Kortisonit turvottaaHmmm... Mun lempi-työpökät ahdistavat vyötäröltä.
Kortisonit turvottaaHmmm... Mun lempi-työpökät ahdistavat vyötäröltä.
Sä oot pessy ne pökät liian kuumassaHmmm... Mun lempi-työpökät ahdistavat vyötäröltä.
Kortisonit turvottaa
Tää kuulostaa hyvälle! Niin sen täytyykin olla!Sä oot pessy ne pökät liian kuumassa
HeppäläHei.
Kun kirjahyllykaupoistani ei tullut lasta eikä paskaa, niin päätin käyttää siihen varaamani pennoset hyödyllisesti eli ryyppäämiseen.
There's no such a thing as 'syödä liikaa'.Eivät ne nyt enää voi! Ehkä olen syönyt hieman liikaa
Niin tekee. Tänään näin kesänvihreän rättisitikan ja pari motskaria.Kevät näkyy tulevan ihan kohinalla,ihanaa
Onneksi pääsee rentoutumaan lapsen kanssa Ikeaan
Tuosta olikin juttua yks päivä.snadissa käyty, meinaavat näemmä laittaa kehäykkösen jumiin tampesterin tien kohilta
Kun pitää kaksin käsin vasarasta kiinni niin omat peukalot on turvassaVasaralla peukaloon, se piristää
Uudet sääennusteet ovat saaneet meteorologit epätoivon partaalle.Kevät näkyy tulevan ihan kohinalla,ihanaa
pitäsköhän sun laittaa se proiti mustalle listalle?Ikea-reissu tehty ostin vain yhden korin.
Luuri oli takin taskussa, joten en kuullut piipityksiä. Elämäm koulu broidilta oli tullut 7 viestiä. Toinen toistaan mukavampia.
Se tavallaan on jo. Ignooraan nuo viestit.pitäsköhän sun laittaa se proiti mustalle listalle?
herramunjee ja anna mun kaikki kestääSe tavallaan on jo. Ignooraan nuo viestit.
Jos hänen piti hoitaa äitin apteekki asiat ja meni pensa kuluja niin se ei ole mun ongelma
Pensa kuluja tuli apteekki reissulla, edes takainen matka on ainaki 7kmherramunjee ja anna mun kaikki kestää
että aivan pensaa paloi kun joutui jeesaamaan OMAA äitiään