The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kauan sitten oli mussu/tus ketju. vähän samantyylinen kun tämä ja tätä edeltävä ketju.
o_O..tää mikään mussutusketju oo, tää on ihuna höpötyslörpötyspupatushassutusjutustelu ketju:love:

Syömään siitä, mies hyvä. Nyt.

Tai haet sitä naapuriapua :)..*pimpom* - terve, oon päätön tosta naapurista ja mulla pukkaa akuuttia kylmettymistä koska en oo syöny koko päivänä mitään joten etsäviitsisitsä näyttää suorimman reitin teitin jääkaapille, mistä mä sitten sanoisin sulle ainekset, joista sä teet mulle jotain *räpsytiräpsyti ja hurmaavaa hymyä päälle*....

Pitääkö tässä nyt ihan aikuisten oikeesti susta huolestua?*totisena*
 
Jumalaare ja herra mua armahda, mie niin meen niillä valmislevyillä (tohon kohtaan @epek:ille suojaavaa uliuliuli- taustaääntä ja mustia lasia nenälle keikkumaan ;) ), koskapa jos näillä taidoillani lähtisin vielä tuorepastaa ähertämään tälle hyeenalaumalleni, niin...

...oisin ite pian lautasella:cautious:.
Olipas piitkä puhelu isän kanssa, meni vissiin tunti. Toi pastan väkertäminen itse niin ei ole vaivan arvoista.
 
Vaan mä nostan luuni ja lähden hehkuttelemaan ja nukkumaan levottomasti.

Huomenna on näemmä tiedossa nenäkannusulkeisetkin, voi kökkö sentään...mutta nyt vain on nuo pasilliskot väärän eukondeeruksen kimpussa, häätö tulee meinaa tavalla jos toisella!

Mutta - sulle toivotan hyyveli yyteleitä, nuku hyvin ja näe kauniita unikuvia :)*pus*
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä