pitsi on kuukkelimagneettiMä olin syksyllä ikionnellinen kun sain koota oman tehotiimin ja pääsin eroon kuukkeleista. Jotenkin ne kuukkelit ajautui taas mulle ja nyt on sekä kuukkelit että tehotiimi. Toisesta ei ole mitään harmia.
pitsi on kuukkelimagneettiMä olin syksyllä ikionnellinen kun sain koota oman tehotiimin ja pääsin eroon kuukkeleista. Jotenkin ne kuukkelit ajautui taas mulle ja nyt on sekä kuukkelit että tehotiimi. Toisesta ei ole mitään harmia.
Ja dorkamagneetti. Aina on joku laitapuolen kulkija tai hihhuli avautumassapitsi on kuukkelimagneetti
kumpaan sorttiin luet ruutiksen?Ja dorkamagneetti. Aina on joku laitapuolen kulkija tai hihhuli avautumassa
Olekko sääkin tullut mulle selittää bussipysäkillä joko että elämä potkii päähän tai että Jeesus pelastaa?kumpaan sorttiin luet ruutiksen?
en bussipysäkillä, täällä vaanOlekko sääkin tullut mulle selittää bussipysäkillä joko että elämä potkii päähän tai että Jeesus pelastaa?
Ei sitä sitten lasketa.en bussipysäkillä, täällä vaan
Pääasia kun joku edes vähän maistuu. Päänsärky voi johtua väsymyksestäkin.Joo,vähän parempi olo,en oksentele. Tää päivä/ ilta mennään jugurtti/ rahka,mehukeitto,vesi/ mehu linjalla.On huono olo viellä ja päähän koskee ja väsyttää
Mittasitko lämmön pepusta?Nautin juuri kourallisen mömmöja ja mittasin lämmön, verensokerin ja verenpaineen
Jos sulla on koneet paikalla ja olet omasta puolestasi valmis aloittamaan hommat niin kirjoitat kymppitonnin laskun jokaiselta päivältä jolloin et pääse duuniin.Huoneenlämpöistä siideriä kkun kylmää ei ilkeä.
Työmaa kusee jo. Niitten piti kuukausi sitten alkaa sahata asfaltteja jotta meillä ois sit mestaa tehdä ja paskat, eivät oo ees aloittaneet. Konkurssi koittaa jos tästä tulee viime kesän toisinto.
Tieto siitä, että maailmassa on Routamisun kaltaisia äänen lukevia, keltaisia saappaita toivovia on hyvä asia....oi voi sentaan...hiljaisessa talossa hamarahyssyn syleilyssa kelmean telkkarin valossa...en voi olla nyt muutoin kuin onnesta syherolla <3
Vaikka ilta oli taynnansa tilanteita ja asioitten lapikaymisia ja tiukkojakin pikakeskusteluja ja komentoriveja, niin - onneksi! - siihen mahtui paljon myos maailmoja syleilevia halituksia, sellaisia todella tiukkoja ja suolet solmuun kuristavia ja nauruhermoja hersyvasti kutkuttavia <3....seka piiiitkasta aikaa iltasatuhetkea
Koko kolmikko keraantyneena yhden sangyn aarelle enemman tai vahemman kippurallaan...ja se hipihiljaisuus, koska .."...ny se naamalapi umpeen...aiti lukee nyt ja sillon ollaan hiljaa!!..."- komento kavi napakasti yhden karvapaan suusta
Ja se tuntui! Se viipyileva satuhetki...pienia nuo ovat viela...onneksi..
Enka makaan viela naemma niin ikaloppu etten kelpaisi aaneenlukijaksi
- kiitos...Tieto siitä, että maailmassa on Routamisun kaltaisia äänen lukevia, keltaisia saappaita toivovia on hyvä asia.
Jos kaltaisiaan ei olisi, niin miehenä olemisessa ei olisi mitään järkeä. Ja lapsena oleminen olisi todella kurjaa.
Me ollaan kans aktivoiduttu pienen tauon jälkeen iltasadun lukemisessa. Nyt on meneillään Tiitiäisen tarinoita niminen opus Kirsi Kunnakselta. Tänään luettiin semmonen tarina ko Petteri ja kirahvit. Oli sit ihana, siinä oli Kiraffi ja SirahviÄäneen lukeminen on mahtavaa. Kyä mää muistan ne hetket kun oli sylintäydeltä saunapuhtaita ipanoita ja luettiin ääneen, vaikkei oisi ollut vielä edes iltasatuaika. Veljeni Leijonamieli piti lukea moneen kertaan vaikka Joonatanin kuolema itketti meitä kaikkia
oliko minkäverran niitä nurkkia siinä byroossaHuomenta!
Ajattelin ihan oikeesti laittaa konttorin nurkkaan tuolin ja siihen lappu "jäähypenkki". Sinne kuukkeli istumaan jos riitelevät siitä kumman ongelma on tärkeämpi selvittää ensin
Täällä on vaikka joka kuukkelille oma kerros jos eivät samaan mahduoliko minkäverran niitä nurkkia siinä byroossa
jos yks ei piisaakkaan
Jeesus auttaaOlekko sääkin tullut mulle selittää bussipysäkillä joko että elämä potkii päähän tai että Jeesus pelastaa?