Tietty kyynisyys ja epäluulo on aina hyvästä, muuten saattaa tulla lapiosta naamaan hetkellä jota ei osaa odottaa.Mites jos se on kovettunut niin että kukaan ei enään pääse sinne sisälle?
Kokonaan ei kumminkaan kannata kovettaa
Tietty kyynisyys ja epäluulo on aina hyvästä, muuten saattaa tulla lapiosta naamaan hetkellä jota ei osaa odottaa.Mites jos se on kovettunut niin että kukaan ei enään pääse sinne sisälle?
Mä luulin, että mulla on sydän kiveä Ei se ole. Ei se ole sinullakaan.Mites jos se on kovettunut niin että kukaan ei enään pääse sinne sisälle?
Mulla on vieläkin taito saada Naiset punastumaan. Tai nauramaan viimeistään sängyssä.Ja taas sopii naama hiusten sävyyn vallan loistavasti
Just tänään kitisin puhelimessa iskälle, et kohta oon niin vanha, etten saa nuorisoalennuksia enää mistäänNoin voi sanoa Fami. Noin myös voi sanoaPitsiRoutamisuTsuferaffiTinkuliini tai kuka tahansa jonka mittarissa vielä nollia riittää.
Jollain tuollaisilla voisi jotain saadaVoiskos noita saappaita lahtea kuiteskin tuunaamaan eli vasaamaan eli sudeksi laittamaan vaikka jotenkin maalaamalla? Mita tapahtuu jos ma vetasen spraymaalilla parit graffitit kylkeen....eli pysyisko se maali siina vai lahteeko pinta keittamaan?
*en tykkää* tuommosesta mahataudista. Toivottavasti ois jo paranemaan kääntymässä.Huomenta,väsyttää. Ei saanu nukuttua kunnolla. Yöllä en sentään oksentanu enää,mutta tosi huono olo ja päänsärky edelleen. Verensokeri onneksi laski 6.2 nyt aamulla. Vesipaastolla ilta ja yö ja aamulla söin pari ruokalusikallista rahkajugurtti,saa nähdä pysyykö masussa.
Kiitti, vähän parempi olo. En ainakaan oksenna.*en tykkää* tuommosesta mahataudista. Toivottavasti ois jo paranemaan kääntymässä.
*halii*
Vekkuli vempele. Kokeilen oitis, jos jossain mahdollisuus tulee.
Mä voisin tässä kohtaa keräillä vitutustaHeii!
Mitähän mä voisin keräillä? Mausteita tai maustepurkkeja? Niitä mulla ainakin piisaa...
TöissäOnko kaikki kahvilla, oikeessa elämässä vai muuten vaan tekemässä tollouksia vai miksi theKetju on sivulla 2.
Täh?