Surkeus, toivottavasti menee nopeasti ohiKävin kaupassa. Olen siis valmistautunut pääsiäispyhiin.
Ei ehkä ois pitänyt.
Jep. Tuli yrjöpurjo kylään. Morjens...Tolussa on kiva tuoksu!
Pikaista paranemista.Kävin kaupassa. Olen siis valmistautunut pääsiäispyhiin.
Ei ehkä ois pitänyt.
Koitahan parantua.Kävin kaupassa. Olen siis valmistautunut pääsiäispyhiin.
Ei ehkä ois pitänyt.
Joo, toivotaan niin todellakin...puskista tuli mutta niinhän se aina, tirpanaa höykkyyttää..pikkuressu, valmiiksi jo ihan tötteröisenä...Surkeus, toivottavasti menee nopeasti ohi
Kiitti, jos menis vain tirpanan oireillessa...Pikaista paranemista.
Uuuh, yritän väistellä parhaani mukaan...maitohappobakteertabletteja kehiin!Koitahan parantua.
Voi ei, hyi. Halaus. Toivottavasti yrjö lähtee äkkiä pois kylästä.Kävin kaupassa. Olen siis valmistautunut pääsiäispyhiin.
Ei ehkä ois pitänyt.
Kiitti...ja nyt pyytelen ite anteeksi, tuli liikaa informaatiota...kun ihan ajatuksen tasollakin moinen vierailija on kökkö. Sori siis kaikille...*nolona*Voi ei, hyi. Halaus. Toivottavasti yrjö lähtee äkkiä pois kylästä.
Mitäpä sitä sitä pyytelemään anteeksi eikä nolostelemnaan Elämää se vaan on,yrjökin vierailu.Kiitti...ja nyt pyytelen ite anteeksi, tuli liikaa informaatiota...kun ihan ajatuksen tasollakin moinen vierailija on kökkö. Sori siis kaikille...*nolona*
Ei kai toi ole sen kummempaa kuin jos oisi flunssa kylässä. Tauti kuin tauti.Kiitti...ja nyt pyytelen ite anteeksi, tuli liikaa informaatiota...kun ihan ajatuksen tasollakin moinen vierailija on kökkö. Sori siis kaikille...*nolona*
Leffa päälle tai kirja kouraan.Täng juu maa friiends - kyllä tää tästä...
Mä muuten tunnen yhden Yrjön, joka on aivan hurmaava tyyppi ...
Mitäs sitten ? Tirpana nukkuu tossa, meillä on tässä tämmönen prinsessojen keidas, ja velloksetkin simahtivat...
Joo, teen laiskasti kanavasurffailua...olikos tossa toi kuminaama Jim Carrey, hulvaton veikko! Joku tommonen höttö vois ollakin hyväksi...kirjaa ehdin yön aikana lukemaan, on semmonen olo ettei tartte nukkua...Leffa päälle tai kirja kouraan.
Mä ajattelin kohta siirtyä "Truman Show":n seuraan.
Itehän en voi sietää Carreyta, ei tee mitään muuta kuin vääntelee naamaansa kuin heikkopäinen.Joo, teen laiskasti kanavasurffailua...olikos tossa toi kuminaama Jim Carrey, hulvaton veikko! Joku tommonen höttö vois ollakin hyväksi...kirjaa ehdin yön aikana lukemaan, on semmonen olo ettei tartte nukkua...
..niin, no..mimmonen sitten on ihmisenä - en tiiä- väänteleekö naamaansa siviilissäkin...?..jotenkin epäilisin..mutta onhan toi melkonen venkuilija...Itehän en voi sietää Carreyta, ei tee mitään muuta kuin vääntelee naamaansa kuin heikkopäinen.
No itse en häntä henk.koht. tunne eikä ees kiinnostakkaan, puhuin hänen elokuvistaan. Kaikki samanlaisia naamanvääntelyitä. Toki tämä on minun mielipide enkä pidä vääränä sitä että muilla ihmisillä saattaa olla toisenlaisia mielipiteitä..niin, no..mimmonen sitten on ihmisenä - en tiiä- väänteleekö naamaansa siviilissäkin...?..jotenkin epäilisin..mutta onhan toi melkonen venkuilija...
----sehän on oikeesti kauhuelokuva... vink vink..niin, no..mimmonen sitten on ihmisenä - en tiiä- väänteleekö naamaansa siviilissäkin...?..jotenkin epäilisin..mutta onhan toi melkonen venkuilija...
Ei niit ole laatuelokuviksi tarkoitettukaan.Itehän en voi sietää Carreyta, ei tee mitään muuta kuin vääntelee naamaansa kuin heikkopäinen.
Onkimatomaisenahan se mies kyllä taitaa kaikissa leffoissansa mennä, mikä toisaalta on harmi, että on mennyt profiloitumaan vain yhden tyyppisiin roolisuorituksiin - ainakin elokuvamaailmassa...No itse en häntä henk.koht. tunne eikä ees kiinnostakkaan, puhuin hänen elokuvistaan. Kaikki samanlaisia naamanvääntelyitä. Toki tämä on minun mielipide enkä pidä vääränä sitä että muilla ihmisillä saattaa olla toisenlaisia mielipiteitä
ps. kuulemma on ihan samanlainen naamanvääntelijä siviilissäkin.
Vetäsitpä hyvän referenssin tuohonEi niit ole laatuelokuviksi tarkoitettukaan.
Joskus on hyvä tyhjentää päänsä kattomalla hömppää.
Ja Carrey on ihan kelpo valinta jos vaihtoehtona on "Haihurrikaani part 17"
Tähän vielä erikseen niin inhoan miestä itseänsä, en kaikkia samanlaisia elokuvia.Ei niit ole laatuelokuviksi tarkoitettukaan.