The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Onko kaikki kahvilla, oikeessa elämässä vai muuten vaan tekemässä tollouksia vai miksi theKetju on sivulla 2.

Täh?
..kahvilla olin, hyiiii- laatuisella :D, nyt oikeessa elamassa muuten vaan tolloilemassa ja hatasena pomppimassa ja kuikuilemassa taallakin :)

Eli muikka muit kaikille - tiistaissa mennaan :), tyo sen tiiattekin mutta ma oon ollut jalleen paivapollona, niin mun on pakko tassa sanoittaa tata paivaa...jotta ehka muistaisin sitten kohtapuoliin singahtaa oikeisiin paikkoihin oikeisiin aikoihin hakemaan harrastelijoita...

Ja mita tulee mun kaipailemiini keltaisiin saappaisiin tai nuihin mustiin, niin - noy hata :). Mustat saan tuunata kuulema ihaniksi tirpanan avosydamisella avustuksella. Tytto hovelina suunnitteli mulla ihunat HelloKitty- kumpparit eli me taijetaan laittaa varteen ko. tarroja toviksi kaunistamaan menoa. Pysyvat siina sen ajan minka pysyvat :)...ja toki, ne keltaiset saappaat saan katevasti kaupasta ostetuksi, ma voisin ihan hyvin omistaa kahdet kumppariparit :)
 
  • Tykkää
Reactions: famipala ja Bitch
...ja koskapa olen tanaan mennyt aivan hattarapaisena, oikeesti on ollut niiiin tahmainen paiva ettei varmaan koskaan ja varmasti puolet oikeista asioistakin mennyt vasemmalla kadella tehdyiksi jotta huomenna tulee sita sanomista, niin jaipa sitten iloisesti yksi tarkeimmista asioista tanaan tekemati, aaargh! Koska olin vaarassa paivassa. Eli - pukkaa huomenna todella sapakkaa liikehdintaa ja loppuviikko mennee kynsia rouskutelessa kyynarpaita myoten jannakakkamomentissa lillustellessa, jotta selviinko toppailystani huolimatta kutakuinkin kuivin jaloin vai liriseeko kintuille.

Mutta - jos paivassa menee joku nyt keturalleen, niin onnistuu sita vahingossa haalimaan hyvaakin :). Kirjastossa ehdin kavasemaan - yksi kirja vain piti hakea.....:D, jepjep.

Tuon "yhden kirjan" pinon takia sitten hairahduin hajatelmissani eksymaan - on taa nyt ihan liian pirullisen helpoksi menty tekemaan etta ei millaan pysty vaistelemaankaan! - kirjakauppaan....nettiin. Ja hupsistakeikkaa vaan!!

Kustin polkemista tassa odottelen....:D
 
Mä oon niiiiin kyllästynyt palelemaan. Tulis kesä.

Tai tulis luoti ja tappais.
..joo, naa tammoset tasaisen harmaat paivat on kylla kalsoja, kun kuitenkin nuitten vahaisten lumien kylmyys hohkaa ja kosteus vaan menee kaiken lapi...

Vaan heti lammittaa suloisesti kun aurinko paistaa :)..ja muutaman hassun viikon paasta on JO Vappu:eek: eli kesa alkaa(y):)!! (...tai siis vimosta kevaan kuukauttahan se on viela virallisesti mutta kuka tommosista pienista asioista nyt niin kiinni pitaa...sita paitti tolloin on ollut jo aikas lamminta tai ainakin hetimmiten vapundeeruksen jalkeen :) )
 
Huoneenlämpöistä siideriä kkun kylmää ei ilkeä.

Työmaa kusee jo. Niitten piti kuukausi sitten alkaa sahata asfaltteja jotta meillä ois sit mestaa tehdä ja paskat, eivät oo ees aloittaneet. Konkurssi koittaa jos tästä tulee viime kesän toisinto.
 
Aaaa, se pukkas elaintarhaa toissa...hyva etta kotosalla on sitten seesteisempaa :)

Meilla naemma tuuletellaan nyt riemulla ja kohotetaan tunnelmaa kattoja myoten :p
Mulla oli viiskymppisten lastentarha. Mietin jo vakavissani laitanko toisen toiseen nurkkaan ja toisen toiseen seisomaan. Tulin palaverista niin hyökkäsivät heti kimppuun että toi teki niin ja toi taas ei ikinä tee mitään.
 
Mulla oli viiskymppisten lastentarha. Mietin jo vakavissani laitanko toisen toiseen nurkkaan ja toisen toiseen seisomaan. Tulin palaverista niin hyökkäsivät heti kimppuun että toi teki niin ja toi taas ei ikinä tee mitään.
No eika :D??!!:confused:

...sulla pitas olla joku Katto Kassisen-nappularoottori-viritelma kans hetimmiten kaytettavissa, etta voisit heti singahtaa toisaalle...

Tai hei...mitas jos oikeesti veisit sinne semmosen pikkupenkin minka sivussa lukis kyltissa isoilla kirjaimilla JAAHYPENKKI.

Tosin. Siina vois olla riskina sitten, etta penkin aarelle pitas laittaa jo jonotusnumerotelinetta:barefoot:....

Tsemppia lastentarhaan!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä