The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Noin voi sanoa Fami. Noin myös voi sanoaPitsiRoutamisuTsuferaffiTinkuliini tai kuka tahansa jonka mittarissa vielä nollia riittää.

Viiskymppinen mies sanoo kuin epek. Siltä välttyy vain kuolemalla ennen sitä. Vittu eturauhasvaivoja, päänsärkyä, mahavaivoja, kolotusta ja kaikkea paskaa on luvassa loputtomiin. Lisäksi Pepit, he joiden vuoksi kannattaa elää käyvät päivä päivältä harvinaisemmiksi.
...no yhtalailla sita nyt kolotuksia ja vaivoja on naisillakin! Itseasiassa voisin veikata etta on enempikin ja ennen jopa sita "maagista" viittakymppia....

Mutta. Kun.

Omasta kehosta pitaa pitaa huolta :). Fyysisesti ja psyykkisesti. Noi molemmat kun ovat tarkeita ja tarvitsevat toisiansa. Toinen kun heiluu kivuissansa, niin totta hitossa se vaikuttaa myos toiseenkin.

Terve sielu terveessa ruumiissa. Ja jos ei ole, niin - peiliin katsomisen paikka ja rohkeesti apua hakemaan toisaalta, jos ei muutokseen/parantumiseen itse kykene.

Ja jos vaiva on sellainen, etta siihen ei mikaan oikein pystykykene, niin - kulunutta ja tylsaa kuin onkin - on siihen vain sopeuduttava ja tilanne hyvaksyttava. Se ei sitten kuitenkaan tarkoita sita, etta elama on ohi :).

Jokainen paiva kun vain on se uusi arvoitus ja seikkailu. Mimmoinen - no, sen sa itse maaritat :)


...ja mita tulee Peppeihin....silmat auki vain, AaKoo, ja se sydan kans :). Peppeja on kaikkialla - kunhan ei laita Pepin rimaa korkealle tai liiaksi lahde selittelemaan, miksi juuri tuo ihastuttava naisihminen ei sitten kuitenkaan voisi olla Han...
 
Hei kuulkaas....kun mulla on yha edelleen kaytossa noi varsin patevat nokialaisen kumpparit...ne tutun turvallisen mustanpuhuvat pitkavartiset lonksunloksun- saappaat (latakko saa olla siis melkoisen syva, jos meinaa varren yli menna(y)...tosin riippuu niin siita pomppimisen innostakin, toisinaan se pienikin kylla on ollut liikaa:barefoot:)...niin...ja ma kun en ole saanut aikaiseksi lahtea hommaamaan niita mun nakoisia ja riemastuttavan ihanan keltaisia saappaita..NIIN.

Voiskos noita saappaita lahtea kuiteskin tuunaamaan eli vasaamaan eli sudeksi laittamaan vaikka jotenkin maalaamalla? Mita tapahtuu jos ma vetasen spraymaalilla parit graffitit kylkeen....eli pysyisko se maali siina vai lahteeko pinta keittamaan?
 
Noin voi sanoa Fami. Noin myös voi sanoaPitsiRoutamisuTsuferaffiTinkuliini tai kuka tahansa jonka mittarissa vielä nollia riittää.

Viiskymppinen mies sanoo kuin epek. Siltä välttyy vain kuolemalla ennen sitä. Vittu eturauhasvaivoja, päänsärkyä, mahavaivoja, kolotusta ja kaikkea paskaa on luvassa loputtomiin. Lisäksi Pepit, he joiden vuoksi kannattaa elää käyvät päivä päivältä harvinaisemmiksi.
Kyllä naisetkin sen viiskymmentä täyttää, ei sitä välttää voi. Ja kuuskymmentä ja seittemänkymmentä jne. Ei me naiset siinä teistä erota.

Sitä ennen naisille tulee vaihdevuodet, toisille lievinä, toisille ei. Kait. Ei ole vielä omakohtaista kokemusta. Ja kaikkia muitakin kolotuksia voi ilmaantua. Joillain on kaikenlaista jo nuorenakin.

Kyllä ne Herra Tossavaisetkin (en nyt tässä viittaa apinaan, tuli vain mieleen) saattaa harvinaisiksi käydä siinä jos Pepitkin.
 
Viimeksi muokattu:
...oo, ja se sydan kans :). Peppeja on kaikkialla - kunhan ei laita Pepin rimaa korkealle tai liiaksi lahde selittelemaan, miksi juuri tuo ihastuttava naisihminen ei sitten kuitenkaan voisi olla Han...
Mulla on sydän auki. Joskus liikaakin.
Peppirimani taas on niin korkealla, että Peppi ylittää sen vaivatta mutta muut eivät. Joten se ei ole Pepille liian korkealla.
 
Mulla on sydän auki. Joskus liikaakin.
Peppirimani taas on niin korkealla, että Peppi ylittää sen vaivatta mutta muut eivät. Joten se ei ole Pepille liian korkealla.
...voiko sydan olla liiaksi auki :)? Kuitenkaan?

Kun musta ainakin tuntuu silta, etta niin paljon jaa sydamensilmilla huomaamatta....vaikka sen yritankin avoimena pitaa...

