The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mites jos se on kovettunut niin että kukaan ei enään pääse sinne sisälle?
Mä luulin, että mulla on sydän kiveä Ei se ole. Ei se ole sinullakaan.

Suuresti ihailemani Astrid Lindgren kirjoitti kirjan miehestä jonka sydän on kiveä. Semmoinen mies mä en tahdo olla, koska ei se oo mikään mies vaan pelkkä rikkahippunen.

Mies punnitaan viimeisellä tuomiolla ja siinä punnitaan vain sydän. Pieni palanen voi painaa enemmän kuin ehjä. Mun jumalani viimeisellä tuomiolla sanoo, että mä annoin sulle sydämen, miksi sä jätit sen käyttämättä?
 
Tsuferaffi
Noin voi sanoa Fami. Noin myös voi sanoaPitsiRoutamisuTsuferaffiTinkuliini tai kuka tahansa jonka mittarissa vielä nollia riittää.
Just tänään kitisin puhelimessa iskälle, et kohta oon niin vanha, etten saa nuorisoalennuksia enää mistään :cry:

Mut toisaalta, sit loppuu vanheneminenkin. No, mietin huomenna tarkemmin onks tää ikäkriisin paikka.
 
Huomenta,väsyttää. Ei saanu nukuttua kunnolla. Yöllä en sentään oksentanu enää,mutta tosi huono olo ja päänsärky edelleen. Verensokeri onneksi laski 6.2 nyt aamulla. Vesipaastolla ilta ja yö ja aamulla söin pari ruokalusikallista rahkajugurtti,saa nähdä pysyykö masussa.
 
Huomenta,väsyttää. Ei saanu nukuttua kunnolla. Yöllä en sentään oksentanu enää,mutta tosi huono olo ja päänsärky edelleen. Verensokeri onneksi laski 6.2 nyt aamulla. Vesipaastolla ilta ja yö ja aamulla söin pari ruokalusikallista rahkajugurtti,saa nähdä pysyykö masussa.
*en tykkää* tuommosesta mahataudista. Toivottavasti ois jo paranemaan kääntymässä.
*halii*
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Päivää kettinkiin.

Saanko kertoa soittotarinan joka just pälkähti päiseen päähäni? Ei se mitään, kerron sen silti. Vaikkakaan kukaan ollut, mennyt tai tuleva morsian ei siitä tykkää.

Häävalssit nimittäin olivat bändille kauhistus. Ne joutui aina opettelemaan. Onneksi vaaditut/pyydetyt useimmin löytyivät maikkarin häävalssi- levyltä. Mut kun häävalssi on tapana vetää instrumentaalina (syystä että huomio kuuluu hääparille eikä laulajalle) niin sanoista ei aina ollut apua minkäänlaiseen muistisääntöön. Ja kaikki ne maikkarin levyn valssit ovat soittajan kannalta yksi ja sama biisi kolkytä kertaa.

Niinpä muistisäännöksi "sanoitin" introt itse.

Yksi oli "hevovvitunBruceLee". Ainutkaan silloisista soittokavereistani ei tiedä sen valssin oikeaa nimeä mutta jos sanoo taikasanat hevovvitunBruceLee niin joka jätkä on vieläkin laakista kartalla sekä nuotissa, että tahdissa.

En sano valssin oikeaa nimeä koska se on tullut soitettua jokusissa häissä. Ja mä tahdon uskoa siihen, että hetki milloin se on soinut on hääparin siihen astisen elämän tärkein tai ainakin kaunein hetki.

Mut kukaan ei tahdo tietää häävalssinsa olleen "hevovvitunBruceLee"
 
Jos tahtoo keltaiset saappat niin ainoa vaihtoehto on ostaa semmoiset.
Koriste- esineiksi semmoiset voi "tuunata" mut mikään maali ei saappaan pinnalla tule pysymään jos saapasta aikoo käyttääkin.

Toisaalta itte kun keräilen kirjoja, niin naiset mun puolestani saavat keräillä kenkiä. Bootypepin kokoelma on kunnioitettava mutta aina sinne muutama pari mahtuu.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä