Korkkasin viinitonkan. Osa (n.puolilitraa) meni lampaan marinaadiin. Loput kokkiin. Hyvin uppoaa molempiinKorkkasin viinipullon
Pitäähän sitä nyt kunnolla testata, että mihin sen lihan oikein upottikaan ...Korkkasin viinitonkan. Osa (n.puolilitraa) meni lampaan marinaadiin. Loput kokkiin. Hyvin uppoaa molempiin
Niin ja antikristus Donald on lähellä valtaistuinta jo."Asettelee tinahattua paremmin päähän"
Kolme näistä on jo keskuudessamme, odotamme enään neljättä.
Sitten pitää enään löytää se soturikansa pohjoisesta joka seivaa tilanteen. Venäjää ei oikein voi sanoa pohjoiseksi kansaksi, Ruotsista löytyy sotasankareita just niin paljon kuin Suomesta aikoinaan heidän sotiin on lähtenyt ja Norjan viikinkiajat ovat olleet tuhannen ja kaksi vuosisataa sitten menneitä. Tää on meijän jobi.Niin ja antikristus Donald on lähellä valtaistuinta jo.
Eiku TrumanShow päättyi justiinsa.Kaikki jo nukkumassa? Eipä se näillä kellonlyömillä mikään ihme oisikaan.
Puhut paskaa mun kans tääläMillehän sit alkais?
Tiistaiaamuna klo 9 olis hyvä tietää mikä on päivä ja paljonko kello, mut sitä ennen täs ei ole muuta ko aikaa.
Kaupallakaan ei tartte käydä jos röökit ei lopu sitä ennen.
Onneks on leffoja ja kirjoja varastossa.
Mistä aletaan?Puhut paskaa mun kans täälä
No sitten jostakin muusta, ehdota aihettaMistä aletaan?
Ainaskin noi Nostramuksen ennustukset on niin ympäripyöreitä, et ihan samalla ennustuksella on ennustettu ainakin musta surma, tsunami, 9/11, molemmat maailmansodat ja Konginkankaan kolari.
Ennustajan on aina melko turvallista ennustaa joku katastrofi. Ennemmin tai myöhemmin semmoinen on aina luvassa.
Saharasta loppuu hiekka ennen kuin paskanpuhumisesta aiheet.Jos loppuu aiheet,
Tuo saattaa olla haasteellistaPimpistä loppuu hiekka ennen kuin paskanpuhumisesta aiheet.
Ei muuta ko avaamaan oma ennustus/selvänäkijänumero aamuyön ennustusteeveehen.Katastrofi on myös hyvä ennustaa silleen että joskus jossain paukkuu ja rämisee ja ihmisiä kuolee. Ei mee pahasti pieleen.
Sie jaksat aina olla niin ihana..melkein pilkityttäs...yks koneellinen pyykkiä pesty ja laitettu kuivumaan
Ja mitä ennustajiin tulee, niin veikkaan, että huomisesta päivästä mun kohdalta tulee ihan höpön höpönen eli kovinkaan järelliseen juttuun ei kannattais ryhtyä
Järelliseen juttuun? Tää on theKetju!..melkein pilkityttäs...yks koneellinen pyykkiä pesty ja laitettu kuivumaan
Ja mitä ennustajiin tulee, niin veikkaan, että huomisesta päivästä mun kohdalta tulee ihan höpön höpönen eli kovinkaan järelliseen juttuun ei kannattais ryhtyä
Hyvä idea voin keskittyneesti käännellä jotain ruutujätkiä ja kertoa tulevista katastrofeista ja povata onnea rakkauteenEi muuta ko avaamaan oma ennustus/selvänäkijänumero aamuyön ennustusteeveehen.