Aaltoliikettahan se on, sydamenkin kanssa :)
 
Kyllä naisetkin sen viiskymmentä täyttää, ei sitä välttää voi. Ja kuuskymmentä ja seitsemänkymmentä jne. Ei me naiset siinä teistä erota.

Sitä ennen naisille tulee vaihdevuodet, toisille lievinä, toisille ei. Kait. Ei ole vielä omakohtaista kokemusta. Ja kaikkia muitakin kolotuksia voi ilmaantua. Joillain on kaikenlaista jo nuorenakin.

Kyllä ne Herra Tossavaisetkin (en nyt tässä viittää apinaan, tuli vain mieleen) saattaa harvinaisiksi käydä siinä jos Pepitkin.
Herra Tossavainen on apina.
Apinan lisäksi Pepillä on hevonen kuistilla, limonadia puussa ja kaikkia muita ihastuttavan tyttömäisiä juttuja.

Astrid Lindgren ei koskaan kirjoittanut sitä kirjaa mitä olisi tapahtunut jos Peppi ja Eemeli olisivat kohdanneet.
Se jää muiden tehtäväksi mutta epäilemättä siitä tulee rakkaustarinoista kaunein koskaan.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Laita jeesusteippiä :rolleyes:
Tosin sitä ei ole keltaisena :unsure:
Noyp, tassa torpassa jeesusteippi on Pyha Artikkeli eli siihen ei turhaan menna koskemaan...korkeintaan aiti-ihminen sita toisinaan saattaa hiplata ja pikkiriikkisen palasen hampaillaan repaista....lantatakseen sen pieneksi toviksi omaa turpavarkkiansa kaunistamaan...:D

Mietin, etta mitenkahan hyvin noi paikkaustarrat siina varressa pysyis....ne semmoset heijastinpintaiset...Joo, pitanee suunnitella ja kokeilla - sitten sita viisastuu :)
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
...voiko sydan olla liiaksi auki :)? Kuitenkaan?

Kun musta ainakin tuntuu silta, etta niin paljon jaa sydamensilmilla huomaamatta....vaikka sen yritankin avoimena pitaa...

Aaltoliikettahan se on, sydamenkin kanssa :)
Kait se voi. Mene ja tiedä.
Ei kait pitäis voida mutta jos se on kaikille avoin ja revitty tuhansiksi sirpaleiksi niin hitostako sitä tietää milloin yhteen sirpaleeseen yrittää tarttua hän, jonka kädessä se sirpale voisi kasvaa takaisin ihan oikeaksi sydämeksi?
 
Kait se voi. Mene ja tiedä.
Ei kait pitäis voida mutta jos se on kaikille avoin ja revitty tuhansiksi sirpaleiksi niin hitostako sitä tietää milloin yhteen sirpaleeseen yrittää tarttua hän, jonka kädessä se sirpale voisi kasvaa takaisin ihan oikeaksi sydämeksi?
Kylla sen tietaa, usko pois :)

Koska siina pienessakin sirpaleessa on uskomaton rakastamisen voima :)
 
Noyp, tassa torpassa jeesusteippi on Pyha Artikkeli eli siihen ei turhaan menna koskemaan...korkeintaan aiti-ihminen sita toisinaan saattaa hiplata ja pikkiriikkisen palasen hampaillaan repaista....lantatakseen sen pieneksi toviksi omaa turpavarkkiansa kaunistamaan...:D

Mietin, etta mitenkahan hyvin noi paikkaustarrat siina varressa pysyis....ne semmoset heijastinpintaiset...Joo, pitanee suunnitella ja kokeilla - sitten sita viisastuu :)
Jesseteippi on juttu jossa ei pidä säästellä

Kun mä soitin niin ekaksi keikalle lähtiessä mä kysyin onko Jesse mukana. Vasta sitten kysyin onko rummutkin.
 
Jesseteippi on juttu jossa ei pidä säästellä

Kun mä soitin niin ekaksi keikalle lähtiessä mä kysyin onko Jesse mukana. Vasta sitten kysyin onko rummutkin.
Usko pois, ei sita ole tassa torpassa saasteltykaan. Sita kuluu ja paljon, rullia on tallakin hetkella pari kolme liikenteessa ja aina ne ovat joko hukassa Jossain Jollakulla Muulla tai sitten sita ei ole tarpeeksi. Ja koskapa se on arvossa arvaamattomassa varsinkin miespuolisten hyppysissa, niin - yritan pitaa kapalani pois niista rullista :)
 
Mites jos se on kovettunut niin että kukaan ei enään pääse sinne sisälle?
...ma en usko tommoiseen kovettumiseen :)

Ei ihminen mikaan kivi ole. Jos sydan kovettuisi, niin sitten mikaan ei tuntuisi miltaan. Ei edes kipuilu. Joten - liekkia siella pumpussa on. Ei valttamatta suuren suurta, se kun riippuu niista kolhuista ja kivuista ja siita mitenka suuresti niita yllapitaa itse pelossansa, etta voisikin vahingossa vaikka rakastaa uudestaan....pienikin liekki kylla leimahtaa :)

Kun sytytysaine on oikea :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä