The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ja päivää kettinkiin taas.

Josko vasta illalla puhuttais t155e1stä. Ainakin mun viriketilani on yleensä iltasella parempi mulle outojen mutta mielenkiintoisten asioiden käsittelyyn.

Tän päivän asiat paria puhelua lukuunottamatta on hoidettu.

Ja joo, en mä päässyt kirjaston ohi. Kierrätyshyllyn saalis:
Donald Spoto - Marilyn (opus jota olen kaivannut)
Ackroyd - T.S.Eliot elämäkerta
Solzenitsyn - Ensimmäinen piiri
Irving - Välisarjan avioliitto
Fitzgerald - Yö on hellä
Brink - Sateen enteitä
Turunen - Joensuun Elli
ja muutama dekkari Mankellilta, Marklundilta ja Simenonilta

Toi lähikirjastoni muuten on hemmetin kiva paikka. Paitti että kierrätyshylly on aktiivinen ja toimii, niin ovella on lappu- "Koirat tervetuloa" ja oven ulkopuolella on röökipaikka tuhkakuppeineen.
Mä jotenkin tykkään siitä, että kaikki ei ole lähtökohtaisesti kiellettyä vaan kiellon sijaan funtsittu miten pikkurahalla asiat saa järjestettyä. Joku superallerginen voi ja saa olla kanssani eri mieltä koirista ja röökipaikasta ihan hyvästä syystä, mut heitä vissiin ei ole kauhean montaa? Kaiken kieltävät mielensäpahoittajat sit saavat olla mun puolestani ihan mitä mieltä vaan.
 
Päivää ketjuun. Mitäs murut ? :love:
Ak: lla hyvät kirjasaaliit ja kirjasto.(y)

Isäntäni toi kahvikupin mulle olkkariin,kun Minttu- neiti päätti jäädä syliin nukkumaan.:D
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
Ei ne rumat ole, kuullemma. Ei vaatteet päällä näe.
Totatota...
Ei mulla hirveesti kokemusta asiasta ole eikä tapanani ole tuijotella naarasotusten t155ejä ainakaan ylenpalttisesti.

Mut vaik nainen olis verhoutunut luotiliiviin ja toppatakkiin ja mä olen erakko, niin en silti ole sokea. Vaikkakin silmänpainetauti minusta semmoisen joskus tekee.
Vaatteilla mua ei hirveesti hämätä. Mä meinasin aikanaan saada porttikiellon Stockmannille tutkiessani naisten alusvaatteita ihan viran puolesta. Juu, rintaliivit oli kyseessä.

Jos tissiliiveistä puhutaan, niin voin vakuuttaa, että olen saksilla ratkonut auki useammat kuin ainutkaan palstamamma on koskaan ehtinyt käyttää. Enkä tarkoita pohojalaasta tapaa mis tissiliivit riisutahan puukoolla. Sexytarkoituksessa mä osaan vissiin vieläkin riisua ne vasemmalla kädellä tai hampailla. En toki mene vannomaan, taidot nääs ruostuu.
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
Kaurarieskaa tulossa :p

Noista tisseistä,mun mielipiteeni on,että kaikki tissit on hyviä :D vaikka en niitä kyllä kahtele en kummemmin naisena.
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
Asiat joista mä en tykkää...

... tää mun kirjahyllyn hankinta menee ihamliiam vitunvaikeeksi.

Kun ittelläni ei enää ole autoa.

Vaikka olen kuinka roudaustetristä pelannut, niin mulla ei ole näkemättä aavistustakaan minkä kokoisen ajopelin tapaus vaatii.
Alamittaisella ajopelillä ei viitti hommaa testata.
Kummipojalla on firmasta iso paku, mut hän ei saa sitä käytää siviiliajoihin. Yks tän päivän puhe- elinsoitto olikin pomolleen, et jos ja kun kyseessä on kilsan koukkaus kehäykköseltä sivuun työajan ulkopuolella niin ketä ja mitä se häiritsee?
Siitä mä kyllä tykkäsin, että pomo sanoi, että antaa mennä vaan. Järkityypeistä mä tykkään.
Kattoo ny miten aikastaulut muuten vaan saa sopimaan, mut luulisin että nukkumaluukkuni on jossain järjestyksessä ensi viikonloppuna. Tai ehkä ensi vuonna. So what?
 
Kaurarieskaa tulossa :p

Noista tisseistä,mun mielipiteeni on,että kaikki tissit on hyviä :D vaikka en niitä kyllä kahtele en kummemmin naisena.
Riippumatta tai roikkumatta mun mielipiteeni t155e15tä on omani ja vain mä määritän niiden kauneuden. Omalta kannaltani.
Milloin t1551t on kiinni hyvässä yksilössä niin se ny on ihan samantekevää miten ne riippuu tai roikkuu.

Jos taas on hyvät t1551t pultattu kiinni paskaan niin se kiinnostaa vain kärpäsiä.
 
Mjahas.
Mulle sopiva kirjahylly olikin "varattuna" hamaan tulevaisuuteen. Myyjää ei kiinnosta "rahat tumppuun ja nouto heti". Ei sit minuakaan kiinnosta.

Vaikka kärsinkin kirjahyllyn puutteesta, niin mä osaan tehdä semmoisen ihan itse.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä