Nukkumassa, lukemassa,sohvalla ja syömässäOnko kaikki kahvilla, oikeessa elämässä vai muuten vaan tekemässä tollouksia vai miksi theKetju on sivulla 2.
Täh?
Nukkumassa, lukemassa,sohvalla ja syömässäOnko kaikki kahvilla, oikeessa elämässä vai muuten vaan tekemässä tollouksia vai miksi theKetju on sivulla 2.
Täh?
EläkkeelläpäTöissä
..kahvilla olin, hyiiii- laatuisella , nyt oikeessa elamassa muuten vaan tolloilemassa ja hatasena pomppimassa ja kuikuilemassa taallakinOnko kaikki kahvilla, oikeessa elämässä vai muuten vaan tekemässä tollouksia vai miksi theKetju on sivulla 2.
Täh?
hanki sarkapuku ni ei tartte hytistäMä oon niiiiin kyllästynyt palelemaan. Tulis kesä.
Tai tulis luoti ja tappais.
..joo, naa tammoset tasaisen harmaat paivat on kylla kalsoja, kun kuitenkin nuitten vahaisten lumien kylmyys hohkaa ja kosteus vaan menee kaiken lapi...Mä oon niiiiin kyllästynyt palelemaan. Tulis kesä.
Mä en kanssa tajua, miten voi olla niin vitun kylmä koko ajan! Onko se ilmankosteus kenties? Joka tapauksessa, riittää jo. Bikinikelit ois jees.Mä oon niiiiin kyllästynyt palelemaan. Tulis kesä.
Olo ilmeisesti parempi joNukkumassa, lukemassa,sohvalla ja syömässä
Teillakin, otan osaa...meillakin on vauhti kylla hermostoliittoa kuormittavaa, mika lie kevaan kiljukaulaketutuskirppunen puraissut tehokkaasti koko kolmikkoa ...hampaita narskutellessa menee...Työpäivä ohi, eläimellistä menoa
Kotona on onneksi rauhallistaTeillakin, otan osaa...meillakin on vauhti kylla hermostoliittoa kuormittavaa, mika lie kevaan kiljukaulaketutuskirppunen puraissut tehokkaasti koko kolmikkoa ...hampaita narskutellessa menee...
Aaaa, se pukkas elaintarhaa toissa...hyva etta kotosalla on sitten seesteisempaaKotona on onneksi rauhallista
Mulla oli viiskymppisten lastentarha. Mietin jo vakavissani laitanko toisen toiseen nurkkaan ja toisen toiseen seisomaan. Tulin palaverista niin hyökkäsivät heti kimppuun että toi teki niin ja toi taas ei ikinä tee mitään.Aaaa, se pukkas elaintarhaa toissa...hyva etta kotosalla on sitten seesteisempaa
Meilla naemma tuuletellaan nyt riemulla ja kohotetaan tunnelmaa kattoja myoten
No eika ??!!Mulla oli viiskymppisten lastentarha. Mietin jo vakavissani laitanko toisen toiseen nurkkaan ja toisen toiseen seisomaan. Tulin palaverista niin hyökkäsivät heti kimppuun että toi teki niin ja toi taas ei ikinä tee mitään.
ihmeiden aika ei oo ohi, kuukkelit sentään vaivaantuivat työmaalleMulla oli viiskymppisten lastentarha. Mietin jo vakavissani laitanko toisen toiseen nurkkaan ja toisen toiseen seisomaan. Tulin palaverista niin hyökkäsivät heti kimppuun että toi teki niin ja toi taas ei ikinä tee mitään.
Mä olin syksyllä ikionnellinen kun sain koota oman tehotiimin ja pääsin eroon kuukkeleista. Jotenkin ne kuukkelit ajautui taas mulle ja nyt on sekä kuukkelit että tehotiimi. Toisesta ei ole mitään harmia.ihmeiden aika ei oo ohi, kuukkelit sentään vaivaantuivat työmaalle
Joo,vähän parempi olo,en oksentele. Tää päivä/ ilta mennään jugurtti/ rahka,mehukeitto,vesi/ mehu linjalla.On huono olo viellä ja päähän koskee ja väsyttääOlo ilmeisesti parempi jo