Pannun kautta ja ilman rusinoita. Nih .maksalaatikko on parasta suoraan purkista jääkaappikylmänä ja tietenki rusinoilla.
Pannun kautta ja ilman rusinoita. Nih .maksalaatikko on parasta suoraan purkista jääkaappikylmänä ja tietenki rusinoilla.
hameväen hommaa.Pannun kautta ja ilman rusinoita. Nih .
Ja reilusti puolukkahilloamaksalaatikko on parasta suoraan purkista jääkaappikylmänä ja tietenki rusinoilla.
Kämppiksellä oli vähän hurja risteily Hyvä ettei poliisin kanssa joutunut tekemisiin, kun kaverit hiukan sekoili. Mutta se toi mulle Oreo-Marabouta! ^^
Ja pah, muka onnellista.Kauniita unikuvia ja onnellista uutta aamua *pus*
Tääl peukut ja varpaat pystyssä toivon parasta..Pian saisi painua unille. Aamulla tietoonetomografia. Ja toivon, että kasvaimet ovat lähes kadonneet. Tuloksia tosin pitää odotella maanantaihin...
maksalaatikko on parasta suoraan purkista jääkaappikylmänä ja tietenki rusinoilla.
Maksalaatikko yhtään missään muodossa..yih.
Einesmaksalaatikosta saa syömäkelpoista ketsupilla!!!
Maksalaatikko yhtään missään muodossa..yih.
Lepo! Muuten joudut peukuttamaan maanantaille koska lääkäri on vasta silloin. Odottaa pitää, odottaa ja odottaa...Täällä pidetään tbikselle peukkuja ja isovarpaita pystyssä.
Sapuskanlaitto on sit vähän hankalaa, mut en laske peukkuja alas hetkeksikään.
Jos mun menkkasiivousraivo siirtyi sulle. Kun mulle sitä ei tullutkaan.Mun tarttee vissiin mitata itteltäni kuume.
Eilen kun sain raivattua töllöttimen ja kirjapinot oikeille paikoilleen, niin tänään on vuorossa ruoka- ja tiskipöydän raivaus.
Mikähän mua vaivaa?
No sit mä peukutan maanantaille. Sou what?Lepo! Muuten joudut peukuttamaan maanantaille koska lääkäri on vasta silloin. Odottaa pitää, odottaa ja odottaa...
Sit nää olis kyllä elämäni ekat menkat.Jos mun menkkasiivousraivo siirtyi sulle. Kun mulle sitä ei tullutkaan.