Boobabe
Jos mulle tulis niin se olis toi eka. Haluaisin nyt jotkut tuon väriset. Täytys vaan vissiin tehdä ensin värinpoisto mitä en ole koskaan tehnyt, olis varmaan joku oranssi sen jälkeen
Kerran olen tehnyt värinpoiston. Olin hetken blondi jossa oli vähän punertavaa.Jos mulle tulis niin se olis toi eka. Haluaisin nyt jotkut tuon väriset. Täytys vaan vissiin tehdä ensin värinpoisto mitä en ole koskaan tehnyt, olis varmaan joku oranssi sen jälkeen
Tummasta kun ei kai oikein vaaleammaksi muuten saa.
Oon mäkin pari kertaa kattellu värinpoistopaketteja kaupassa mutta ainakin vielä on jäänyt hyllyyn. Kun ei tiedä mikä olis lopputulosKerran olen tehnyt värinpoiston. Olin hetken blondi jossa oli vähän punertavaa.
Parin sentin siilistä voiskin olla huono ottaa kiinnilyhyt tukka on naisella huano, ei pysty vetää tukasta kun paahtaa takaapäin
Voi värjätä. Siksi poistin että saan hyvän lopputuloksen.Oon mäkin pari kertaa kattellu värinpoistopaketteja kaupassa mutta ainakin vielä on jäänyt hyllyyn. Kun ei tiedä mikä olis lopputulos
Eikä kai heti perään suositella uudelleen värjäämistä.
lyhyt tukka on naisella huano, ei pysty vetää tukasta kun paahtaa takaapäin
Raskaana? Sinä,ei mummi.Huonoja. Mummi vietii eile sairaalaa, edelleenkään ei oo selvyyttä mikä on ja mistä kiikastaa, mut eiköhän se jossain kohtaa selviä ja sit toinen ihan järkyttävä uutinen tuli tänään, mut se on liian hlökohtaista, että siitä näin avoimesti voisin kertoa.
Aaa, okei. Jossain vaan lukenut ettei uusi väri tarttuisi hyvin värinpoiston jälkeen.Voi värjätä. Siksi poistin että saan hyvän lopputuloksen.
Mulla on tarttunut. Niin ja kerran kampaaja teki värinpoiston.Aaa, okei. Jossain vaan lukenut ettei uusi väri tarttuisi hyvin värinpoiston jälkeen.
Hyvä tietääMulla on tarttunut. Niin ja kerran kampaaja teki värinpoiston.
En oo Enkä mä usko, että se järkyttäis mua kuitenkaan siinä määrin, että oisin hajoamispisteessä.Raskaana? Sinä,ei mummi.
En oo Enkä mä usko, että se järkyttäis mua kuitenkaan siinä määrin, että oisin hajoamispisteessä.[/QUOT.
Sama juttu
Jotain mitä en ikinä kuvitellutkaan
ÖitäNukkumaan, öitä.