No jotain sun nyt kuiteskin on syötävä. Nih!tulee turhan pitkä reissu enkä mä syö tollasia muutenkaan.
Mussuttamaan siitä, hetinyt
No jotain sun nyt kuiteskin on syötävä. Nih!tulee turhan pitkä reissu enkä mä syö tollasia muutenkaan.
Missä jumalan selän takana sie oikein asut . Kai sieltä ees pizzaa tai kebabia jostain saa .tulee turhan pitkä reissu enkä mä syö tollasia muutenkaan.
kauan sitten oli mussu/tus ketju. vähän samantyylinen kun tämä ja tätä edeltävä ketju.No jotain sun nyt kuiteskin on syötävä. Nih!
Mussuttamaan siitä, hetinyt
lupaat vaanMissä jumalan selän takana sie oikein asut . Kai sieltä ees pizzaa tai kebabia jostain saa .
Onko kauppaankin matkaa 100 kilometriälupaat vaan
ja paikka on vielä enemmän syrjässä kun kuvitteletkaan.
hiihtämällä pääsee noin pienellä matkalla.Onko kauppaankin matkaa 100 kilometriä
..tää mikään mussutusketju oo, tää on ihuna höpötyslörpötyspupatushassutusjutustelu ketjukauan sitten oli mussu/tus ketju. vähän samantyylinen kun tämä ja tätä edeltävä ketju.
naapuri soittaa poliisin.*pimpom* - terve, oon päätön tosta naapurista
selvästi et tunne minua.*räpsytiräpsyti ja hurmaavaa hymyä päälle*
ei tarvii.Pitääkö tässä nyt ihan aikuisten oikeesti susta huolestua?*totisena*
Olipas piitkä puhelu isän kanssa, meni vissiin tunti. Toi pastan väkertäminen itse niin ei ole vaivan arvoista.Jumalaare ja herra mua armahda, mie niin meen niillä valmislevyillä (tohon kohtaan @epek:ille suojaavaa uliuliuli- taustaääntä ja mustia lasia nenälle keikkumaan ), koskapa jos näillä taidoillani lähtisin vielä tuorepastaa ähertämään tälle hyeenalaumalleni, niin...
...oisin ite pian lautasella.
Ja lähin naapurikin asuu 35 km päässänaapuri soittaa poliisin.
selvästi et tunne minua.
ei tarvii.
a) Höpön pöpöa)naapuri soittaa poliisin.
b) selvästi et tunne minua.
c) ei tarvii.
mä-en-hymyile-ollenkaan.mä sanoin liian laimeesti ton "hurmaavan"...toinen ois ollut "jalat alta vievää hymyä"
Mitäs vittua täällä tapahtuu??Kuule, multa irtois nyt halavalla
mä-en-hymyile-ollenkaan.
- mä lainaan nyt tähän tota Guidoa nuista Autot- leffoista.."..non ci credo"...mä-en-hymyile-ollenkaan.
usko pois vaan."..non ci credo"
*tökstöks - tähän se kepukalla tökkimishymistelynaamanen*Mitäs vittua täällä tapahtuu??
Anteeksi*tökstöks - tähän se kepukalla tökkimishymistelynaamanen*
..tollatavalla meet ronklaamaan mun viestiä...
Mun on jotenkin ihan hirrrweeen hirrrween vaikeeta tommosta mennä uskomaan, kun iteasiassa ihan sieluni simmukaisilla näen että sä siellä virnistelet mitä leveimmän hymys kanssa...ja lähes tulkoon hekottelet sielläusko pois vaan.
Höpönpöpönen siellä - saat.Anteeksi
Näkkäri se miehen tiellä pitää ! Annas mennä rouskutenyleisön pyynnöstä.