästi käyttämättömät. Nappasin ne mukaan.
Mie ehotin kerran robotti- imuria mut ei mies halunu ostaa,mielummin imuroi ite.Teillä voisi olla kiva sellainen robotti-imuri.
Vaatteiden tsekkaus ja viikkaaminen sujuu mukavasti ja melkein huomaamatta mun pitäis viedä frida kirpikselle läjä liian isoja vaatteita.Toi on aika hyvä tapa. Pitäis kehittää itsellekin joku rutiini. Pääsen vauhtiin, kun käyn ensin miehen vaatteet läpi ja hävitän reikäset sukat, kalsarit ja puserot.
Joskus tekee hyviä löytöjä.Käyttekö paljon kirpputoreilla? Löysin äskettäin kahdet Gaborin avokkaat. Pohjat olivat pölyssä eli niitä oli kokeiltu, mutta selvästi käyttämättömät. Nappasin ne mukaan.