No kyllä mä osaan ihan oikeasti kantaa vettä ja lämmittää saunan.
Vesi juoksee jo! J sauna lämpeää kun vääntää nappulasta.
No kyllä mä osaan ihan oikeasti kantaa vettä ja lämmittää saunan.
Tarttis varmaan ideanikkaroida paristokäyttöinen pinpinlämmitin? Pitäis vaan jostain keksiä hyvä idea muotoiluun?Ei se sit tuuletu
Ähähhää etpäs ole!Moi, olen uusi täällä
Aha*pyörittelee silmiään*Moi, olen uusi täällä
OlenpasÄhähhää etpäs ole!
Vai uhvomies. Tunnusta pois, että se olit sinä joka kiusas mua aamulla.Moi, olen uusi täällä
Kyl se on niin, että Sämpy on ainoa ja oikea uffomies.Vai uhvomies. Tunnusta pois, että se olit sinä joka kiusas mua aamulla.
Miten mulla on semmoinen kutina, että nimimerkki "Sämpy" liittyy kohta seuraamme?Kyl se on niin, että Sämpy on ainoa ja oikea uffomies.
Et kait vaan pidä hiirenkorvia ja pajunkissoja samassa? Siitähän tulee verilöyly....meilläpä on muuten bongattavissa ihania, yllättävästi myös herkistyttäviä, hiirenkorvia <3!
Virpomisoksissa maljakossa kuikuilee kevät ...
Nöyp, pajunkissat saavat kasvaa ja sulostuttaa toisaalla ...iteasiassa ovat näillä leveyspiireillä melkolailla hukassa...meillä on virpomisoksina koivu , joten hiirenkorvat kunniaan ihan rauhassa <3!Et kait vaan pidä hiirenkorvia ja pajunkissoja samassa? Siitähän tulee verilöyly.
Vippaa mulle vitonen.Päivää
Onneksi olkoon! Hienoa!Kulkaa ketjuystävät rakkaat!
Lääkäri soitti. Missäänpäin mun kroppaani ei ole epäilytävää aineenvaihduntaa, syöpäkasvain on siis teoriassa ja käytänössä kukistettu!
Nyt vaan odottelen sädehoito-lääkärin yhteydenottoa, kasvainjäännös sädetetään vielä mahdollisten (lepotilassa?) olevien söpäsolujen varalta.
Mut siis, periaatteessa olen terve jo noilta osin.
KaalimatopistecomTarttis varmaan ideanikkaroida paristokäyttöinen pinpinlämmitin? Pitäis vaan jostain keksiä hyvä idea muotoiluun?
Muistanko mä ny ihan väärin...
... mut eikös tibis ollu järkkäämässä saunailtamia.
Ja eiks se menny silviisiä, et epekki hoitaa sapuskanlaiton, mä hoidan saunan ja naarasotusten duuni on lipittää vinkkua?
Vai muistanko mä ny ihan väärin?
Pyydän lähettämään ajoissa allergiat ja erikoisruokavaliot menun suunnittelun helpottamiseksi. Erikoistoivomuksia (muita kuin yllämainitut) ei oteta huomioon, minä tiedän mitä te haluatte syödä.Kyl tänne ainakin ihan oikeasti mahtuisi.
Mulle taas ehtii in tulla hätä vaikka olisin just ennen lähtöä kynyt...Jee oon ainoo yksinäinen täällä. Kauhee kusihätä eikä pukkarissa oo vessaa. Kyl mä aina lapsen muistan vessattaa ennen lähtöä, mut koskahan ite oppis....