Aika kiva päivän aloitus . Joskin hämmästelen tuota kohtaa voitin tänä aamunaklo 9 tänä aamuna voitin veikkauksen nettisivujen hyvän sään arvassa 5050€
Mikä on kattisen vointi?..ökr..kraa..ör..
*vilkuttaa*
*örisee..ja örisee vielä kerran*
..päivää kaikille, raahustava mörkö ilmottautuu paikalle.
erittäin hyviä, ne on ihan perus rosteria ja kestää isältä pojalleOnko nuo hyviä?
Ja aamupäivää kaikille
*kirjoittaa Ikea- listaansa ylös tuonkin mahdollisen hankintapuutoksen jos sinne joskus vielä pääsis livenä pällistelemään*Mulla on Ikea-designia semmoset teräksiset, joissa on kahvat. Sekä iso että pieni. Ihan toimiviksi todettu.
Musta sais tosi hyvän lisän johonkin äärimmäisen extremeen metallibändiin....Mikä on kattisen vointi?
koneella tulee sukkelaanOlipas piitkä puhelu isän kanssa, meni vissiin tunti. Toi pastan väkertäminen itse niin ei ole vaivan arvoista.
Eli hankin myös tuollaisia kun seuraavan kerran tulee käytyä Ikeassa.erittäin hyviä, ne on ihan perus rosteria ja kestää isältä pojalle
Eikun kattirockkia väsäämään . Vieläkö hehkut kekäleenä?Musta sais tosi hyvän lisän johonkin äärimmäisen extremeen metallibändiin....
..mä en saa tähän nyt tällä rakkinella mitään näemmä linkitettyä, ärrr - mutta selkäkanava.fi sivulta saa tulostettua ihan kivat ohjeet ja KuntoPlus- sivustolta löytyy kans kuvalliset ohjeetkin .Pitäs löytää jumppaohjeita huonokuntoiselle läskille. Löytyykö netistä? Ei videoita. Ärsyttää tämä olotila.
Kuminauha ja jumppakeppi löytyy.
..en oo löytänyt kuumemittaria vielä , sain sen johonkin hukattua illan aikana...mutta yö meni hyvin lämpimissä tunnelmissa kyllä..Eikun kattirockkia väsäämään . Vieläkö hehkut kekäleenä?
veikkaan vappuaKauankohan tuo yksi saman kadun perhe meinaa vielä juhlia joulua . Niillä on vielä parvekkeella joulukuusi . Läväytti vielä eilen valotkin siihen päälle .
Mie vähän pääsiäistä veikkailenveikkaan vappua
kossusta veto?Mie vähän pääsiäistä veikkailen
Kurvailehan sitten pääsiäisenä hiukan syrjemmällä tuosta osoitteesta, jos/kun innostuvat laittelemaan tuosta kuusenraaskusta pääsiäisvalkioita pihalle rätisemään...juhannuksena viimeistään makkaranotskiroihutarpeita silmällä pitäenMie vähän pääsiäistä veikkailen
Tehdään näinkossusta veto?
Kurvaapa kuule @päätön - residenssin kautta, ettei täällä tartte yhtään enempää huolissaan olla...on se hirveetä kun kädettömänäkin joutuu olemaan...Jospa suuntaisi ulkoilemaan ja sitten kauppaan hankkimaan lasagnen ainekset .
Mulla on "tänään ei nenää näytetä ulkona paitsi parvekkeella"- päivä.Jospa suuntaisi ulkoilemaan ja sitten kauppaan hankkimaan lasagnen ainekset .