The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Et kait vaan pidä hiirenkorvia ja pajunkissoja samassa? Siitähän tulee verilöyly.
Nöyp, pajunkissat saavat kasvaa ja sulostuttaa toisaalla :)...iteasiassa ovat näillä leveyspiireillä melkolailla hukassa...meillä on virpomisoksina koivu :), joten hiirenkorvat kunniaan ihan rauhassa <3!

..saavat toimia myös jonkinlaisena siedättäjinäkin, katellaan kohta miten täällä hihkun ja kiittelen silmät punaisina nessumannekiinina :D
 
vierailija
Kissat saisi hävittää:mad:
Ihmisen raivonpuuskat voivat liittyä kissalta saatuun loiseen – Suomessa joka viides on saanut tartunnan | Toksoplasma | HS
Raivopuuskia nostattavalla oireyhtymällä ja ihmisillä hyvin yleisen toksoplasmaloisen välillä on havaittu yhteys. Loisen voi saada muun muassa kissalta tai huonosti kypsennetystä lihasta.

Toksoplasmoosi on toksoplasmaloisen levittämä hyvin yleinen infektio, jonka on sairastanut arviolta 30 prosenttia maailman ihmisistä. Suomessa joka viides on saanut tartunnan aikuisikään mennessä.
 
vierailija
Kulkaa ketjuystävät rakkaat!
Lääkäri soitti. Missäänpäin mun kroppaani ei ole epäilytävää aineenvaihduntaa, syöpäkasvain on siis teoriassa ja käytänössä kukistettu!
Nyt vaan odottelen sädehoito-lääkärin yhteydenottoa, kasvainjäännös sädetetään vielä mahdollisten (lepotilassa?) olevien söpäsolujen varalta.
Mut siis, periaatteessa olen terve jo noilta osin
. :)
Onneksi olkoon! Hienoa!

t.paula
 
Muistanko mä ny ihan väärin...
... mut eikös tibis ollu järkkäämässä saunailtamia.
Ja eiks se menny silviisiä, et epekki hoitaa sapuskanlaiton, mä hoidan saunan ja naarasotusten duuni on lipittää vinkkua?
Vai muistanko mä ny ihan väärin?
Kyl tänne ainakin ihan oikeasti mahtuisi.
Pyydän lähettämään ajoissa allergiat ja erikoisruokavaliot menun suunnittelun helpottamiseksi. Erikoistoivomuksia (muita kuin yllämainitut) ei oteta huomioon, minä tiedän mitä te haluatte syödä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä